המשביר בחר ב-d-say אינטראקטיב לפעילות באינטרנט
רשת המשביר החדש לצרכן בחרה ב-d-say Interactive, כמשרד פרסום לאינטרנט שיוביל את פעילות השיווק והפרסום של הרשת. בעבר פעילות האינטרנט טופלה בחברת פוגל אינטראקטיב.
שירלי פאר, סמנכ"לית השיווק של המשביר החדש לצרכן, מסרה כי הרשת החליטה אסטרטגית לשים דגש על פעילות באינטרנט. "כחלק מהמהלך תגדיל המשביר החדש לצרכן באופן משמעותי את המשאבים והתקציבים, לטובת האינטרנט".
עד כה, תקציבי הפרסום באינטרנט של המשביר נאמדו בכ-100 אלף שקל לשנה ועד סוף שנת 2007 תוציא הרשת כחצי מיליון שקל בפעילות אינטרנטית. כמו כן, בשנת 2008 צפוי תקציב האינטרנט לגדול אף יותר.
הקמפיין הראשון שייערך באמצעות d-say Interactive יעלה לאוויר לקראת החגים, למשך שבועיים, ויתמקד במוצרים לחג, מבצעי הנחות ומתנות לראש השנה. במקביל, החברה תקים לראשונה אתר אינטרנט תדמיתי לרשת המשביר החדש לצרכן, שיעלה בסוף חודש ספטמבר 2007.
מנכ"ל d-say, תמיר יולביץ’: "אנו שמחים מאוד על קבלת התקציב. קמעונות היא אחד התחומים המאתגרים ביותר לטיפול באינטרנט ואני בטוח שנביא לידי ביטוי את הידע והנסיון שרכשנו ליצירת פעילות קריאייטיבית ואפקטיבית. אני גם שמח על המשך המגמה בקרב לקוחות מובילים לבחון באופן פרטני את פעילות האינטראקטיב שלהם ולא לעבוד עם משרדי הפרסום המסורתיים".
d-say היא חברת האינטראטיב העצמאית הגדולה בישראל. בדירוג יפעת שפורסם לפני מספר שבועות דורגה החברה במקום ה-6 בטבלת משרדי האינטראקטיב. בין לקוחות החברה: בזק, בזק בינלאומי, פלאפון, כלל פיננסים, צו פיוס, אסם, בנק רוטשילד, בנק יהב, זוגלובק, טמפו, אולג'ובס, KLM, נסטלה פורינה, סמל"ת (יבואני פיאט ואלפא), יקבי כרמל, מכללת ספיר ועוד.
רשת המשביר החדש לצרכן מונה 26 סניפים ברחבי הארץ. מחזור המכירות השנתי של הרשת מסתכם בכ-1 מיליארד שקל.