אל-על ב"קוויקי": מהלך שיווקי לחופשות קצרות בחו"ל; בין החבילות "קוויקי כדורגל"

תשווק חבילות למשחקי ריאל מדריד - סופר קלאסיקו מול איסתא וברצלונה? המהלך השיווקי כולל גם "קוויקי הופעות" ועוד
משה בנימין |

אל על יוצאת בקמפיין לעידוד חופשות קצרות וחוויתיות בעונת החורף בחו"ל, תחת השם - "אל על קוויקי". החברה תציע ללקוחותיה גיחות קצרות של 2-3 לילות באמצע או בסופי השבוע וליהנות ממגוון חוויות "קוויקי" כמו "קוויקי כדורגל", "קוויקי הופעות", "קוויקי תרבות", ועוד.

המהלך ילווה בקמפיין בהיקף של כ- 400 אלף דולר. הקמפיין יעלה בטלויזיה, בעיתונות ובאתרי אינטרנט מובילים תחת השם הסלוגן: "אין כמו קוויקי בחורף".

טיסה, לינה ומשחק של ריאל מדריד - 749 דולר

אל על מאפשרת לרכוש טיסות בלבד במחירי חורף אטרקטיביים או לשלב עם חבילה הכוללת שהייה בבית מלון וכאופציה גם רכישת כרטיס לחוויה המרכזית, למשל בכדורגל - חבילה שכוללת לינה, טיסות וכניסה למשחק של ריאל מדריד - 749 דולר - זאת לעומת חבילת ברצלונה של איסתא במחיר של כ-590 יורו.

רמי לוי סמנכ"ל מסחר וקשרי תעופה באל על: "בשנים האחרונות אנו עדים למגמה הולכת וגוברת של נוסעים היוצאים לגיחות נופש קצרות ומהירות לחו"ל, הממוקדות בדרך כלל בחוויה או באירוע מסוים. קפיצה קצרה לחו"ל המשלבת חוויה של תרבות, ספורט או אטרקציה אחרת, זמינה במיוחד בחודשי החורף כשהמחירים אטרקטיביים.

מנתונים הקיימים כיום באל על עולה כי מקרב הישראלים שטסו בשנה אחרונה לחו"ל 39% טסו יותר מפעם אחת השנה. מקרב נוסעים פוטנציאלים (המתכוונים לטוס בחצי שנה קרובה) 44% מתכננים לטוס יותר מפעם אחת בשנה , וכ- 45% מהציבור מעדיף לרכוש חבילה (בית מלון) ביחד עם הטיסה. אירופה נחשבת ליעד מועדף לשהיות קצרות - כמחצית מהטסים לאירופה שוהים בה פחות מ-7 ימים.

בנוסף לחבילות לאירופה תציע אל על תחת המותג "קוויקי" גם חבילות ליעדים ארוכי טווח בארה"ב, קנדה ובמזרח הרחוק, הכוללות אטרקציות כגון: משחקי NBA, הצגות וכד'.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה