קמפיין דוריטוס הישראלי יתחרה על "הקמפיין הסלולרי הטוב ביותר ל- 2007"
הקמפיין הסלולרי הישראלי של דוריטוס ולהקת ה-black Eyed Peas יתחרה על תואר "הקמפיין הסלולרי המוביל בשנת 2007", בתחרות השיווק האינטראקטיבי העולמית ad-tech.
הקמפיין שנערך במהלך חודש אוקטובר 2007 ע"י סוכנות הפרסום הסלולרי mobi , עבור חברת שטראוס, שילב פעילות סלולרית עשירה ואינטרנט והיה חלק מקמפיין בינלאומי של החטיף דוריטוס עם להקת הBlack Eyed Peas.
הקמפיין יתחרה בתחרות הפרסום האינטראקטיבי ad-tech בקטגוריית " best mobile campaign " שתיערך בסן-פרנססיקו בחודש אפריל 2008. Ad-tech הנה תערוכת שיווק דיגיטלי-אינטראקטיבי הנערכת ב- 7 ארצות שונות לאורך השנה. אחת לשנה נערכת תחרות פרסי ה-ad-tech במגוון קטגוריות העוסקות בתחומי השיווק הדיגיטלי (אינטרנט וסלולר). התחרות נחשבת לאחת החשובות והמרכזיות בתחום.
במסגרת הקמפיין שהתקיים בישראל, בספטמבר האחרון, התקיימה תחרות טריוויה יומית נושאת פרסים, וכלל אתרי תוכן עשירים באינטרנט ובסלולר וקמפיינים פרסומיים בסלולר ובאינטרנט. גיא עמי-עד, מנכ"ל mobi מסר: "בקמפיין דוריטוס ביצענו מספר פעילויות חדשניות אשר היוו פריצת דרך בתחום הפרסום הסלולרי, גם ביחס לפעילויות פרסומיות בחו"ל. השילוב בין ערוצי הפעילות השונים וחיבורם על ידי הערוץ הסלולרי משכו עשרות אלפי משתתפים שונים ויצרו אפקט מדהים בקרב קהל היעד" mobi , מקבוצת יוניסל תקשורת, הנה סוכנות הפרסום הסלולרי הראשונה בישראל. בין לקוחותיה: שטראוס, קוקה-קולה, P&G, איזי-פורקס ומשרדי פרסום מובילים.