בר רפאלי בסיבוב תענוגות בישראל: תקבל כ-300 אלף דולר על קמפיין למי עדן

מי עדן יוצאת במהלך שיווקי חדש ומגייסת את הדוגמנית לצילומי הקמפיין
משה בנימין |

בר רפאלי נבחרה להוביל למהלך שיווקי חדש למי עדן. הדוגמנית אשר זכתה לשערים בעיתונים הנחשבים בעולם, תגיע לארץ בימים הקרובים לצילומי הקמפיין. גורמים בענף הפרסום מעריכים כי רפאלי תקבל כ- 300 אלף דולר בעבור ייצוג המותג.

אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: בר נבחרה בשל היותה דמות נחשקת ואופנתית, שתיצור בידול ובולטות להשקה חדשה של מי עדן.

לאחרונה, השיקה מי עדן אסטרטגיה חדשה: "מי עדן - לתת יותר". המהלך השיווקי החדש, בכיכובה של רפאלי צפוי להשתלב באסטרטגיה זו. בר עצמה, התמתגוררת בארה"ב, תגיע בימים הקרובים לארץ, לצילומי הקמפיין שעתיד לעלות לקראת סוף חודש מרץ בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט, באמצעות משרד הפרסום באומן בר רבנאי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה