טובורג בפעילות ייחודית ברשת: תחרות יחצ"ן נולד

במסגרת הפעילות למותג טובורג לימון, מוזמנים הגולשים להציע מועמדות לתפקיד יחצ"ן של מסיבות החוף של טובורג
אפרת אדיר |

מותג טובורג, המחובר לעולמות התוכן של צעירים ומוזיקה, משיק פעילות ייחודית שתלווה בקמפיין אינטרנט למותג טובורג לימון, בהשקעה של כ-250 אלף שקל.

הפעילות כוללת תחרות "יחצ"ן נולד" באינטרנט, והיא תיערך לרגל השקת ליין מסיבות החוף החדש: Tuborg Lemon Sunset Party שמתקיים בחופים שונים ברחבי הארץ.

הקמפיין, באמצעות Y&R אינטראקטיב, יזמין את הגולשים לגלוש למיניסייט בכתובת: www.Tuborg.co.il שבו נערכת תחרות היחצ"נים של טובורג לימון ושם יוכלו הגולשים להירשם ולהפוך ליחצ"ני מסיבות החוף של מותג הבירה.

היחצ"נים מוזמנים לשלוח לחבריהם בדואר האלקטרוני את ההזמנה שעיצבו למסיבה, לשלוח הודעות SMS, ולדאוג להם לאירוח v.i.p במסיבה. היחצ"ן (גולש האינטרנט) שיצליח להביא הכי הרבה חברים למסיבות החוף, יזכה במסיבה פרטית שתכלול בירה והפתעות על חשבון טובורג.

אמיר יפרח, סמנכ"ל שיווק מבשלות בירה ישראל: "מסיבות, חופי-ים ואינטרנט מהווים עניין מרכזי לקהל המטרה של טובורג (18-24) ולכן היה מתבקש שנייצר את החיבור בקמפיין יחצ"ן המסיבות של טובורג".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה