'האח הגדול' ו-The voice לא ניתנות לעצירה? קבלו כמה צפו במשחק פוטבול
פחות משבועיים לפני הסופרבול, אירוע הספורט הגדול בארה"ב, זוכה משחק חצי גמר ליגת ה-NFL (ליגת הכדורגל האמריקאי) לרייטינג מטורף. על פי נתוני מדד נילסן, עולה כי 'המשחק המרכזי' בו גברה ניו יורק ג'יינטס על סן פרנסיסקו 49 (בדרך למפגש בגמר עם ניו אינגלנד פטריוטס), הניב עבור רשת 'פוקס' יותר מ-50 מיליון צופים, ורייטינג שעמד על 20% בקרב גילאים 18-49.
המשחק נכנס להארכה, והמשדר התארך לכדי 3.5 שעות. רק סמוך לשעה 23:00 (שעון מזרח), עלה לאוויר פרק האודישנים של 'אמריקן איידול', שהיה המרוויח הגדול. בפרק, בו התמודדה (וגם עברה לשלב הוליווד) בתו של ג'ים קרי, צפו 19.8 מיליון צופים ו-9.8% רייטינג.
החל מהשעה הראשונה בו שוחק המשחק, מ-19:00, התקשו הרשתות המתחרות לספק תחרות למשחק, בו צפו בשעה זו 56 מיליון איש. ב'60 דקות' של CBS צפו 7.9 מיליון איש, ב'סרטי הווידאו המצחיקים של אמריקה' של ABC צפו 5.2 מיליון, ואילו ב'דד-ליין' של NBC מספר הצופים עמד על 4.4 מיליון.
בין 20:00 ל-21:00, מספר הצופים במשחק עמד על 48.9 מיליון. ב'Once Upon a Time' של ABC צפו9.3 מיליון, הסדרה Undercover Boss הניבה 9.2 מיליון צופים, ואילו מספר הצופים ב'דד-ליין' עלה ל-6 מיליון.
בין 21:00 ל-22:00, מספר הצופים במשחק עמד על 51.1 מיליון, ואילו ב'עקרות בית נואשות' של ABC צפו 7.5%, ב'אישה טובה' של CBS צפו 5.6 מיליון, ובסדרה 'החשוד העיקרי' של NBC, מספר הצופים עמד על 4.3 מיליון צופים.
- 1.ועדיין הרייטינג של האח גדול פי שתיים :) (ל"ת)nav 24/01/2012 03:28הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
