רקיט בנקיזר משיקה את "קולון 101" במגזר הערבי

ההשקעה בקמפיין כחצי מיליון שקל; ערן תור, מנכ"ל "רקיט בנקיזר": "קיימת מגמה ברורה של הצרכן הישראלי לעבור למוצרי פרמיום המעניקים ערך מוסף לצרכן"
אפרת אדיר |

החברה העולמית למוצרי ניקיון לבית, רקיט בנקיזר, נכנסה במרץ 2007 לסגמנט הפרימיום בשוק אבקות הכביסה, בהשקה של המותג "קולון 101", אשר הציב הבטחה לצרכנים בישראל: אבקת כביסה לטיפול ביותר מ-101 סוגים של כתמים. היום, 5 חודשים לאחר ההשקה, מחזיק המותג "קולון" בנתח שוק כספי מצטבר של 15.2% בשוק אבקות הכביסה (סטורנקסט, חודש יוני 07), ומכירת אבקות הכביסה של קולון גדלו ב-21% לעומת השנה שעברה. בשוק הפרטי, מחזיקה קולון בנתח שוק כספי של 17.6% משוק אבקות הכביסה. ערן תור, מנכ"ל רקיט בנקיזר, מוסר: "ההשקה של קולון 101 הינה מהמוצלחות ביותר בקטגוריית אבקת הכביסה בישראל, המותג הולך וגדל בלמעלה מ-15%. אנו משוכנעים שההצלחה הגדולה תחמשך עם השקת המותג במגזר הערבי". כאמור, משיקה בימים אלה החברה את "קולון 101" במגזר הערבי. הפרסום יכלול קמפיין ברדיו המגזרי, קמפיין פרינט בעיתונות הערבית, פוסטר מדיה בקרבת חנויות גדולות, פרסום בנקודות המכירה וחלוקת דוגמיות "מדלת לדלת". המוצר ישווק באריזות 5 ק"ג במחיר 59.90 שקל. שוק אבקות הכביסה בישראל מגלגל 400 מיליון שקל בשנה, מתוכם 127 מיליון שקל בשוק הערבי. במחצית הראשונה של שנת 2007 צמחה הקטגוריה ב-2% בלבד עקב תחרות קשה בין היצרנים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה