כמה עולה "מסע אחר"? מגזין התיירות נרכש על-ידי SBC ב- 2.5 מיליון שקל

עם השלמת העסקה ימוזג "מסע אחר" עם "מסע עולמי" שבבעלות קבוצת SBC ובכך כנראה יהפוך למגזין התיירות המוביל
משה בנימין |

קב' המגזינים SBC רכשה היום את המגזין המוביל בתחום התיירות, טיולים ופנאי - מגזין "מסע אחר" בהיקף עסקה הנאמד על בכ- 2.5 מיליון שקל.

עם ביצוע עסקת רכישת מגזין "מסע אחר", ימוזג מגזין "מסע עולמי" שבבעלות קב' SBC במגזין "מסע אחר", ובכך יהפוך למגזין מס' 1 בישראל בתחום התיירות והפנאי, עם TGI של 7.2% (TGI "מסע אחר" 4.7.%, ו- 2.5% TGI ל"מסע עולמי") ומס' מנויים של 70,000.

מר פרדי בנהאמו, מנכ"ל קב' SBC: "ההחלטה לרכוש את מגזין "מסע אחר" הינה החלטה אסטרטגית להרחבת השליטה של הקב' בנישות מתמחות"

קב' SBC מוציאה לאור כ- 21 מגזינים מובילים, ביניהם: "פורבס", "PC מגזין", "קוסמופוליטן", "דרך האוכל", "דרך האושר", "נישה", "רכב", "הורים וילדים", "להיות משפחה", "משפחה טובה", "מאמא אינפו", "מסע עולמי" "DO", "סטטוס", "גלילאו", "גלילאו צעיר", "MOUNTAIN BIKE"

היקף המכירות של קב' SBC בשנת 2007 היה כ- 65 מיליון שקל.. היקף המנויים של הרשת היה כ- 150 אלף ועם רכישת מגזין "מסע אחר" יהיה מס' המנויים של הרשת כ- 210 אלף מנויים.

מגזין "מסע אחר" הינו בבעלות מר גיל אל עמי, יוצא לאור משנת 87 (כ- 20 שנה), כולל כ- 168 עמודי כרומו בתחום התיירות, טיולים, כתבות טבע, תחום איכות הסביבה בארץ ובחו"ל.

המגזין מעסיק כ- 75 עובדים, שמרביתם יעברו (במסגרת ההסכם) לקב' SBC. למגזין כ- 60,000 מנויים קבועים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה