"Head & Shoulders" בהישרדות: מה שמפריע לרשות השנייה נבחר לתוכן השיווקי הטוב ביותר

במקום הראשון במדד איכות התוכן השיווקי של חברת Effect-TV לחודש ינואר נמצא המותג "Head & Shoulders" - באדיבות ה"שורדים" שלא הפסיקו לדבר עליו
משה בנימין |

חברת Effect-TV מקבוצת "מחקרי הגל החדש" המפרסמת מדי חודש את מדד התוכן השיווקי האיכותי בטלויזיה מציבה במקום הראשון במדד האיכות של חודש ינואר את המותג "Head & Shoulders" בתכנית "הישרדות". דירוג חודש ינואר לתוכן שיווקי לפי מדד האיכות (BCE)

*הנתונים בטבלה מתייחסים לתכניות עם הציונים הטובים ביותר מתוך תכניות שנדגמו במהלך חודש ינואר בערוץ 2 10 ו 3 (HOT) ** הנתונים משקפים את הפעילות בטלוויזיה בלבד

למה "Head & Shoulders" הוא הזוכה? או מה הפריע לרשות השנייה?

קודם כל צריך לשים בצד את כל ההמולה התקשורתית שהייתה סביב התלונות של הרשות השנייה נגד הישרדות בעקבות התוכן השיווקי, מה שבטוח עזר ליחסי הציבור ולחשיפה למותג. על-פי Effect-TV יש גם סיבות נוספות.

על-פי החברה העובדה שהשמפו היה פרס עליו התמודדו הקבוצות; אמירת שם המותג באופן ברור והבחנה ויזואלית ברורה באריזה ובצבעוניות, הם בין גורמי המפתח לזכייה.

בנוסף, מציינים את האינטגרציה לפעילות בתכנית שהמשיכה לאחר הזכייה בפרס, בהצגת השימוש במותג והחוויה שהוא מעניק לקבוצת הבנות שזכתה בו וכן במהלך שיחות הלילה שלאחר מכן, כל זאת תוך כדי שילוב מסרים שיווקיים של סדרת השמפו. ניתוח לפי קטגוריות: הריאליטי עוקף את הבישול

מתוך התכניות שנבדקו ניתן לראות כי בחודש ינואר חל שינוי במקום הראשון כאשר תוכניות הריאליטי עברו את תוכניות הבישול ותוכניות הדרמה והבידור עקפו את תכניות האירוח והאקטואליה בציון האיכות הממוצע לז'אנר. הממוצע הענפי לחודש ינואר עומד על 5.41 נקודות מתוך 10 אפשריות המשקף ירידה קלה מחודש דצמבר (5.61).

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה