arc אינטראקטיב מעלה קמפיין השקה לשברולט מאליבו ב- 2 מיליון שקל
משרד האינטראקטיב מקבוצת arc worldwide מעלה קמפיין המפנה לאתר אינטרנט למאליבו החדשה
חברת arc אינטראקטיב, מקבוצת arc worldwide, עולה בקמפיין השקה, לשברולט מאליבו החדשה, בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון שקל.
הקמפיין, שיעלה באתרי האינטרנט המובילים כולל באנרים המציגים את שברולט מאליבו החדשה, תחת הציטוט: "חובה להוריד את הכובע בפני שברולט", ובעיקר מפנה לאתר אינטרנט מושקע וייחודי שעיצבה arc.
חברת arc אינטראקטיב, מקבוצת arc worldwide הוקמה בשנת 2000 ונמצאת בבעלות arc worldwide של פובליסיס, תימור גורדון ופרסום גלר-נסיס. החברה הישראלית מייצגת את חברת arc הבינלאומית שהינה בעלת כ-50 סוכנויות ברחבי העולם בשם arc.