מק'אן אריקסון חוברת אל מורדי עמר ומקימה משרד חדש: מק'אן גרין
קבוצת מק'אן אריקסון נכנסת לתחום הירוק ומקימה את מק'אן גרין - משרד פרסום "ירוק" המתמחה בקיימות (Sustainability). מק'אן הינה קבוצת הפרסום הראשונה בישראל שנכנסת לתחום הירוק.
את הידע והתשתית האסטרטגית להקמת מק'אן גרין יספק מורדי עמר באמצעות The Right Thing שבבעלותו. בחודשים האחרונים הקים עמר יחד עם צחי טבקמן, לשעבר מנכ"ל האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות את The Right Thing – חברה המתמחה בפיתוח בר קיימא, החברה מורכבת ממומחים בתחומי איכות הסביבה, כלכלנים בכירים ואנשי מקצוע בתחומים נוספים שהתמחו בקיימות במטרה להטמיע בחברות, תאגידים וארגונים את עקרונות הניהול הכלכלי תוך שמירה על אחריות חברתית וסביבתית.
אילן שילוח, מנכ"ל מק'אן אריקסון מסר: "אני רואה בתחום הירוק את העתיד. כפי שזיהינו במק'אן אריקסון את ההתפתחות של עולם הפרסום באינטרנט והפכנו לגוף המוביל בו, כך גם אנו צופים את התפתחותו של הפרסום הירוק כשלב הבא בענף הפרסום. חברנו אל מורדי עמר, מחלוצי התחום הירוק בישראל ופרסומאי מקצועי ומוערך ויחד איתו קבוצת מק'אן תוביל בישראל גם את התחום הירוק".
מורדי עמר הוסיף: "מבחינתי המהלך של החיבור עם מק'אן מאפשר לי הגשמת חלום מקצועי ואישי של פיתוח הפרסום הירוק בישראל, מטרה גדולה שמתאפשרת רק במשרד גדול עם חזון גדול, במקביל אוכל להמשיך ולשרת את לקוחותיי בצורה הטובה ביותר".
לקוחות מורדי&גורן העיקריים יטופלו בקבוצת מק'אן אריקסון הרוכשת מדיה מזה שנים עבור מורדי &גורן.
פרסום מורדי&גורן הוקם לפני כ- 10 שנים. בין לקוחותיו הבולטים כיום: רשת משען, הולנדיה/ איירופלקס, שיכון עובדים, דה לויט, יניר מערכות, קבוצת HMG, פלגי מים ועוד. במסגרת המהלך פורש גיל גורן לטובת ניהול חברה העוסקת בשיווק של ציוד היקפי למחשבים באירופה ובישראל.