'The voice' עם רייטינג מטורף; 'מצב האומה' רשמה שיא - עם יותר מ-32%
הפרק השני של תחרות השירה של 'רשת', זכה לרייטינג גבוה יותר מזה של פרק ההשקה, שגם כך היה מטורף לחלוטין. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'The voice' (רשת, ערוץ 2) זכתה אתמול ל-39.4%, מול 39% בהשקה לפני שבוע. ברגע השיא צפו בתכנית 47.1% עם 1.6 מיליון צופים.
מי שצריכה להגיד תודה היא 'מצב האומה' (רשת, ערוץ 2) שרשמה רייטינג שיא מאז עלתה לאוויר עם 32.5%. 'מאחורי הקול' (רשת, ערוץ 2) של The voice, קיבלה 12.5%. שידור חוזר של 'פנים אמיתיות' (ערוץ 10) על הרב עובדיה יוסף, קיבל רק 4.8%, המהדורה השבועית של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 3.7%, והסרט הדוקומנטרי 'הכנרים' (ערוץ 10) הניב 3.1%.
בגזרת החדשות: 'חדשות שבת' (חדשות 2) עם 24.8%, 'המגזין' (ערוץ 10) קיבלה 8.4%, ו'רואים עולם' (ערוץ 1) עם 4.5%.
שישי
'אחד נגד 100' (רשת, ערוץ 2) הניבה 21.6%, 'מופע לילה' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 12%. בערוץ 10 שידורים חוזרים: לקט של 'מה נסגר' עם 4.4%, 'החברים של נאור' קיבלה 4.9%, 'לא לפני הילדים' עם 4.3%, ו'עונת החתונות' 2.1%.
- 5.אי 17/01/2012 10:50הגב לתגובה זומה ההתרגשות פחות מ90 אחוז רייטינג זה כשלון פשוט חזרנו לשנות ה70 וה80 העליזות בהם היה רק ערוץ 1 בלבד והיום קוראים לו ערוץ 2 כשהערוץ המקורי הוא יותר דומה לערוץ הזקנים וערוץ 10 משדר חוזרים לחסוך כסף לפני הסגירה העיקר שיש לנו עידן פלוס כלום
- 4.רפולי 15/01/2012 22:21הגב לתגובה זובקיץ,תחלמו על מספרים כאלה. מה שתשימו בטמבל-ויזיה,יאכלו טמבלי העם הרדוד הזה.גם שידורים חוזרים ובהילוך איטי.
- 3.קרן 15/01/2012 18:54הגב לתגובה זומתי יחליפו את המגישה והעורכים?
- 2.חורף לא חורף 15/01/2012 13:11הגב לתגובה זוברור שהרייטינג של מצב האומה נבע מהמקפצה של התוכנית שלפניו, אבל ממקפצה אפשר גם ליפול. שליין - יצאת מלך (לא כמו לפיד אבל...)
- 1.דני רופ 15/01/2012 09:55הגב לתגובה זוהרייטינג הגבוה נוצר רק בעקבות מזג האויר לא בזכות תוכנית המסטיק שלכם
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
