נמצא מחליף למרגלית צנעני: גידי גוב יהיה שופט בעונה העשירית של 'כוכב נולד'
אחרי התפוצצותה של פרשת 'מרגול', היה ברור שמרגלית צנעני לא תשוב ל'כוכב נולד', בין היתר בגלל הכתף הקרירה שקיבלה הזמרת מהפקת התכנית. שבועיים לאחר הרשעתה של צנעני וגזירת עבודות השירות עליה, ב'קשת' ובטדי הפקות מצאו מחליף - גידי גוב.
גוב נחשב לאחד האמנים הבולטים בתרבות הישראלית, אם כי מזה שנים רבות לא יצר מוזיקה חדשה, והתמקד בעיקר בהשתתפות בתכניות טלוויזיה שונות. בימים אלה ממשיך גוב להופיע ברחבי הארץ עם המופע המצליח שלו 'שלל שיריו'.
בכל מקרה, ההכנות לעונה העשירית של 'כוכב נולד' שצפויה לעלות במחצית השנייה של 2012, בעיצומן. האודישנים לעונה החדשה צפויים להתחיל בקרוב.
אמנם כש'כוכב נולד' תעלה לאוויר, היא לא תתחרה ב-The voice של 'רשת', אבל קשה להתעלם מהפייט שבזכיינית הפחות חזקה לכאורה בערוץ 2, נותנים ל'קשת'. רק אתמול הניבה The voice רייטינג ממוצע של 39.4%, גבוה מזה של ההשקה בשבוע שעבר - 39%.
- 7.יהיה משעמם בלי מרגול (ל"ת)גידי בחירה מצוינת 15/01/2012 20:30הגב לתגובה זו
- 6.oferdesade 15/01/2012 18:37הגב לתגובה זו??
- 5.לול 15/01/2012 16:16הגב לתגובה זוהוא היה מזיין אותו מכות.
- 4.צ. 15/01/2012 15:53הגב לתגובה זואם אתם רוצים לרענן ולהתקדם - תעיפו את צביקה הדר. הוא עולה לכולם על העצבים טרחן מייגע לא מצחיק ושכונתי.
- 3.מתי כוכב נולד יחליפו את טדי צרפתי המשעמם? (ל"ת)יוסףףף 15/01/2012 15:23הגב לתגובה זו
- 2.האיש הכי מתאים שיש !!! (ל"ת)לירן 15/01/2012 14:42הגב לתגובה זו
- 1.בזק אישרו? (ל"ת)חיים 15/01/2012 14:28הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
