לקראת ארוע "מטרנה בפארק" עולה קמפיין אינטרנט
הקמפיין באמצעות חברת האינטראקטיב JWWWT ובהשקעה של כ-300 אלף שקל
מטרנה, חברת המזון המובילה לתינוקות בישראל, משיקה פעילות קיץ לאימהות ותינוקיהן בשם "מטרנה בפארק".
לחיזוק המהלך, עולה מטרנה בקמפיין אינטרנט באמצעות חברת האינטראקטיב JWWWT ובהשקעה של כ-300 אלף שקל. הקמפיין שיעלה באתרים נענע, ynet, ובאתר מטרנה, יזמין אמהות להשתתף באירוע ולחוות יחד עם תינוקן חוויה התפתחותית.
בבסיס הפעילות יתקיים קונצרט תינוקות ייחודי, בביצוע סימפונט רעננה ובשיתוף ערוץ "YES בייבי" שיתקיים ביום חמישי ה-9 באוגוסט בשעה 18:00 באמפיפארק רעננה.
פעילויות נוספות שיתקיימו במסגרת הארוע הן סדנת עיסוי, "בייבי יוגה", סדנאות צעד ראשון, סדנת תנועה, סדנת מוסיקה - צליל לשניים ועוד.