אחרי 40 שנה ברשות השידור: מנהל רשת ב' היוצא מונה למנכ"ל עיריית אריאל
מנהל רשת ב' היוצא, מוטי אמיר, מונה למנכ"ל עיריית אריאל. בכל חותם אמיר קריירה של כ-40 שנה ברשות השידור ובתחום התקשורת. בימים הקרובים ייכנס לתפקידו החדש.
מקורבים לאמיר אמרו כי בחודשים האחרונים "היו לו כמה הצעות עבודה בכלי תקשורת אחרים, אבל אמיר החליט ללכת בפרק השני של חייו דווקא לאריאל כדי לסייע לראש העיר לפתח את העיר הזאת, עיר שהוא הקים במו ידיו. ההליכה לאריאל היא גם אמירה שיש לה המון משמעויות מבחינתו של מוטי, בעיקר משמעויות שמשקפות את עמדותיו ודעתו על ההתיישבות ביהודה ושומרון".
לפני כ-4 חודשים הודיע מנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם ל-5 מנהלי רשתות קול ישראל כי כהונתם לא תוארך ובמידה וירצו להמשיך, יאלצו להתמודד במכרז לתפקיד. החמישה - מוטי אמיר, מנהלת רשת א' צגה מלקו, מנהל רשת ג' נועם גילאור, מנהל FM88 יובל גנור, ומנהל הרדיו לעולים רק"ע, שמואל בן צבי - מונו לפרק זמן של 3 שנים באוקטובר 2008, עם אופציה להארכה ב-3 שנים נוספות, במידה והנהלת הרשות תהיה מעוניינת בכך.
בנוסף לתפקידו כמנהל רשת ב', אמיר היה אחראי גם על חטיבת הביצוע, היה ראש צוות הרדיו החינוכי 106 FM, אחראי על בקרת הפרסומות ברדיו, ואחראי על הדיגיטציה בקול ישראל.
לאחר שימוע שהתקיים לאמיר, הוחלט כי התפקיד יוצא למכרז, בו זכה יאיר קורן, ששימש ב-4 השנים האחרונות כמנהל חדר החדשות של רשת ב' והיה המועמד של בן מנחם ושל מנהל קול ישראל מיקי מירו, לתפקיד.
אמיר שקל עזיבה של רשות השידור לאחר עשרות שנים, ועבר לאחרונה ועדת איתור לתפקיד הבכיר באריאל. ראש עיריית אריאל רון נחמן מסר היום כי "מוטי הוא ידיד העיר מיום הקמתה, הוא בעל עבר עשיר בניהול ואני סבור כי הוא יבצע את המוטל עליו במקצועיות ואחריות רבה".
- 4.ערן גפני 16/01/2012 08:40הגב לתגובה זוהכותרת לא ניתנה בציניות. זו הפעם הראשונה שאני, כמי שמקשיב לרשת ב' מילדות (כלומר למעלה מ-40 שנה), למד כי מוטי אמיר הינו תומך בהתיישבות ביש"ע. רשת ב' הפכה - גם בתקופתו - למעוז של דעות שמאלניות והכפשת ההתיישבות הזו. איני זוכר אף כתבה חיובית אחת - לא ביומנים ולא בתוכניות אחרות - ששודרה על ההתיישבות ביש"ע גם במהלך התקופה בה היה מנהל רשת ב'. את מוטי אמיר הכפישו רבות בתקופה בה ניהל את רשת ב' (ועכשיו אני יודע גם למה), אבל הוא דוגמא (אולי קיצונית, כמו יעקב אחימאיר, למשל) לאדם שלא נתן לדעותיו הפרטיות להתערב כהוא זה בהחלטותיו המקצועיות או בחופש הפעולה שנתן לעורכים ומגישים ברשת ב' - שברובם אוחזים בדעות הפוכות לשלו והם, בניגוד אליו, דווקא כן נתנו ביטוי חופשי לדעותיהם.
- אמנון זך 16/01/2012 12:07הגב לתגובה זולהשוות את הטכנאי העתונאי מוטי אמיר ליעקב אחימאיר, נו באמת. איך בכלל אפשר להשוות את הבראוריין והידען והחכם והמשכיל יעקב אחימאיר לנבעך מוטי אמיר. למיטב ידיעתי מוטי אמיר בוגר בית ספר מקצועי לטכנאות ולא יותר. אז בבקשה לא להשוות בין חושך לאחימאיר
- טכנאי בקול ישראל 16/01/2012 14:39חזור בך מהתגובה המזלזלת בטכנאי קול ישראל,עצם זה שמוטי אמיר הגיע לאן שהגיע זוהי גאווה לטכנאים בקול ישראל!!!!
- 3.עובדת 16/01/2012 01:22הגב לתגובה זותנחומי לעובדי עיריית אריאל ...ברוך שפטרנו שרק לא יחזור במקום מבקר המדינה היית בודקת כמה פעמים הוא הכניס את ראש העיר לשידור ...ואיך בדרך פלא איתרו אות לתפקיד זה לא פוליטיקה ?
- 2.עובדי רשת ב 15/01/2012 21:50הגב לתגובה זועכשיו הוא יהרוס את העיר אריאל אחרי שהשמיד לחלוטין את רשת ב ביחד עם אריה שקד
- 1.עובדת 15/01/2012 17:37הגב לתגובה זוסוף סוף הלך.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
