21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
טירטס לוו רודמ

מדור וול סטריט

מדור וול סטריט

תויגתב יכה
הכי בתגיות

יילן מכינה את הקרקע: "גדלו הסיכויים להעלאת ריבית"

נאומה של יילן שוחרר לתקשורת - כל הנכסים הפיננסים נסחרים בתנודתיות רבה
ג'קסון הול
Share
ג'נט יילן עושה את זה. הערב בנאומה בג'קסון הול היא למעשה מכינה את הקרקע להעלאות ריבית נוספות. כאשר אי הוודאות באשר להעלאת ריבית השנה נמצאת בשיא, יילן אומרת היום כי "לאור הביצועים הטובים של שוק העבודה והצפי שלנו לפעילות הכלכלית והאינפלציה, אני מאמינה שגדלו בחודשים האחרונים הסיכויים להעלאת ריבית". יילן אמנם לא דיברה על תאריכים ספציפיים, אבל שלחה איתות ברור לעניין כיוון הריבית בארה"ב בחודשים הקרובים. יילן גם אמרה בנאומה כי הכלכלה קרובה מאוד ליעדי הפד' של תעסוקה מלאה ויציבות מחירים. .


מדדי המניות נסחרים בתנודתיות חריפה ברקע לנאום ששוחרר לתקשורת כאשר בתחילה הציגו עליות של עד 0.8%, זאת ככל הנראה בתגובה לדבריה של יילן כי הכלכלה נראית טוב, ומצד שני - נראה שהסוחרים לא לגמרי קונים את עניין העלאת הריבית המתקרבת. מעט לאחר נאומה של יילן, דבריו של סטנלי פישר גרמו למדדים המובילים לבצע סיבוב פרסה ולהסחר בירידות של עד 0.4%. פישר, אמר כי על ההחלטה בנוגע להעלאת הריבית להיות מבוססת על נתוני מאקרו עתידיים ולא על הנתונים האחרונים, וכי לנתוני התעסוקה שיפרסמו בשבוע הבא יהיו חשיבות רבה בנוגע להחלטת הריבית. לכתבה המלאה, לחץ כאן. הדאקס שטרם הנאום נסחר ללא שינוי, ביצע תנודה חריפה מעלה וננעל בעליה של 0.55%. המדדים המובילים ביבשת אירופה ננעלו בטרם לפרסום דבריו של סטנלי, שכאמור שלחו את וול סטריט לירידות, ונהנו מאפקט העליות שהובילו דבריה של יילן.

למעשה כל הנכסים הפיננסים רשמו תנודתיות רבה, כאשר בתחילה הציגו עליות ברקע לדבריה של יילן, למעט הדולר שדווקא נסחר בירידות למרות האיתות להעלאת הריבית - וזאת ככל הנראה בשל דבריה של יילן לפיהם הפד' עשוי לשקול רכישה של מגוון נכסים. לאחר דבריו של פישר, המגמה התהפכה לחלוטין, כאשר כל הנכסים הפיננסים עברו לירידות שערים למעט הדולר שמתחזק מול שאר המטבעות. בעניין זה אמרה יילן כי "קובעי המדיניות הפד' עשויים להתחיל לבחון את האפשרות של רכישת מגוון רחב של נכסים, ובהקשר זה להרחיב את מגוון הכלים שעומדים לרשות הפד' - זאת בדומה לפעילות שמבצעים בנקים מרכזיים אחרים בעולם". מבחינת סוחרי המט"ח, נראה שההתייחסות לאפשרות של רכישת נכסים משמעותה הדפסת דולרים - ולכן הדולר נחלש עם פרסום נאומה של יילן.

עדכון הריבית הבא בארה"ב צפוי ב-21 בספטמבר. יילן אמרה בנאומה היום כי ההחלטה אם להעלות את הריבית תלויה בנתונים שיפורסמו עד תאריך עדכון הריבית. בעניין זה מיותר לציין כי נתון התעסוקה לאוגוסט שיפורסם בשבוע הבא הינו בעל חשיבות גדולה לעניין זה.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

38 תגובות ב-26 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
26 ולאד 27/08/2016 08:58 משחקים של פד
פד נמצא במצב מביך - ריבית נוכחית תואמת מצבה של כלכלה אמריקאית , העלת ריבית יכולה רק להזיק , אי העלת כמו הודעה בכישלון . מה שנותר - למשוך את הזמן ולכוות לחסדי השמיים בתקווה , מה שלא עושה את השכל , יעשה את הזמן .
25 מניסיון 26/08/2016 22:10 חבר את אלגו ויקס לחשבון ותרוויח כל שנה ללא תלות
במצב השווקים. Algovix
24 שקוף מידי 26/08/2016 20:15 הפד עודה בוחטות של כסף ילן מדברת עולה
פישר מדבר יורד, הכל מראש מסודר. וככה גורפים הרבה כסף הנוכלים האלה
23 ננננננננננננננננננננ 26/08/2016 19:47 מלבד הדולר?!?!? הדולר מזנק! (ל"ת)
22 איתן/אמנון/חתול 26/08/2016 19:06 תיראו את הטיסות רק למעלה
כמו שאמרתי. הנגידים דואגים לנו היטב מתוקים שלי לוזרים
איתן 26/08/2016 20:11 תמכור בשולחן רק תפסיד לוזר (ל"ת)
21 משקיע עם 3 הדירות 26/08/2016 18:44 עשיתי סיבוב בנדלן מוכר דירה מס 3 (ל"ת)
20 שמטוב 26/08/2016 18:37 ברבקנית
If you want to shoot - shoot. Don't talk.
שמטוב 27/08/2016 13:32 *ברברנית (ל"ת)
19 משקיע 26/08/2016 18:16 הזוי.
העלאת ריבית הייתה צריכה להוביל לירידות חדות ווהבורסה מגיבה הפוך . זה הסימן למפולת עכשיו בטוח שהיא בפתח רכישת מדד הפחד שנמצא בשיא התחתון שלו בכל הכוח . להחליף את המניות שנופחו במדד הפחד ותודו לי עוד חודשים ארוכים
18 יצחק 26/08/2016 18:05 יילן
מה מה תגיד יילן זה דבר אחד אך יגיבו השווקים זה נושא אחר לגמר!!!
17 תומר 26/08/2016 17:54 מתי קרנית פלוג הרעה תעלה גם אצלנו
עד מתי ריבית אפס תנפח את בועת הנדלן ? הרסו לנו את החיים.
משקיע 26/08/2016 18:51 גרוע מכך
ריבית אפסית דוחפת זוגות לקחת משכנתאות של מאות אלפי שקלים בהחזר גבוהה היום . בעוד שנה שנתיים הריבית חייבת לעלות ואז יחרב עולמן של משפחות רבות שלא יצליחו לעמוד בהחזרים כי סכום ההחזר יתפח לממדים שהמשכורת = החזר משכנתא .
16 עליית ריבית 26/08/2016 17:45 כל פעם שדיברו על עליית ריבית הבורסה ירדה עכשיו זה הפוך? (ל"ת)
15 שולה 26/08/2016 17:35 מה היא אמרה? מה היא אמרה? (ל"ת)
14 פאר 26/08/2016 17:32 0.25 אחוז ריבית
גם כאשר יילן תגיע לגיל 100 היא תדבר שעוד לא בשלו התנאים ל0.25 אחוז ריבית. למה? כי 0.25 אחוז על 20 טריליון זה המון כסף גם אם כל תושבי ארצות הברית יחפפו שער בכסף עדיין כסף רב יזרום בצנרת
כלכלן 26/08/2016 17:48 אתה הולך להיות מופתע ב-21 בספטמבר (ל"ת)
13 שוקי 26/08/2016 17:29 שלום ריבית להתראות נדל"ן (ל"ת)
12 ששש 26/08/2016 17:28 איך לעזאזל הדולר נחלש?!!??! מניפולציה (ל"ת)
11 צרלי 26/08/2016 17:28 הבורסה תרד היום (ל"ת)
10 מני 26/08/2016 17:25 תעלה פעם אחת נגד טראמפ
פעם אחת היא תעלה את הריבית לפני הבחירות, מיד אחרי הבחירות תפסיק להעלות ואולי תוריד בחזרה
9 צרלי 26/08/2016 17:25 מעלה רבית עליות מורידה רבית עליותתתתתתת (ל"ת)
8 שישקו 26/08/2016 17:22 הדולר יורד כבר ל3.74..... ש"ח (ל"ת)
7 גם טיפש 26/08/2016 17:20 רק טיפשים חושבים שירד !!!!! (ל"ת)
גם טיפש 26/08/2016 17:57 ואפילו חזק חזוק (ל"ת)
6 אמנון 26/08/2016 17:17 לכו רק עם ילן, חבל לכולם על הזמן אך ורק למעלה. (ל"ת)
עכבר שטורף חתולים 26/08/2016 17:56 לאמנון/איתן/החתול
מה איכפת לך מהזמן שלי? למה חבל על הזמן? אך ורק למעלה מה? הבורסה בתל אביב? נו טוף ..20% אכלנו למטה. לגבי עתיד אתה שואל גיסנו? פעם חשבתי שנעצור ב580 כמו האיש היקר. היום אני אומר לך 380. הבנת? לא הבנת? לא חשוב. הבנת? גם לא חשוב. נ.ב: אני רוצה להשקיע אצל המנהלים במגדל בסר בתנאי שאתה תנהל חמוד. אבל הייתי שם ולא מכירים. למרות זאת אני מאמין שאתה כלי כלי.
5 רויטל 26/08/2016 14:58 דיבורים כמו חול ואין מה לאכול . כמה היא מדברת ?
מדברת מדברת מדברת.דיבורים דיבורים דיבורים. ומה? כרגיל מנפחים
4 שואל 26/08/2016 14:05 תעלומה ?
האם אחת הסיבות האמתיות לאי העלאת הריבית , שלא מדברים עליה היא החוב האדיר של ממשלת ארצות הברית שחצה השנה כבר את 20 טריליון הדולר ? מישהוא יכול לענות ?
אבל מה איתך? 26/08/2016 17:41 20 טריליון? מספרים קטנים נקבת בבו. עלה למעלה למעלה
עם המספרים.
קלקלן 26/08/2016 17:25 העלאת ריבית לא תשפיע על תשלומי הריבית של החוב הקיים
רק על גיוסים חדשים
משקיע 26/08/2016 17:16 החוב
החוב לא מעניין אף אחד שם כי נותנים הוראה להדפיס דולרים וסוגרים את החוב זה חוב שלהם לעצמם לכן זה כמו שאתה חייב לאישתך 10000000 דולר על הנייר ובערב אתה אומר לה שילמתי לך באהבה והחוב נעלם
3 אמיר 26/08/2016 12:44 ההצגה נמשכת
הנהגה של פד משחקת הצגה , שסופה ידוע מראש - ״NO RIBIT" , והכל כדי לא לאכזב קהל צופים .
2 משקיע 26/08/2016 11:25 אין לה מה להגיד
מה היא תגיד . ״הכלכלה יציבה אך יש עוד מה לעשות״ לגבי הריבית לא תגיד כלום .. ערפל כמו תמיד עד הבחירות
1 ריטה 26/08/2016 10:15 מה שוות הבטחותיו של טרמפ?זאת נדע לאחר הבחירות ב-USA.
הבטחתו של לייצן טרמפ להעיף את הפד המשומש ושמו יילן לכל הרוחות...אבל מהיטלרי לווינסקי לא שמענו הצהרות והבטחות בנוסח הזה.כל הזמן E-mails .
לריטה 26/08/2016 15:03 תקראי תפנימי
הרמה שלך מאוד מאוד גבוה. הכתיב בכלל והתחביר עוד יותר ברמה גבוהה. עלי והצליחי. לתפארת מדינת ישראל.
אבל מה איתך? 26/08/2016 17:39 גבוה. גבוהה.
לתפארת מדינת ישראל? בושו והיכלמו. תחביר? מה הקשר ? היכן הוא ומה גבוה/הה בו. תקראי? למה לא קיראי בעצם? תפנימי?למה לא הפנימי?אוקצור ..שנייכם באותה סירה/עגלה בבוץ.
רוט 26/08/2016 13:43 לריטה
עוד בהמה מיוחמת חסרת מנוח וטיפשה בלי גבול. מה השיגולי מוח הללו?
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש