חוגלה קימברלי מותחת את מותג קוטקס לסדרה לנערות
חוגלה קימברלי מותחת את מותג מוצרי ההיגיינה "קוטקס" ומשיקה סדרת מוצרי היגיינה חדשה המיועדת לנערות תחת המותג: "Kotex Young". מהלך ההשקה של הסדרה מתמקד בתחבושות הגייניות, המותאמות במיוחד לנערות צעירות. מדובר בפיתוח ישראלי שמתוכנן להשקה בהמשך במדינות בהן פועלת "קימברלי קלארק" בעולם. ההשקעה במהלך נאמדת ב-1.5 מיליון שקל.
לדברי איילת הרגש, מנהלת תחום הגיינת נשים בחוגלה קימברלי: "נערות שנכנסות למעגל הנשיות מחפשות מוצר שידבר אליהן עם עיצוב מתאים לגילן, שימתן את החששות מקבלת המחזור בפעמים הראשונות ואת התפישה השלילית הכרוכה בהתחלת השימוש במוצרי הגיינת נשים".
כדי לענות על הצורך של הנערות פיתחה חוגלה קימברלי תחבושת חדשה שמותאמת למבנה גופן של הנערות הצעירות. את התמיכה במותג תוביל "קיטה" - דמות מותג וירטואלית שפותחה ביחד עם מקאן דיגיטל ומשרד העיצוב BBDO Design.
"מסקר רחב היקף שערכנו עולה כי רוב בנות הנוער מבלות חלק ניכר משעות הפנאי שלהן מול המחשב. שם הן פוגשות את החברות שלהן, ושם הן שואבות את כל המידע ונוח להן לדבר על נושאים אישיים כמו יחסי בנים-בנות, ומחזור חודשי. האינטרנט מהווה כיום את הזירה החברתית החדשה של בני הנוער ומהמקום הזה נולדה "קיטה", דמות המותג הווירטואלית", מסבירה הרגש את המהלך להחדרת סדרת המוצרים דרך האינטרנט.
חוגלה קימברלי הוציאה לשוק באפריל את הדור החדש של התחבושות ההיגייניות - Kotex Soft&Dry. לפי נתוני נילסן, כמותי, ברבעון השני של 2007 עלה נתח השוק של קוטקס ל-17% בהשוואה ל-12% ברבעון הראשון של השנה.