תקציב הפרסום של קפה ג'ו עבר לפרסום אשכנזי זלצמן
זאת לאחר שקיימה רשת בתי הקפה מכרז על תקציב הפרסום הנאמד בכ-1.5 מיליון שקל בשנה, במחירים ריאלים
רשת בתי הקפה "קפה ג'ו" קיימה לאחרונה מכרז על תקציב הפרסום ובחרה במשרד הפרסום "אשכנזי זלצמן". השנה, מתכננת רשת "קפה ג'ו" להשקיע את רוב האנרגיות השיווקיות שלה בפתיחת סניפים חדשים, וכחלק מתהליך זה, הוחלט על החלפת משרד הפרסום "ערמוני BATES" שטיפל עד כה בתקציב. יצווין שהיקף תקציב הפרסום השנתי לא נמסר, אולם על פי נתוני "יפעת", פרסמה רשת "קפה ג'ו" בשנת 2006 בהיקף של 3.5 מיליון שקל במחירי מחירון, כאשר המחירים הריאלים הנם כ-1.5 מיליון שקל.
בכך מצטרפת רשת "קפה ג'ו" לתקציבי הפרסום של אשכנזי זלצמן, ביניהם, מטרו יבואנית סאן-יאנג, האוניברסיטה הפתוחה, דביס, טושיבה, מדיקל סנטר בהרצליה, שיכון עובדים ועוד.