מג'יקס רכשה הזכויות לשידור אוסף פרסומות מהעולם
חברת התוכן הישראלית מג'יקס, הפועלת בשוק הבינלאומי, רכשה את זכויות השידור הבלעדיות לאוסף של פרסומות מצליחות מהעולם. מדובר במאגר של כ-2,600 דקות של פרסומות, המחולקות לקטגוריות כגון: אהבה, קריירה, ילדים, חיות ועוד.
בנוסף, המאגר כולל 26 דקות של ניתוח חלק מהפרסומות ששודרו בטלוויזיה.
לדברי ניב עדי, מנכ"ל מג'יקס: "אוסף זה היה עד כה נכס בידי מספר חברות אירופאיות. אנו בחרנו לייבא את מאגר הפרסומות הללו גם לישראל, שכן אנו סבורים כי השוק הישראלי יוכל ליהנות ולהפיק תועלת מצפייה בתוכן זה, וכחלק מהאסטרטגיה שלנו לייבא תכנים בלעדיים וייחודיים, כפי שעשינו לאחרונה עם רכישת הזכויות הבלעדיות לשידור הופעותיו המוסיקליות של האמן רובי וויליאמס".
החומרים ערוכים ומפורמטים לשידור במגוון אמצעי מדיה - טלוויזיה, אינטרנט וסלולר. ממג'יקס נמסר, כי בימים אלה נבדקת האפשרות להעלאת התכנים לשידור בשת"פ עם גופי מדיה מובילים בישראל. עוד נמסר מהחברה, כי תיתכן גם אפשרות שהתכנים ישודרו בחסות חברות מסחריות.
בין לקוחותיה של מג'יקס בישראל: הוט VOD, הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, YES, שירותי בריאות כללית, YNET, אורנג', סלקום ופלאפון. לא מן הנמנע כי שיתוף הפעולה לשידור אוסף הפרסומות יתבצע מול חברות וגופים אלה.