קמפיין חורף למותג "ניין ווסט" במיליון שקל
רשת "ניין ווסט" בישראל יוצאת בקמפיין סתיו-חורף 08, בהשקעה של 1 מיליון שקל, באמצעות פרסום אדלר חומסקי.
הסופר מודל הבינלאומית, נטשה פולי, (22), נבחרה כפרזנטורית של המותג הבינלאומי, זו עונה שנייה ברציפות.
במסגרת הקמפיין הבינלאומי שיעלה בספטמבר 2008 ברחבי העולם, השקיעה חברת "סופר ברנדס" מקבוצת סקאל, המייבאת ומשווקת את המותג בישראל, במסע פרסום רחב הכולל: שילוט חוצות, מודעות בעיתונות יומית ובמגזינים, קד"מ בחנויות ושת"פ אסטרטגי, לדוגמא: שת"פ עם חברת האיפור מאדינה מילאנו, במסגרתו כל הרוכש ברשת ניין ווסט ב-400 שקל ומעלה מקבל קורס איפור בהתאמה אישית ברשת מאדינה מילאנו, או לחילופין, כל הרוכש ברשת מאדינה מילאנו מעל 250 שקל, מקבל 75 שקל מתנה, לרכישה ברשת ניין ווסט, מהקולקציה החדשה.
לדברי גל פרלמן, מנהל מותג ניין ווסט בישראל: "קולקציית עונת החורף של ניין ווסט שמה דגש על ה"טוטאל לוק", כלומר הדגש הוא על נעליים ואקססוריז תואמים, שיוצרים מראה שלם".
חברת ניין ווסט האמריקאית מתמחה בייצור ושיווק נעליים ואביזרי אופנה לנשים. החברה מחזיקה 10% משוק נעלי הנשים בארה"ב ונחשבת לאחת החברות המובילות בתחום אביזרי האופנה. בישראל, מונה הרשת כיום 16 חנויות דגל בפריסה ארצית.