ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

'בלומברג' מדרג את חברות התעופה בעולם - ולא תאמינו מי הכי גרועה

המאבק בין אל על לטייסים הסתיים - אבל את הפגיעה בלקוחות לא ישכחו כל כך מהר, גם מעבר לים
 |  32
ותודה לטייסים
Share
הסכסוך באל על בין ההנהלה לטייסים אמנם בא לסיומו לפני קצת יותר משבוע, לא לפני מאבק עיקש שנמשך יותר משנתיים ושהגיע לא פעם אחת לבית הדין לעבודה, אך את הפגיעה בלקוחות, ככל הנראה, לא ישכחו כל כך מהר.


תחת הכותרת: "קחו בחשבון את הרשימה הזו לפני שאתם בוחרים טיסה", ב'בלומברג' דירגו בתחילת ינואר את עשרת החברות הטובות והגרועות ברחבי העולם לשנת 2016, וזאת בהתבסס על הסבירות לעיכוב הטיסה מצד חברת התעופה. מבין עשר החברות הגרועות בעולם, תמצאו את חברת התעופה הישראלית אל על - מדורגת לא פחות מאשר במקום הראשון (!!) המפוקפק, כשהיא 'משאירה אבק' לאיסלנדאייר שדורגה שניייה, ולאייר אינדיאה - חברת תעופה של עולם שלישי שדורגה שלישית.

מנגד, במקום הראשון בטבלת עשרת חברות התעופה הטובות זכתה החברה ההולנדית KLM עם סבירות של 11.47% בלבד לאיחור הטיסה, אחריה חברת התעופה הלאומית של ספרד, Iberia, עם 11.82%, וחברת התעופה היפנית, JAL, עם סבירות של 12.2% לאיחור הטיסה.את הנתון הגרוע שהביא את אל על לצמרת הטבלה המפוקפקת צריך לייחס למאבק ההנהלה והטייסים שהביא במהלכו לעיכובים וביטולים של לא מעט טיסות ליעדים מרכזיים בעולם. ב'בלומברג' מצאו כי הסיכוי לאיחור טיסה בחברת אל על עומד על 56%.בינתיים, מאז הוצאת הדירוג, הסכסוך בין ההנהלה לטייסים בא לסיומו אך רק נזכיר כי מאבקי השכר בחברת התעופה הישראלית הביא, לא פעם, לביטולים של מספר טיסות בו זמנית. בעוד שהטייסים לא ענו לטלפונים והודיעו על מחלה רגע לפני העלייה לקוקפיט, ההנהלה האשימה את הטייסים בשביתה איטלקית ונאלצה לשכור טיסות חלופיות - מהלך לא כלכלי בהחלט - על מנת להתגבר על ההשבתות. לבסוף, פנתה ההנהלה לבית הדין לעבודה שהחזיר את הצדדים לשולחן הדיונים. בסופה של הסאגה, כאמור, נחתם הסכם והצדדים מצאו פשרה אך את עיקר הפגיעה ספגו הלקוחות אותם הגדירה החברה כ"שבויים" במסגרת המאבק המתוקשר.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

32 תגובות ב-26 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
26 דב 03/03/2017 21:42 מזלזלים בנוסעים
גועל נפש של חברה
25 טוני 27/02/2017 09:22 פראייר מי שטס איתם (ל"ת)
24 סתם אחד 27/02/2017 08:55 חחחחחחחח גילו לנו את אמריקה. (ל"ת)
23 ממי 27/02/2017 08:46 לא קשור לסכסוך הטייסים. חברה גרועה וזהו (ל"ת)
22 איש עסקים שטס המון 27/02/2017 04:29 אסור לטוס אלעל חברה מזעזעת בכל היבט (ל"ת)
21 חיים 26/02/2017 17:36 אל על
אל על חברה טובה ובטוחה,הבעייה היא שגם ההנהלה היתה צריכה להבין שסכסוך כזה יגרום נזק,והנפגע העיקרי הוא הצרכנים ובעלי המניות.
20 / 26/02/2017 17:26 המטוסים החדשים והמיזוג הפוטנציאלי יעשו את השינוי
אלעל נמצאת במהלך של שינוי וניקוי יסודי של בעיותיה תוך כדי התאמה למציאות העסקית החדשה.
19 יעקב 26/02/2017 17:19 לא רק איחורים ולא רק טייסים
אוכל גרוע, דיילים חוצפניים, לא טסים בשבת, חרדים בכל פינה במטוס....עולם רביעי.
יהודי פשוט 27/02/2017 10:13 סיימת עם הגזענות שלך?
כמה שנאה במשפט אחד
18 גיל יוטינה 26/02/2017 16:41 לאאאאא! באמתתתתת?????
כאילו שלא יודעים את זה כבר עשרים שנה... חחח.. עכשיו זה רק רישמי!
17 אדי 26/02/2017 16:39 בלי קשר לשביתה זאת החברה הגרועה בעולם
לא חידשו כלום החברה הגרועה והיקרה בעולם. בדרך לקריסה מי שמחזיק מניות שלהם כדאי לו לטוס פעם אחת איתם ופעם אחת עם חברה אחרת כדי לזרוק את המניות לעזאזל.
16 22 26/02/2017 13:28 לפי כל התגובות כאן צריך לקנות מניות אל על כי כולם נגד (ל"ת)
יש ר א לי 27/02/2017 00:03 תקנה חבוב תקנה, כי בשביל למכור צריך קונים
דעה ולא המלצה חחח
15 ארז 26/02/2017 13:14 להחרים אותםםםםםםםםםםםםםםםםם! (ל"ת)
levi ovad 26/02/2017 17:18 מסכים איתך אני טס איבריה (ל"ת)
14 אבי 26/02/2017 12:10 אני כבר לא טס אל-על כמה שנים
תאמינו לי אין כמו טייסים רומנים. לא תופסים מעצמם ועושים את העבודה כמו שצריך. רק הטייס הישראלי חושב שהוא סגן של אלוהים
זכרוני 27/02/2017 09:07 הרומנים מעדיפים לטוס רק עם אל על !! בדוק ...
אבי זה שאתה לא טס עם אל על לא נורא כל ההפסד שלך ...לעומתך הרומנים בהחלט מזהים חברה טובה ובטוחה ולכן מעדיפים לטוס עם אל על גם אם הם צריכים לשלם מעט יותר ...אלה עובדות החיים !! חסרונך באל על לא מורגש כלל ...תמשיך לטוס עם החברה הרומנית ותהנה ...
123 03/03/2017 22:06 איזה שטויות. איפה ההוכחות? זה ש-2 רומנים עשירים שאתה
מכיר אמרו לך שהם אוהבים את אל על לא אומר כלום. תביא סטטיסטיקה ממקור רציני שתוכיח את הטענות שלך.
13 קונפיציוס 26/02/2017 11:49 אפשר לחשוב שישראל עם כל מיעוטיה אינה עולם שלישי (ל"ת)
12 הגננת רותי 26/02/2017 11:14 הילדים בגן שלי אמרו את זה מזמן לא צריך את בלומברג (ל"ת)
11 יש ר א לי 26/02/2017 10:54 56% איחורים?אם כך 56% צניחה במניה?
כה זה כשחותכים את הענף עליו יושבים. מתרסקיםםםםםםם
10 like1 26/02/2017 10:50 הכי גרועים והכי יקרים
פראייר מי שנוסע אל על
9 אזרח חופשי 26/02/2017 10:31 הטיסות הכי יקרות שיש
ככה ממנים את שלב ב' בקריירה של טייסי חיל האוויר
8 איגם 26/02/2017 10:22 שליטה של הטייסים
יותר מדי כוח לטייסים בחברה עד כדי שליטה במחיר המניה, מעוררת חשש.
גיל 01/03/2017 10:19 הטייסים
לא לזלזל בטייסים. אסור לשכוח שהשמש כידוע זורחת להם מהת-חת.
7 ג'מאל 26/02/2017 10:03 אל על היא אייר סוריה במחיר של אייר שוויץ (ל"ת)
6 מגיע לכם 26/02/2017 09:57 חבורת טייסים פרזיטיים ואגואיסטים
מאחל שהחברה הבזויה הנקראת אל על תלך לאלפי עזאזל
5 יד הנפץ 26/02/2017 09:56 התארגנויות עובדים חונקות את המשק. (ל"ת)
4 RONI 26/02/2017 09:55 באל על עדיין חושבים שהם במאה הקודם
תתעוררו כי אנחנו והעולם כבר לא קהל שבוי אם לא תתחילו לעבוד ולהזיע אף אחד לא ירצה אותכם אתם כבר לא מייצגים אותנו וחוץ מהרמה של בטחון יש עוד מלא דברים שטייר דורש היום תצאו מהתקיעות תתחילו ליעל תהליכים לדבר עם העובדיםלפזר כל מיני מאפיות שיש לכם שם בקיצר עדיף לסגור לכם את החברה כי אתם בושה לישראל מה זה מקום אחרון ???? מה אתם לא רויאם מה קורה בעולם איך מתייחסים היום לטיירים ולנוסעים
3 דן 26/02/2017 09:48 הגיע הזמן להפסיק לטוס עם הפח זבל המעופף (ל"ת)
2 הרואה 26/02/2017 09:06 לא מספיק
אם היו משקללים עוד נתונים כמו נוחות בטיסה, אדיבות הצוות וכו... - היינו מתבססים חזק יותר במקום הראשון!!!
1 חיים בסרט 26/02/2017 08:48 הם רק דואגים לבטן השמנה שלהם ולחשבונו הבנק.
בגלל זה החברה נראית כך.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש