"סידס" נכנסת לראשונה לקטגוריית הפסטה

קיבלה הזיכיון לשווק מוצרי פסטה יבשה תחת המותג "פסטה דיסני" בצורות דמויות דיסני העולמיות
אפרת אדיר |

חברת "סידס", יבואנית ומשווקת מותגי מזון בינלאומיים בישראל, נכנסת לראשונה לקטגוריית הפסטה לאחר שקיבלה את הזיכיון לייבוא ושיווק מוצרי הפסטה של חברת "דיסני" העולמית בישראל.

עם קבלת הזיכיון משיקה החברה קטגוריה חדשה בתחום הפסטה היבשה בישראל: פסטה איטלקית יבשה ממותגת דמויות מעולם התוכן של דיסני. בשלב הראשון, יושקו מוצרי "פסטה דיסני" בצורות מיקי מאוס, פו הדוב ונסיכות בסניפי רשת שופרסל בלבד. המוצרים יימכרו באריזה של 500 גר' ובמחיר מומלץ לצרכן של 9.99 שקל לאריזה.

לדברי מור בר חיים, מנהלת מותג "פסטה דיסני" בחברת סידס: "כחברה שחרטה על דגלה לבחור עבור הצרכן הישראלי מותגי מזון בינלאומיים איכותיים מובילים, אנו גאים להיכנס לקטגוריה חדשה בתחום הפסטה היבשה בארץ ולהגיש לצרכנים מוצר פרימיום באיכות גבוהה ביותר תחת מטריית המותג המופלאה של דיסני העולמית.

עוד מוסיפה בר חיים, כי מסקר שנערך באיטליה עלה כי המניע העיקרי לבחירת מוצר בקטגוריית הפסטה היבשה הוא איכות הפסטה ואחר כך בחירתה על פי מותג, מבצע ומחיר.

שוק הפסטה בישראל נאמד בשנת 2006 ב-181 מיליון שקל (פסטה יבשה ומצוננת) ושוק הפסטה היבשה בסגמנט הפסטה האיטלקית נאמד באותה שנה בעל ל-110 מיליון שקל (לפי נתוני נילסן, דצמבר 2006).

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה