טלדור בשת"פ עם גוגל להפצת מנוע חיפוש לעסקים בישראל
חברת טלדור חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם Google במסגרתו הוסמכה להפיץ ולהטמיע את Google Search Appliance בעסקים בישראל.
מנוע החיפוש הייחודי של גוגל, המכונה Google Search Appliance, מספק מידע עבור המשתמשים במסגרת הארגון באופן דומה לזה של מנוע החיפוש ב-Google.co.il, המספק מידע מהאינטרנט. כמוצר חומרה ותוכנה מוטמע, הוא מאפשר חיפוש מידע המאוחסן ברשת ובשרתי הקבצים של החברה, במערכות לניהול מסמכים ותוכן, במאגרי מידע מקושרים וביישומים העסקיים.
באמצעות מערכת החיפוש הפנימית, כל המידע הופך להיות נגיש מיידית דרך תיבת חיפוש אחת מוכרת. חברות בינלאומיות רבות כגון: Apple, MTV, NEC, ו-Fujitsu כבר שילבו את מערכת Google Search Appliance.
"בעידן שבו נגישות למידע היא בעלת חשיבות עליונה, אחד מהאתגרים העיקריים העומדים בפני גופים עסקיים הוא ארגון ואיתור המידע הפנים ארגוני, גם אם הוא מאוחסן במספר מאגרי מידע, אשר לעיתים מרוחקים זה מזה גיאוגרפית או שמורים ברשת. בעולם אידיאלי, המידע תמיד נגיש למשתמש ומאותר במינימום זמן ועלות", אומר מאיר ברנד, מנכ"ל Google ישראל.
על הבחירה בטלדור הוסיף ברנד: "בחרנו בטלדור על בסיס הניסיון הרחב שלהם באינטגרציה של מערכות מסוג זה והמוניטין של החברה בתעשיית ה-IT בישראל".
דורון ספיר, מנכ"ל טלדור הוסיף: "משתמשים משקיעים עשרות שעות בשנה בחיפוש אחר מידע. בארגונים בינוניים וגדולים, המעסיקים מאות ואף אלפי עובדים, מדובר בעלויות משמעותיות. Google Search Appliance מצמצם משמעותית הן את זמן החיפוש והן את עלויות החיפוש, ובו זמנית משפר את תוצאות החיפוש. המשמעות היא שחברות יכולות לחסוך כסף רב מדי שנה". בכך מצטרפת Google לשורה מכובדת של חברות שבחרו להשתמש בשירותיה של טלדור, ובהם התאגיד הבנקאי ההודי INFOSYS FINACLE, חברת WINCOR NIXDORF הגרמנית ו-INDRA הספרדית.
יואל יסקרוביץ', מנהל העסקים הראשי בטלדור, דיבר על יכולתו של מנוע החיפוש בייצור הכנסות נוספות ואמר: לבד מיכולות החיפוש הייחודיות, השימוש ב-Google Search Appliance באתר אינטרנט יכול גם לייצר הכנסות נוספות לארגון, באמצעות שיפור חווית המשתמש ללקוח והיכולת לנתח התנהגות צרכנים".