15 התמודדו על תקציב היח"צ של מכללת ספיר, בן חורין אלכסנדרוביץ' זכו
בתום הליך ארוך שנמשך כחודשיים הודיעה המכללה האקדמית ספיר על בחירתה בבן חורין אלכסנדרוביץ למתן שירותי ייעוץ אסטרטגי-תקשורתי ויחסי ציבור. במכללה הוחלט לסיים קשר ארוך שנים עם משרד ייעוץ התקשורת מאסטרפלאן ואשת יחסי הציבור אורנה המר. עוד נמסר כי ההחלטה באה על רקע הצמיחה וההתרחבות כמו גם הצורך לעסוק תקשורתית במגוון גדול של תחומי ידע, זאת כחלק מאסטרטגיית חיזוק המותג והצורך בטיפול גדל והולך בתחום הניו-מדיה. לאייס נודע כי במהלך התהליך פנו למכללה כ-15 משרדים כאשר לשלב הפרזנטציה עלו חמישה. סיימון תמיר, מנהל יחידת התקשורת במכללה אמר לאייס: "חשוב לנו להמשיך ליצור בולטות כמקום ערכי המציע חוויית לימוד יחד עם מצוינות אקדמית, זאת על רקע העובדה שלמעלה ממחצית הסטודנטים מגיעים לכאן ממרכז וצפון הארץ. התרשמנו שבן חורין ואלכסנדרוביץ יוכלו לסייע לנו הן בתחום התקשורת הקלאסית והן בתחום יחסי הציבור הדיגיטליים". בין לקוחות משרד בן חורין ואלכסנדרוביץ' בראשות עו"ד איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ'-שגב: רשות החשמל, האוניברסיטה הפתוחה, ארגון חבר, הדקה ה-90, בית ההשקעות סיגמאMSD, ארגון לתת, עזר מציון, חברת הביוטק פרולור, משרד התרבות והספורט ועוד. את ניהול התיק יובילו ראשי הצוותים גלי צרפתי ויעל רוזנברג.
- 2.נו באמת... 14/03/2011 09:32הגב לתגובה זומה אני אגיד לכם, לפי הידיעה הזו יש יותר קופצים על מכללת ספיר מאשר על זארה.
- 1.שאפו (ל"ת)נעמי 13/03/2011 17:00הגב לתגובה זו