רשת ML עולה בקמפיין של חצי מיליון דולר עם נועה תשבי

הרשת תשיק את קולקציית אביב-קיץ ל- 2008; הקמפיין יופק באמצעות פוגל אוגילבי
משה בנימין |

רשת ml משיקה במהלך החודש הקרוב את קולקציית אביב-קיץ 2008. לרגל ההשקה יוצאת החברה בקמפיין תדמיתי רחב היקף, בהשקעה של כחצי מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגליבי. את הקמפיין תוביל השחקנית נעה תשבי.

הקמפיין יכלול, בנוסף לטלוויזיה, קטלוג שיופץ ל-100 אלף חברות המועדון, מודעות צבע במגאזינים ועיתונות יומית, קמפיין אינטרנט רחב, פוסטרים בסניפי הרשת ומסע יחסי ציבור רחב שיכלול אירועים ממוקדים למובילות דעה, פעילויות והשקות ללקוחות הרשת ועוד. אבי מלכה, מבעלי רשת ml: "במסגרת סקרים ומחקרים שערכה הרשת בשנים האחרונות, גילינו שנועה תשבי מזוהה עם המותג למרות ששימשה פרזנטורית רק לשנה. במחקרים שערכה הרשת בקרב קהל היעד עולה כי נועה נבחרה לפרזנטורית האהודה ביותר בעשור האחרון".

רשת ml נמצאת בבעלות איש העסקים אבי מלכה ומונה כיום 62 סניפים ברחבי הארץ.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה