אופנה בשופרסל: הרשת תתחיל לשווק בסניפיה את המותג הבינלאומי CHEROKEE

אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל: זהו מהלך ראשוני ומוביל בשוק הקמעונאות - בהקמת מחלקת אופנה בשופרסל על במחירים המתאימים לכל כיס"
משה בנימין |

שופרסל מודיעה היום (ד') על הכנסת האופנה לשעריה. אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, מסר כי שופרסל תחל לשווק בסניפי הרשת את מותג האופנה האמריקאי צ'רוקי(CHEROKEE) הנמכר בלמעלה מ- 40 מדינות בעולם והפך לסיפור הצלחה מרשים ברשתות קמעונאיות מובילות בעולם לרבות רשתות TARGET ו- TESCO. רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל אמר: "השקת מותג האופנה צ'רוקי ברשת הינו מהלך ראשוני ומוביל בשוק הקמעונאות בישראל. רשת שופרסל משקיעה משאבים רבים בהקמת מחלקת אופנה על מנת לספק ללקוחותיה אופנה איכותית במחירים המתאימים לכל כיס".

שופרסל תשקיע בהחדרת המותג כ- 4.5 מיליון שקל בשנה הראשונה .

המהלך השיווקי ילווה בקמפיין פרסום אשר יעלה בימים הקרובים באינטרנט, בעיתונות הארצית והמקומית, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, תחת הסיסמא: "בגדים שתרצו להראות, המחירים שתרצו להסתיר".

יובל לובנשטיין, מנהל אגף N.F בשופרסל אמר היום: "המהלך הנוכחי הינו עוד מהלך פורץ דרך של הרשת אשר מוכיח את הנחישות המניעה אותנו לגדול באופן מתמיד ב"נתח ארנק" של לקוחותינו. תחום ה-NF הוא פלטפורמה מתבקשת לספק ערך מוסף ללקוח ובדרך זו ליצור העדפה ונאמנות לרשת שופרסל".

המותג צ'רוקי מדורג כמותג האופנה הזכייני הגדול ביותר בעולם עם מוניטין בינלאומי של 35 שנה. המותג נמכר ברשתות השיווק, בלמעלה מ- 40 מדינות ברחבי העולם, ביניהם: ארה"ב, אנגליה, גרמניה, סקוטלנד, אירלנד, בלגיה, צרפת, ספרד, פורטוגל, איטליה,טורקיה ועוד. מכירות המותג מגיעות לכ- 3 מיליארד דולר בשנה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה