אחרי שעזבה את 'קופרמן': ליאת פלדמן תהיה מנהלת הפיתוח ב'גיל הפקות'

פלדמן מצטרפת לתחום פיתוח הפורמטים בארץ ובעולם בחברה שמפיקה את 'מאסטר-שף' ו'רוקדים עם כוכבים', ותנהל גם את תחום פיתוח התוכן בחברה
אלכסנדר כץ | (4)

ליאת פלדמן הצטרפה ל'גיל הפקות' ותנהל ותפתח פורמטים לארץ ולעולם, כמו גם את תחום פיתוח התוכן של בית ההפקה. עד לאחרונה הייתה פלדמן סמנכ"ל התוכן ב'קופרמן הפקות', מפיקת 'האח הגדול'.

פלדמן מחזיקה ברזומה עשיר בתחום הטלוויזיה בישראל. לפני 'קופרמן הפקות', עבדה במשך 4 שנים כסמנכ"לית התוכן של ערוץ 10 ובמסגרת תפקידה הייתה אחראית על הפיתוח וההפקה של תכניות חדשות בערוץ, בהם 'הישרדות', 'היפה והחנון', 'החברים של נאור' ועוד. קודם לכך עבדה בזכייניות ערוץ 2 'קשת' ו'טלעד', ובערוץ ביפ.

* רוצים לדבר על זה? כנסו לדף הפייסבוק של אייס

ליאת פלדמן מסרה: "זו תקופה לא פשוטה לשוק התקשורת בארץ. קיים פער גדול בין היכולות היצירתיות בארץ לבין היכולת הכלכלית של השוק לקדם הפקות חדשות. מבחינה זו אני שמחה ונרגשת לשלב כוחות עם גיל הפקות בניסיון לקדם פורמטים מקוריים בארץ ובחול. ברצוני להודות עד מאוד לקופרמן הפקות, ובעיקר לאלעד קופרמן, על שנה של גיבוי יצירתי ומחשבתי".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שילמתי לה את המשכורת 20/01/2012 14:44
    הגב לתגובה זו
    מי שבאמת מוכשר אלו האנשים שעבדו תחתיה- היא רק גרפה את הקרדיט ואת המשכורת המנופחת. כל בלון סופו להתפוצץ.
  • 3.
    המון בהצלחה! (ל"ת)
    סולי 17/01/2012 20:47
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    במשך שנים עבדתי איתה. מוכשרת ויצירתית ביותר (ל"ת)
    עבדתי איתה 17/01/2012 17:12
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שירלי 17/01/2012 14:50
    הגב לתגובה זו
    לא סתם היא "עזבה" שתי עבודות בשנתיים. דוברמן שנובח אבל לא מצליח לנשוך..
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.