ג'ונסון אנד ג'ונסון בקמפיין פרסום לאנטי אייג'ינג ב- 2.5 מיליון שקל

תחת הסיסמא: "קרוב לוודאי הקרם הטוב ביותר נגד קמטים" יעלה קמפיין פרסום מושקע למותג האנטי אייג'ינג ROC
משה בנימין |

המותג ROC מבית "ג'ונסון אנד ג'ונסון" יוצא במהלך חודש פברואר בקמפיין פרסום חדש לסדרת האנטי אייג'ינג RETIN-OX, תחת הסיסמא : "RETIN-OX-קרוב לוודאי הקרם הטוב ביותר נגד קמטים". התקציב: 2.5 מיליון שקל.

סיסמת הקמפיין: "RETIN-OX- קרוב לוודאי הקרם הטוב ביותר נגד קמטים". הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה בערוצים 2,10 ו-9 וכן קמפיין עיתונות מסיבי שיכלול מודעות פרסום בעיתונות הארצית ובעיתונות נשים.

בנוסף ילווה הקמפיין בפעילות קד"מ שתכלול דקורציות וסטנדים בולטים בכל נקודות המכירה, דיוור ישיר כולל דוגמיות ועוד. הקמפיין יופק באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה