שני פיינליסטים לשלמור אבנון עמיחי בפסטיבל קרסטה
משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R ממשיך לצבור הישגים בתחרויות בחו"ל ו-2 עבודות של המשרד הגיעו לגמר בפסטיבל הפרסומות היוקרתי "קרסטה 2007".
העבודות שהגיעו לגמר הן קמפיין הבלונים של orange לחבילות זמן אוויר. הקמפיין שזכה בתחרות "קקטוס הזהב" במדליית כסף, קוצר גם הצלחה בינלאומית, וזכה השנה גם במדליית כסף בפסטיבל ניו יורק.
העבודה השנייה שהגיעה לגמר היא מודעה לוועד למלחמה באיידס: "until we win", שעושה שימוש חכם בסמל הבינלאומי של המלחמה באיידס.
פסטיבל קרסטה (cresta - creative standards) נחשב לאחת מתחרויות הפרסום הקשות בעולם בה מוכרזים מנצחים בלבד בכל אחת מהקטגוריות ובשונה מתחרויות אחרות, אין בה חלוקה של מדליות כסף וארד. השנה עומד בראש צוות השיפוט אחד מאנשי הקריאטיב המוערכים בעולם פאבלו דל קאמפו, הנשיא ומנהל הקריאטיב של "דל קאמפו סאצ'י אנד סאצ'י" בואנוס איירס. דל קמפו הוא הארגנטינאי שמחזיק בארון מספר רב של פרסים בינלאומיים (27 אריות בקאן ו-30 פסלוני קליאו). בחבר השופטים של דל קמפו מיוצגות 36 מדינות על ידי 64 מנהלי קריאייטיב מהמובילים בעולם.
יצויין, כי שלמור אבנון עמיחי Y&R הוא המשרד הישראלי היחיד שזכה אי פעם בפסטיבל קרסטה עבור קמפיינים ל-orange ודפי זהב.