אידיאולוג'יק בקמפיין אינטראקטיב לקראנץ' ב-200 אלף דולר

הפרסומת של מק'אן אריקסון לדגני הבוקר קראנץ' עולה לאינטרנט באמצעות אידיאולוג'יק; מכוונת לבני הנוער
משה בנימין |

דגני הבוקר נסטלה של אסם יוצאים בקמפיין אינטראקטיבי לבני נוער למותג קראנץ' תחת הכותרת "תשמע מה שבקראנץ' שלך". היקף ההשקעה בקמפיין שיעלה באמצעות אידיאולוג'יק מוערך בסכום של 200 אלף דולר.

קמפיין האינטרנט הינו חלק ממהלך פרסומי כולל שמבוסס על סדרת סרטוני פרסומת בטלוויזיה שנוצרו על ידי משרד הפרסום מקאן אריקסון.

קמפיין האינטרנט באמצעות אידיאולוג'יק יעלה באתרי האינטרנט המובילים בארץ, עם דגש על ערוצים ייעודיים של בני נוער כגון הרשתות חברתיות וישלב באנרים עם וידאו.

ענת בן טוב, מנהלת קבוצת לקוחות באידיאולוג'יק: "בבניית התוכנית השיווקית של מותג קראנץ' לשנת 2008 אנו שמים דגש על אינטראקציה עם הגולשים ובאמצעות מגוון פעילויות רחב אנו מאפשרים לכל גולש לבוא לידי ביטוי בדרך שמתאימה לו ולקבל תכנים לפי בחירתו ורצונו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה