מקאן אריקסון נבחר לטפל בתקציב יורוקום שיווק

המטרה: מיתוג מחדש של יורוקום שיווק תוך קישורו למותג המוביל בעולם - פנסוניק; היקף התקציב מוערך בכ-1.5 מיליון דולר
אפרת אדיר |

יורוקום שיווק בחרה במקאן-אריקסון לגבש את תקציב הפרסום של החברה תוך טיפול במותג פנסוניק והפיכתו למוביל בתחום האודיו, וידאו והתקשורת בישראל.

עד כה פרסמה יורוקום שיווק במשך 15 שנה באמצעות משרד הפרסום בריקמן. בריקמן ימשיך לטפל במותגים: יונידן, אולימפיה, ג'נרל אלקטריק ומותגים נוספים שבכוונת החברה לייבא בשנה הקרובה ומהווים מוצרים משלימים לפנסוניק.

לדברי מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום שיווק, "פנסוניק הינו אחד מהמותגים המובילים בעולם בתחום האלקטרוניקה הבידורית, מרכזיות מתקדמות לעסקים, טלפונים ומוצרי צריכה ואילו יורוקום הינה החברה המובילה בישראל בתחום הייבוא, השיווק וההפצה של מוצרים אלה בישראל. על מנת לחבר בין ערכי המותגים בצורה הטובה ביותר, בחרנו במשרד הפרסום מקאן-אריקסון להוביל את המהלך בשנים הקרובות, שכן הוא הצליח להציג חשיבה אסטרטגית וקריאטיבית שתאמה את יעדי החברה. אנו מקווים שבמסגרת שיתוף פעולה בין החברות תגבר המודעות למותג פנסוניק בישראל".

לצורך בחירת משרד הפרסום נפגשה הנהלת יורוקום שיווק עם משרדי פרסום שונים, ביניהם גלר-נסיס, ראובני-פרידן, פוגל-אוגילבי, פובליסיס-אריאלי ופרסום בריקמן. על-פי הערכות השוק, היקף תקציב הפרסום של יורוקום שיווק במהלך 2007 יעמוד על 1.5 מיליון דולר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה