מילי אביטל ואמה מככבות בקמפיין של רונית רפאל
הקמפיין עולה בהשקעה של כ-250 אלף דולר והנו חלק מקמפיין אמהות ובנות שנמשך כאסטרטגיה של הרשת
אשת העסקים רונית רפאל בחרה במילי אביטל ואמה, נוני אביטל, להמשך קמפיין אמהות ובנות לרשת מרכזי "רונית רפאל-מדע היופי".
הקמפיין עולה בהשקעה של כ-250 אלף דולר, בעיתונות נשים ועיתונות ארצית.
עד כה כיכבו בקמפיין אמהות ובנות של רונית רפאל, ריקי גל ובתה, רובי פורת שובל ובתה ודליה מנטבר ובתה. לדברי רפאל, "הבחירה במילי אביטל ואמא שלה להובלת הקמפיין החדש הינה בחירה טבעית היות שהשתיים מטופלות במרכזי רונית רפאל ומסמלות קשר בין דורי של יופי וטיפוח. מילי אביטל הינה שחקנית שזכתה להכרה בינלאומית וכך גם מרכזי רונית רפאל, בארץ ובעולם. מילי ואמא שלה מסמלות ערכים של הצלחה, זוהר, כשרון ויופי, ערכים שמתאימים לטיפולים המתקדמים והבלעדיים שאנו מציעים במרכזים שלנו".
היקף הפרסום השנתי של מרכזי "רונית רפאל" עומד על כחצי מיליון דולר.