מתחם דיזיין סנטר משקיע 1.5 מיליון דולר בקמפיין פרסומי ל- 2008

הקמפיין יעלה לקראת פסח באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע יער
משה בנימין |

ה"הדיזיין סנטר", מרכז העיצוב, אשר מרכז 60 חנויות לעיצוב הבית תחת קורת גג אחת, יוצא בקמפיין חדש לשנת 2008.

הקמפיין מופק באמצעות ברוקנר-נטע יער והוא נאמד בכ- 1.5 מיליון דולר. הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות ושלטי חוצות תחת הסלוגן: "הדיזיין סנטר - הטרנד לבית בסיבוב אחד".

ליליאנה מור, מנכ"ל ה"דיזיין סנטר": "הרעיון שעומד מאחורי הקמפיין הוא שבדומה לטרנדים בעיצוב ובאפנה, המוכתבים בבירות אירופה - מילאנו, לונדון ופאריס, כך הדיזיין סנטר הינו בעצם "בירה" בישראל, המכתיבה טרנדים בעיצוב הבית, וניתן למצוא בה מגוון רחב ונרחב של מותגים בינלאומיים לצד מותגים מקומיים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה