המשביר בחר ב-d-say אינטראקטיב לפעילות באינטרנט
רשת המשביר החדש לצרכן בחרה ב-d-say Interactive, כמשרד פרסום לאינטרנט שיוביל את פעילות השיווק והפרסום של הרשת. בעבר פעילות האינטרנט טופלה בחברת פוגל אינטראקטיב.
שירלי פאר, סמנכ"לית השיווק של המשביר החדש לצרכן, מסרה כי הרשת החליטה אסטרטגית לשים דגש על פעילות באינטרנט. "כחלק מהמהלך תגדיל המשביר החדש לצרכן באופן משמעותי את המשאבים והתקציבים, לטובת האינטרנט".
עד כה, תקציבי הפרסום באינטרנט של המשביר נאמדו בכ-100 אלף שקל לשנה ועד סוף שנת 2007 תוציא הרשת כחצי מיליון שקל בפעילות אינטרנטית. כמו כן, בשנת 2008 צפוי תקציב האינטרנט לגדול אף יותר.
הקמפיין הראשון שייערך באמצעות d-say Interactive יעלה לאוויר לקראת החגים, למשך שבועיים, ויתמקד במוצרים לחג, מבצעי הנחות ומתנות לראש השנה. במקביל, החברה תקים לראשונה אתר אינטרנט תדמיתי לרשת המשביר החדש לצרכן, שיעלה בסוף חודש ספטמבר 2007.
מנכ"ל d-say, תמיר יולביץ’: "אנו שמחים מאוד על קבלת התקציב. קמעונות היא אחד התחומים המאתגרים ביותר לטיפול באינטרנט ואני בטוח שנביא לידי ביטוי את הידע והנסיון שרכשנו ליצירת פעילות קריאייטיבית ואפקטיבית. אני גם שמח על המשך המגמה בקרב לקוחות מובילים לבחון באופן פרטני את פעילות האינטראקטיב שלהם ולא לעבוד עם משרדי הפרסום המסורתיים".
d-say היא חברת האינטראטיב העצמאית הגדולה בישראל. בדירוג יפעת שפורסם לפני מספר שבועות דורגה החברה במקום ה-6 בטבלת משרדי האינטראקטיב. בין לקוחות החברה: בזק, בזק בינלאומי, פלאפון, כלל פיננסים, צו פיוס, אסם, בנק רוטשילד, בנק יהב, זוגלובק, טמפו, אולג'ובס, KLM, נסטלה פורינה, סמל"ת (יבואני פיאט ואלפא), יקבי כרמל, מכללת ספיר ועוד.

חג קניות שמח: עלייה ברכישות באשראי בערב ראש השנה
הציבור הישראלי מנצל את השעות לפני כניסת החג ומבצע רכישות בהיקפים גבוהים מאז שעות הבוקר. בין השעות 8:00 עד 11:00 בבוקר, ב-22 בספטמבר 2025, נרשמו במערכות שבא הוצאות בהיקף של 446.77 מיליון שקל, כך על פי נתוני שבא. מדובר בעלייה של 5.6% לעומת היקף ההוצאות
שנרשם אשתקד בערב ראש השנה
נתוני שבא SHVA , מפתחת ומנהלת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי חיוב, מצביעים על כך שהציבור הישראלי מנצל את השעות לפני כניסת החג ומבצע רכישות בהיקפים גבוהים מאז שעות הבוקר. בין השעות 8:00 עד 11:00 בבוקר, ב-22 בספטמבר 2025, נרשמו במערכות שבא הוצאות בהיקף של 446.77 מיליון שקל.
מדובר בעלייה של 5.6% לעומת היקף ההוצאות שנרשם אשתקד בערב ראש השנה תשפ״ה, ביום שישי ה-2 באוקטובר 2024, שהיקף ההוצאות בין 8:00 ל-11:00 באותו היום הגיע ל-422.93 מיליון שקל. בערב ראש השנה
תשפ״ד, שחל ביום שישי ה-15 בספטמבר 2023, לפני פתיחת מלחמת חרבות ברזל, היקף ההוצאות בשעות האלה עמד על סכום כולל של 378.39 מיליון שקל.
שבא פרסמה באחרונה את התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2025. הכנסות שבא הסתכמו ברבעון שעבר בכ-38.3 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ-37.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, וכ-38.2 מיליון שקל ברבעון הקודם. העלייה נבעה בעיקר מצמיחה בהכנסות מבוססות תנועה. הרווח התפעולי ברבעון השני של 2025 הגיע לכ-12.3 מיליון שקל, לעומת כ-14.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה וכ-12.2 מיליון ברבעון הקודם. הרווח התפעולי הושפע בעיקר מעלייה בהוצאות הנובעות מהמשך חיזוק המערך הטכנולוגי ואבטחת מידע וכן עלייה בפחת. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ברבעון החולף הגיע לכ-13.4 מיליון שקל, לעומת כ-10.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2024, וכ-10.3 מיליון שקל ברבעון הקודם. העלייה מיוחסת ברובה לרווח על ניירות ערך למסחר.
- שבא מציגה עלייה בהכנסות אך שחיקה ברווח התפעולי
- למרות "עם כלביא", ירידה של 0.7% בלבד בהוצאות כרטיסי האשראי ביוני לעומת אשתקד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ביולי האחרון נרשם שיא כל הזמנים בהוצאות הציבור בכרטיסי אשראי, עם סכום כולל של כ-51.8 מיליארד שקל, עלייה של 11.9% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מדובר בפעם הראשונה שהיקף ההוצאות החודשי חוצה את רף ה-50 מיליארד שקל. ממוצע ההוצאות היומי הגיע ל-1.671 מיליארד שקל - זינוק של 20.3% לעומת יוני, שבו התנהלה הלחימה במסגרת מבצע עם כלביא מול איראן. גם ביחס למאי האחרון, השיא הקודם, מדובר בעלייה של 8.8%. לפי מנכ"ל שב"א, איתן לב-טוב, מדובר ב"תיקון בהיבט של הצריכה במשק" שמבטא חזרה מהירה של הביקושים.