שינוי בעלי עניין בגבעות: השותף הכללי מכר מניות לעו"ד השותפות חיים אינדיג

ע"פ הערכות עו"ד אינדינג רכש את המניות מהשותף הכללי ולא בבורסה על מנת לעמוד בסעיף מידע פנים בחוק ניירות ערך
אריאל אטיאס | (21)

שינוי החזקות בעלי ענין בגבעות. עורך דין חיים אינדיג המעניק ייעוץ משפטי לשותפות רכש היום מהשותף הכללי בגבעות מעל 1.5 מיליון יחידות השתתפות של השותפות.

בטופס ששיגרה השותפות לבורסה נכתב, כי עו"ד אינדיג, המעניק ייעוץ משפטי לשותפות, רכש מהשותף הכללי, גבעות עולם נפט, 1.518 מיליון יחידות השתתפות של גבעות יהש במחיר של 7.9 אג' ליחידה (מחיר שוק). סך הכל השקיע העו"ד כ-120 אלף שקלים. בראשות השותף הכללי נותרו לאחר המכירה 4.48% מהון השותפות.

ע"פ הערכות עו"ד אינדינג רכש את המניות מהשותף הכללי של גבעות כיוון שרצה לנקוט במשנה זהירות בכל הנוגע לדרך בה השוק יפרש את הרכישה ועל מנת שלא לעבור על חוק ני"ע בכל הנוגע שימוש במידע פנים. סעיף 52ז לחוק ניירות ערך קובע כי אדם לא ישא אדם באחריות פלילית אם הוכיח שהעסקה שעשה היא עסקה מחוץ לבורסה עם אדם שגם בידו היה מצוי מידע הפנים.

תגובות לכתבה(21):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 21.
    מתקרבת 13/02/2011 05:49
    הגב לתגובה זו
    זו כמות שלא שווה אפילו את ההקלקה על המקלדת כדי לפרסם! אור ואהבה ממיאמי פלורידה :)
  • 20.
    שלומי 10/02/2011 20:35
    הגב לתגובה זו
    משוגע מי שלא חטף היום גבעות אינדיג לא קונה סתם להערכתי ביום א לפני המסחר כבר תבא הודעה
  • 19.
    בטווח הקרוב של השבוע גבעות תפרוץ את ה-10 אגור (ל"ת)
    אבנר ברוקר מנוסה 10/02/2011 15:47
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    הרצת מניות זולה-זה עובד רק על משקיעים מטומטמי (ל"ת)
    זהבי עצבני 10/02/2011 15:46
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    אמיר 10/02/2011 15:32
    הגב לתגובה זו
    וחוץ מזה כתוב שרכשו מיליון וחצי יחדיות ולא 150 אשח
  • 16.
    טוב או לא ?!? (ל"ת)
    ש 10/02/2011 15:28
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    הבעת אמון של ממש. (ל"ת)
    אלי 10/02/2011 15:15
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    איזה יופי... מבשר טוב אם הוא קנה סימן לעליה ח (ל"ת)
    גבעתי 10/02/2011 15:14
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    אופיר 10/02/2011 15:12
    הגב לתגובה זו
    האם אנו על סף פריצה צפונה ? למה מאיה לא מדברת ? מה קורה עם מקטע 8 ? אני על סף התמוטטות עצבים !! רוצה לראות ה כ ס ף !!!
  • 12.
    כפיר 10/02/2011 15:10
    הגב לתגובה זו
    חברים זוהי הודעה מצווייינננתתת שעו" ד החברה רכש מניות בשער שוק-כאילו אתם קולטים מה זה אומר בכלל?!?!?יופי.....בהצלחה לכל המחזיקים לא ממליץ ולא מריץ......" עוד יום יבוא ונשתה יחדיו לחיים..." ....!!
  • 11.
    גבעתי 10/02/2011 15:04
    הגב לתגובה זו
    שהכתובת על הקיר. ברכות למושקעים שהיו סבלניים...בקרוב ההתעשרות!!!
  • 10.
    עו" ד אינדיג יודע מה הוא עושה !!! (ל"ת)
    ניקל 10/02/2011 15:03
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    נפט שחור בע" מ 10/02/2011 15:02
    הגב לתגובה זו
    גבעות שווה לבריאות :-)
  • 8.
    יעל היפה 10/02/2011 15:01
    הגב לתגובה זו
    הוא תמיד היה הכי זהיר!
  • 7.
    חחח כנראה שהוא יודע משהו ... (ל"ת)
    רן רן 10/02/2011 15:00
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אתה רוצה לספר לנו משהו שאנחנו לא יודעים עוד . (ל"ת)
    וותיק 10/02/2011 14:55
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    הדרך 10/02/2011 14:54
    הגב לתגובה זו
    בקרוב 120 אש" ח שלך יהפכו למיליונים.
  • 4.
    הודעה מצוינת.בהצלחה לכולם (ל"ת)
    אלישע 052-8928464 10/02/2011 14:53
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ארז בן קיקי 10/02/2011 14:51
    הגב לתגובה זו
    אמרתי את זה כבר בשער 3.8 חבל שלא מקשיבים לי פה
  • 2.
    דדי 10/02/2011 14:50
    הגב לתגובה זו
    לא פרייר הוא יודע למה.
  • 1.
    אסף 10/02/2011 14:49
    הגב לתגובה זו
    כותבים פה כתבה על קנית מניה ב150 אלף שח סך הכל
ביטוח לאומי
צילום: תמר מצפי

ביטוח לאומי דיגיטלי: להשתלט על הבירוקרטיה מהספה

עידן הפקסים והתורים המתישים בסניפים יישארו בקרוב מאחור - באמצעות האפליקציה החדשה, שירותי המסרונים המאובטחים ומנגנון מיצוי זכויות, המוסד לביטוח לאומי הופך את המסע למיצוי הזכויות שלכם לקל ומהיר יותר

ענת גלעד |
במשך עשורים, השם "ביטוח לאומי" היה מילה נרדפת לחוסר יעילות, בירוקרטיה סבוכה, מוזיקת המתנה אינסופית בטלפון והררי טפסים שצריך למלא שוב ושוב. אך המציאות של דצמבר 2025 שונה בתכלית. הלחץ חסר התקדים של השנתיים האחרונות - הצורך לתת מענה מהיר לעשרות אלפי נפגעי מלחמה, משרתי מילואים ומפונים - אילץ את המערכת המגושמת לבצע קפיצת מדרגה טכנולוגית שהייתה צריכה לקרות מזמן. היום, המערכות הדיגיטליות לא רק "ידידותיות יותר", במוסד לביטוח לאומי גם טוענים שהן פועלות באופן אקטיבי כדי למנוע מצב שבו זכויות של אזרחים הולכות לאיבוד בגלל חוסר ידיעה או קושי במילוי טפסים ידניים.

מהפכה בקליק: האפליקציה והשירות המהיר

האפליקציה שהוטמעה במלואה במהלך שנת 2025 היא כבר לא רק אתר אינטרנט מותאם, אלא כלי עבודה שלם בתוך הטלפון הנייד. המהפכה מתחילה ביכולת להגיש תביעות בצילום מהיר: אין יותר צורך בסורקים או בדואר. הגשת תביעה לדמי פגיעה בעבודה, דמי לידה או תגמולי מילואים מתבצעת על ידי צילום המסמכים הרפואיים או האישורים בנייד ושליחה מיידית. כמו כן, המערכת מציגה בכל רגע נתון מעקב שקוף אחר התביעה: תוכלו לראות מתי המסמכים התקבלו, אם הם עברו לבדיקת פקיד התביעות, אם התיק נמצא בבחינה רפואית ומתי בדיוק התשלום הועבר לבנק.


כשהמדינה פונה אליכם: מיצוי זכויות יזום

החידוש המשמעותי ביותר בסוף 2025 הוא המעבר משיטת ה"תביעה" לשיטת ה"זכאות האוטומטית". המערכות של הביטוח הלאומי מסונכרנות היום עם בתי החולים, הצבא ורשות המיסים. המשמעות היא שלעיתים קרובות מבוצעים תשלומים ללא בקשה: עבור זכויות מסוימות, המערכת מזהה את הזכאות באופן אוטומטי. למשל, דמי לידה או מענקי מילואים מסוימים משולמים ישירות לחשבון הבנק עוד לפני שהאזרח הספיק למלא בקשה רשמית. כמו כן, המערכת שולחת התראות חכמות על זכאות: אם מזוהה ירידה חדה בשכר, הפסקת עבודה ממושכת או אירוע רפואי מוכר, נשלחת הודעה יזומה למכשיר הנייד המזמינה אתכם לבדוק את זכאותכם לקצבה המתאימה.


סוף עידן המתווכים: מימוש זכויות בחינם

בעבר, הבירוקרטיה הסבוכה הזינה תעשייה של חברות פרטיות למימוש זכויות שגבו עמלות גבוהות מהקצבאות. ב-2025, הדיגיטציה והפישוט השפתי הופכים את התיווך הזה למיותר. שירות "יד מכוונת" של הביטוח הלאומי מפעיל מרכזי ייעוץ מקצועיים שבהם רופאים ואנשי מקצוע עוזרים לכם להכין את התיק הרפואי לקראת הוועדה ללא כל עלות. בנוסף, כל הטפסים הדיגיטליים נוסחו מחדש בשפה פשוטה וברורה, מה שמאפשר לכל אדם להגיש בקשה באופן עצמאי בביטחון מלא, בלי לחשוש ממונחים משפטיים סתומים.

ועדות רפואיות בשיחת וידאו: נוחות ונגישות

אחד הלקחים מהשנתיים האחרונות הוא שלא בכל מקרה חייבים להגיע פיזית לסניף. המהפכה הדיגיטלית מאפשרת קיום ועדות רפואיות בשיחות וידאו מאובטחות. במקרים של בעיות רפואיות שניתן לאבחן על סמך מסמכים וצילומים, או בנושאים הקשורים לבריאות הנפש, הוועדה מתקיימת כשאתם בביתכם. זהו פתרון קריטי לנפגעי פוסט-טראומה שחווים חרדה במקומות הומי אדם או לאנשים עם מוגבלות בניידות שהנסיעה לסניף מהווה עבורם נטל פיזי קשה.


טיפ לסיום שנת 2025 - תשכחו מחוויות העבר:
הכוח האמיתי שלכם נמצא בנתונים האישיים הנכונים והעדכניים. ודאו פעם אחת שפרטי חשבון הבנק וכתובת המגורים שלכם מעודכנים באזור האישי באתר או באפליקציה. בעולם הדיגיטלי של היום, עדכון הפרטים האלו הוא ההבדל בין קבלת הכסף תוך ימים ספורים לבין המתנה של שבועות בגלל תקלות תקשורת פשוטות. הביטוח הלאומי של סוף 2025 הוא סוף סוף מערכת מהירה ונגישה, אז אל תיתנו לניסיון העבר להרתיע אתכם - ותתחילו לפעול לקבל את מה שמגיע לכם על פי חוק.

ביטוח לאומי
צילום: תמר מצפי

ביטוח לאומי דיגיטלי: להשתלט על הבירוקרטיה מהספה

עידן הפקסים והתורים המתישים בסניפים יישארו בקרוב מאחור - באמצעות האפליקציה החדשה, שירותי המסרונים המאובטחים ומנגנון מיצוי זכויות, המוסד לביטוח לאומי הופך את המסע למיצוי הזכויות שלכם לקל ומהיר יותר

ענת גלעד |
במשך עשורים, השם "ביטוח לאומי" היה מילה נרדפת לחוסר יעילות, בירוקרטיה סבוכה, מוזיקת המתנה אינסופית בטלפון והררי טפסים שצריך למלא שוב ושוב. אך המציאות של דצמבר 2025 שונה בתכלית. הלחץ חסר התקדים של השנתיים האחרונות - הצורך לתת מענה מהיר לעשרות אלפי נפגעי מלחמה, משרתי מילואים ומפונים - אילץ את המערכת המגושמת לבצע קפיצת מדרגה טכנולוגית שהייתה צריכה לקרות מזמן. היום, המערכות הדיגיטליות לא רק "ידידותיות יותר", במוסד לביטוח לאומי גם טוענים שהן פועלות באופן אקטיבי כדי למנוע מצב שבו זכויות של אזרחים הולכות לאיבוד בגלל חוסר ידיעה או קושי במילוי טפסים ידניים.

מהפכה בקליק: האפליקציה והשירות המהיר

האפליקציה שהוטמעה במלואה במהלך שנת 2025 היא כבר לא רק אתר אינטרנט מותאם, אלא כלי עבודה שלם בתוך הטלפון הנייד. המהפכה מתחילה ביכולת להגיש תביעות בצילום מהיר: אין יותר צורך בסורקים או בדואר. הגשת תביעה לדמי פגיעה בעבודה, דמי לידה או תגמולי מילואים מתבצעת על ידי צילום המסמכים הרפואיים או האישורים בנייד ושליחה מיידית. כמו כן, המערכת מציגה בכל רגע נתון מעקב שקוף אחר התביעה: תוכלו לראות מתי המסמכים התקבלו, אם הם עברו לבדיקת פקיד התביעות, אם התיק נמצא בבחינה רפואית ומתי בדיוק התשלום הועבר לבנק.


כשהמדינה פונה אליכם: מיצוי זכויות יזום

החידוש המשמעותי ביותר בסוף 2025 הוא המעבר משיטת ה"תביעה" לשיטת ה"זכאות האוטומטית". המערכות של הביטוח הלאומי מסונכרנות היום עם בתי החולים, הצבא ורשות המיסים. המשמעות היא שלעיתים קרובות מבוצעים תשלומים ללא בקשה: עבור זכויות מסוימות, המערכת מזהה את הזכאות באופן אוטומטי. למשל, דמי לידה או מענקי מילואים מסוימים משולמים ישירות לחשבון הבנק עוד לפני שהאזרח הספיק למלא בקשה רשמית. כמו כן, המערכת שולחת התראות חכמות על זכאות: אם מזוהה ירידה חדה בשכר, הפסקת עבודה ממושכת או אירוע רפואי מוכר, נשלחת הודעה יזומה למכשיר הנייד המזמינה אתכם לבדוק את זכאותכם לקצבה המתאימה.


סוף עידן המתווכים: מימוש זכויות בחינם

בעבר, הבירוקרטיה הסבוכה הזינה תעשייה של חברות פרטיות למימוש זכויות שגבו עמלות גבוהות מהקצבאות. ב-2025, הדיגיטציה והפישוט השפתי הופכים את התיווך הזה למיותר. שירות "יד מכוונת" של הביטוח הלאומי מפעיל מרכזי ייעוץ מקצועיים שבהם רופאים ואנשי מקצוע עוזרים לכם להכין את התיק הרפואי לקראת הוועדה ללא כל עלות. בנוסף, כל הטפסים הדיגיטליים נוסחו מחדש בשפה פשוטה וברורה, מה שמאפשר לכל אדם להגיש בקשה באופן עצמאי בביטחון מלא, בלי לחשוש ממונחים משפטיים סתומים.

ועדות רפואיות בשיחת וידאו: נוחות ונגישות

אחד הלקחים מהשנתיים האחרונות הוא שלא בכל מקרה חייבים להגיע פיזית לסניף. המהפכה הדיגיטלית מאפשרת קיום ועדות רפואיות בשיחות וידאו מאובטחות. במקרים של בעיות רפואיות שניתן לאבחן על סמך מסמכים וצילומים, או בנושאים הקשורים לבריאות הנפש, הוועדה מתקיימת כשאתם בביתכם. זהו פתרון קריטי לנפגעי פוסט-טראומה שחווים חרדה במקומות הומי אדם או לאנשים עם מוגבלות בניידות שהנסיעה לסניף מהווה עבורם נטל פיזי קשה.


טיפ לסיום שנת 2025 - תשכחו מחוויות העבר:
הכוח האמיתי שלכם נמצא בנתונים האישיים הנכונים והעדכניים. ודאו פעם אחת שפרטי חשבון הבנק וכתובת המגורים שלכם מעודכנים באזור האישי באתר או באפליקציה. בעולם הדיגיטלי של היום, עדכון הפרטים האלו הוא ההבדל בין קבלת הכסף תוך ימים ספורים לבין המתנה של שבועות בגלל תקלות תקשורת פשוטות. הביטוח הלאומי של סוף 2025 הוא סוף סוף מערכת מהירה ונגישה, אז אל תיתנו לניסיון העבר להרתיע אתכם - ותתחילו לפעול לקבל את מה שמגיע לכם על פי חוק.