תקציב הפרסום של כובעי בורסלינו יטופל ביחידה החרדית של מק'אן אריקסון
תקציב הפרסום למותג האיטלקי יעמוד בשנה הקרובה על כ- מיליון שקל
תקציב הפרסום של כובעי בורסלינו, המותג האיטלקי, יטופל בישראל על-ידי היחידה החרדית במקאן אריקסון. בורסלינו, הינו מותג מוביל במגזר החרדי לכובעי איכות. התקציב יעמוד בשנה הקרובה על כ- מיליון שקל.
איתן דובקין מנהל היחידה החרדית במקאן אריקסון מוסר: "אנו שמחים לטפל במותג כה אהוד ומוכר בקרב הציבור החרדי, אנו מודים לחברת בורסלינו ולבעלי הזיכיון שבחרו בנו להיות שותפים עימם לדרך חדשה בה יוצא המותג בורסלינו בישראל" .
במהלך החודש הקרוב תפתח החברה את החנות הראשונה ברחוב יחזקאל בירושלים. במסגרת פתיחת החנויות בארץ תחשוף החברה לראשונה מגוון מוצרים נוספים מבית בורסלינו כגון חולצות, חפתים, עניבות ועוד.
לרגל פתיחת חנות הדגל בירושלים יגיעו ארצה בימים הקרובים חברי הנהלת החברה מאיטליה, על מנת לעמוד מקרוב על השקת הפעילות בארץ.