רשת ניין ווסט ישראל עולה בקמפיין אביב בהשקעה של 1.5 מיליון שקל
הקמפיין יופק באמצעות אדלר-חומסקי וישתלב במסגרת הקמפיין הבינלאומי של ניין ווסט
רשת ניין ווסט בישראל יוצאת בקמפיין אביב 2008, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל. הסופר מודל ביהטי פרינסלו תהיה הפרזנטורית של ניין ווסט העולמית. הקמפיין יופק על-ידי משרד הפרסום אדלר-חומסקי בתקציב של 1.5 מיליון ש"ח.
במסגרת הקמפיין הבינלאומי של ניין ווסט, שיעלה החודש ברחבי העולם, השקיעה חברת סופר ברנדס מקבוצת סקאל, המייבאת ומשווקת את המותג בישראל, במסע פרסום רחב הכולל: שילוט חוצות, מודעות במגזינים, חסויות בטלויזיה, פעילות קד"מ ואירועי השקת קולקצייה.
חברת ניין ווסט האמריקאית מתמחה בייצור ושיווק נעלים ואביזרי אופנה לנשים. החברה מחזיקה 10% משוק נעלי הנשים בארה"ב ונחשבת לאחת החברות המובילות בתחום אביזרי האופנה. בישראל, מונה הרשת כיום 18 חנויות דגל בפריסה ארצית.