מירי בוהדנה נבחרה לפרזנטורית של רשת ACE

בוהדנה תוביל את קמפיין החג שעולה בהשקעה של 2 מיליון שקל ותקבל עבורו 80 אלף דולר
אפרת אדיר |

רשת ACE תשקיע כ-2 מיליון שקל בקמפיין תדמיתי לקראת החגים תחת הסלוגן: "ACE - עולם של פתרונות לבית". להובלת הקמפיין נבחרה הדוגמנית מירי בוהדנה.

אורית בניטה, מנהלת השיווק והפרסום ברשת ACE, על הבחירה במירי: "בוהדנה היא דמות המשדרת נשיות, משפחתיות צעירה, ונערצת על נשים שהן קהל יעד חשוב ב-ACE, המרבות לבצע קניות בכל הקטגוריות, החל במחלקות עיצוב וחידוש נראות הבית וכלה באביזרים ומוצרים לשיפור, שיפוץ ותיקון הבית והגינה. תקופת החגים, המאופיינת בסעודות חג והתכנסות משפחתית, מחייבת אותנו בפניה לקהל הנשים והאמהות שאחראיות לרוב על איחוד ואירוח המשפחה".

קמפיין החג של ACE כולל סרטון פרסומת, מודעות בעיתונות, הפצת קטלוג "מתנה לחג" במיליון עותקים, אינסרט חגיגי המצורף לעיתונות יומית, דיוור לחברי המועדון ופרסום בנקודת המכירה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה