מחלבות גד תייצא לראשונה לארה"ב

חתמה הסכם עם חברת השיווק אטאלנטה למכירת מוצרי מחלבות גד בכ-250 נקודות מכירה ברשתות Fairy ו-WEGEMANF; המחלבה צופה שהיקף הייצוא לארה"ב במחצית השניה של 2007 יעמוד על כ-3 מיליון שקל
אפרת אדיר |

חברת "מחלבות גד" חתמה הסכם עם חברת השיווק וההפצה האמריקאית אטאלנטה לשיווק מוצרי גד בארה"ב.

במסגרת ההסכם, ישווקו מוצרי מחלבות גד ברשת Wegamanf (וגמנף) שלה למעלה מ-200 נקודות מכירה וברשת Fairy (פיירי) המפעילה 20 נקודות מכירה. בנוסף, ישווקו המוצרים ברשתות המזון "מאמס אנד פאפס" שהינן מינימרקטים גדולים המאופיינים בשעות פתיחה גמישות.

שלומי אילון, סמנכ"ל שיווק וסחר ב"מחלבות גד" מציין, שהחברה צופה שהיקף הייצוא לארה"ב במחצית השנייה של שנת 2007 יסתכם בכ-3 מיליון שקל. עד כה מייצאת מחלבות גד למדינות באירופה כמו צרפת ואנגליה בהיקף של כחצי מיליון דולר בשנה.

לדבריו, מחזור המכירות של מחלבות גד בשנת 2006 עמד על כ-197 מיליון שקל והיקף המכירות הצפוי לשנת 2007 הנו כ-220 מיליון שקל.

עוד מציין איילון, שבשלב זה החברה תתמקד בייצוא של 15 פריטים בלבד וביניהם גבינת פטה, קשקבל, קוביות פטה לתיבול, גבינת חלומי, מלבי, גבינת מסקרפונה, ריקוטה, לבנה, ובייבי מוצרלה.

בכניסתה לשוק בארה"ב פונה החברה ל-3 קהלי יעד: השוק היהודי הכשר, השוק הישראלי והשוק הכללי בארה"ב.

חברת "אטאלנטה" עוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מוצרי מזון מצוננים, מוצרי מזון קפואים ומוצרי מזון בטמפרטורת החדר כשחטיבת הגבינות הינה החטיבה המרכזית של החברה. מחזור פעילותה הינו למעלה מ-500 מיליון דולר בשנה והיא מפיצה מוצרים לכ-10,000 נקודות מכירה בארה"ב.

בימים אלה מנהלת מחלבות גד מו''מ באמצעות אטאלנטה לכניסה לרשתות מזון נוספות בארה''ב.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה