סגירה בת"א: המעו"ף איבד 0.52% בלחץ הירידות בחו"ל, פרוטרום נפלה 3.3% במחזור חריג

|
(52)
באחוזת בית

המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו את יום המסחר בירידות שערים, זאת ברקע לפתיחת שלילית בוול סטריט ומעבר לירידות שערים באירופה. מדד הבנקים איבד 0.6% ומנגד מדד מניות הגז-נפט עולה 3.3% לאור האופטימיות סביב ההסדרה המתקרבת של הרגולציה בתחום - ראו כתבה בנושא. בעולם הדולר צולל כעת 1.3% מול האירו אחרי שסקר ה-ADP שהינו הסקר המקדים לדו"ח התעסוקה שיפורסם ביום ו', פספס את התחזיות.

מדד ת"א 35 +1.03% מדד ת"א 35 1,731.62 +1.03% מדד ת"א 35 בסיס:1,714.02 פתיחה:1,723.9 גבוה:1,732.94 נמוך:1,719.09 תמורה:445,430,966 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 +1.04% מדד ת"א 90 1,550.14 +1.04% מדד ת"א 90 בסיס:1,534.21 פתיחה:1,536.9 גבוה:1,550.89 נמוך:1,536.81 תמורה:329,206,765 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +0.87% מדד ת"א בנק 2,569.95 +0.87% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,547.83 פתיחה:2,558.04 גבוה:2,571.86 נמוך:2,551.19 תמורה:151,380,790 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א נפט וגז +0.64% מדד ת"א נפט 763.83 +0.64% מדד ת"א נפט וגז בסיס:758.97 פתיחה:762.04 גבוה:767.06 נמוך:759.87 תמורה:17,762,539 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר מסתכם ב-1.2 מיליארד שקלים. טבע רשמה את מחזור המסחר הגבוה בשוק ואחריה פרוטרום עם מחזור חריג של 58 מיליון שקלים. 

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

בשוק המניות בלטו לשלילה מניית טאואר -0.79% טאואר 7,540 -0.79% טאואר בסיס:7,600 פתיחה:7,520 גבוה:7,600 נמוך:7,466 תמורה:13,894,200 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עם ירידה של 3.7% בעקבות פער ארביטראז' שלילי. מנגד, ישראמקו יהש +1.69% ישראמקו יהש 48.2 +1.69% ישראמקו יהש בסיס:47.4 פתיחה:47.1 גבוה:48.3 נמוך:47.1 תמורה:2,224,696 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה ב-3.2% לאחר שהכריזה על דיבידנד בהיקף של 100 מיליון דולר שיחולק למשקיעים. 

המסחר בעולם

באירופה ה DAX 30 +0.59% DAX 30 13,762.39 +0.59% DAX 30 סגירה:13,681.19 פתיחה:13,751.05 גבוה:13,762.53 נמוך:13,710.78 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: עבר מעליות של 1% לירידות של 0.7% אך כעת נסחר ביציבות. מוקדם יותר סגרו המדדים במזרח בנטייה לירידות - כאשר מדד שנחאי -0.35% שנחאי 2,974.6 -0.35% שנחאי סגירה:2,984.97 פתיחה:2,979.52 גבוה:2,998.27 נמוך:2,971.82 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מאבד 1.6% אחרי שצלל אתמול 4%. בוול סטריט המסחר נפתח בירידות לאחר שסקר ה-ADP פספס את התחזיות.

מניות במרכז

מניית {פרוטרום} נסחרה היום תחת לחץ מכירות כבד במה שנראה כמו תיקון לאחר גל העליות האחרון - 25% מאז פרסום הדוחות.

חברת נאוי +0.04% נאוי 2,824 +0.04% נאוי בסיס:2,823 פתיחה:2,848 גבוה:2,848 נמוך:2,780 תמורה:551,174 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה הלילה כי היא נאלצת לבטל את המכרז המוסדי לקראת הנפקת אג"ח שבו נרשמו ביקושים ערים, זאת בעקבות הנחיית רשות ני"ע. זו טוענת כי על פי העמדה המשפטית של בנק ישראל שטוען שהנפקת אג"ח להמרה עבור נאוי היא הפרה של חוק הבנקאות.

מניות השלד הבורסאי קופיקס גרופ -0.1% קופיקס גרופ 287 -0.1% קופיקס גרופ בסיס:287.3 פתיחה:287.3 גבוה:287 נמוך:287 תמורה:3,214 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שצפוי לקלוט את הפעילות של קופיקס צנחו אתמול ב-15% במחזור ער. גם היום צפוי השלד להמשיך ולרכז עניין במסחר.

שותפות הנפט ישראמקו יהש +1.69% ישראמקו יהש 48.2 +1.69% ישראמקו יהש בסיס:47.4 פתיחה:47.1 גבוה:48.3 נמוך:47.1 תמורה:2,224,696 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הכריזה אתמול על חלוקת דיבידנד למשקיעים - לראשונה בתולדותיה בהיקף של 100 מיליון דולר. היום הקובע לתשלום הדיבידנד יהיה ה-14 במאי ומועד התשלום יהיה ה-4 ביוני.

תגובות לכתבה(52):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 28.
    כיטוב פראמה
    שרון 07/05/2015 05:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא רואהנאת התרופה נכשלת...תרופה לא מורכבת וגם המנהלים אנשי fda לשעבר מכירים מה צריך לעשות..בשבועיים הקרובים נראה את הפריצה
    סגור
  • 27.
    בבקשה סיוע מיידי ליופיטר לגיוס הון להזרקה לתא 100
    ברכה והצלחה למסייעים 07/05/2015 04:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיוע אנא אל נא ליירט שוקי הון ונכסים בגיוס אשראי ללא בטחונות להזרקה לתל אביב 100 ברכה והצלחה לכל המסייעים לי האל ישמרכם
    סגור
  • 26.
    בבקשה סיוע בגיוס הלוואות ללא ביטחונות ליופיטר שוקי הון (ל"ת)
    ברכה והצלחה למסייעים 07/05/2015 03:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    הפסדתי 121000 ש״ח בקבוצת דלק !אנא סייעו לי
    יופיטר שוקי הון ונכס 07/05/2015 03:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברכה והצלחה למסייעים לי !
    סגור
  • 24.
    אנא Jesus Christ סייע לי במידי לגייס הלוואות ללא בטחון
    יופיטר שוקי הון ונכס 07/05/2015 03:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני סייעו לי! ברכת האל במסייעים לי!
    סגור
  • טען עוד
  • 23.
    מחר כיטוב תכה שנית
    הזאב 06/05/2015 23:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עלייה של 10-18% צפויה למחר
    סגור
  • 22.
    I'M IN SAN DIEGO
    IZ100 06/05/2015 17:03
    הגב לתגובה זו
    9 2
    ..SEE U LATER IN COSTA RICA .....LOVE U GUYS XVZ8Z7YJJK*T
    סגור
  • 21.
    מחר בית השקעות הולך להפיל את המניה שוב 10%
    ננו דיימנשן 06/05/2015 15:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמו שאמרתי לפני יומיים, תממשו שוב, חבר אמר לי שהם מפילים אותה שוב כ 10%.
    סגור
  • אז מה
    ההוא 06/05/2015 17:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עלתה בעשרים וחמש אחוז בשבוע.אתמול ירדה 5 אחוז היום עלתה ....שיהיה ככה כל יומיים.
    סגור
  • 20.
    ננו אפליי
    הממליץ היחיד ביושר 06/05/2015 14:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רשמתי אתמול שכדאי להחזיק במניות האלו ותראו מה קורה היום.החברות הגדולות ובתי ההשקעות פשוט משחקים בציבור הקטן.תחזיקו בהם אל תוותרו.הן יגיעו רחוק.ננו זו לא ביומד כלשהיא.המוצר שלהם כבר רץ ועובד וכך גם אפליי עם המקלדת שלהם ועוד פיתוחים שיש להם בקנה.תתעניינו קצת יותר אולי תבינו.
    סגור
  • 19.
    סגירה מעל 50.1 יהיה מהלך חזק מאוד למעלה ..בהצלחה (ל"ת)
    בונוס הלהיט 06/05/2015 14:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 18.
    מלאנוקס
    אשי 06/05/2015 13:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחרי עזיבה של שניים מהמייסדים מי שנישאר הוא ולדמן המנכ"ל כנראה שגם הוא עשה מספיק כסף ולכן אני מעריך שהחברה תימכר לאינטל לפי לפחות מאה דולר שזה כפול מהיום לכן כדאי להיות במניה בזמן שזה קורה יום טוב לכולם ובהצלחה בהמשך
    סגור
  • 17.
    אתם לא מבינים מה הולך פו
    רחמו 06/05/2015 13:39
    הגב לתגובה זו
    1 2
    השמולנים והימנים הורסים לנו את הבורסה במקום להתאחד והמוני שמולנים וימנים יקנו סחורה ואפילו שקל כל אחד הבורסא תעוף איזה ארבע אלף אחוז נמאס לי שאני מרוויח בקטנה אזה שבע שקל ושבעין ושבע אגורות ליום וביום שחור אני מפזיד איזה שקל ועשרים ושניים אגורות שלא תחשבו שאני מלייאן שאני מריץ לכם סרטים על רווחים של שבע או שמונה לירות ליום כל מהאון שלי כולה הוא שבעים מליון לירות בערך בקטנה
    סגור
  • 16.
    אגרי
    אגרי 06/05/2015 12:11
    הגב לתגובה זו
    1 10
    מה הסיבה לירידות החדות באגרי? הפרסום לא אמור להיות חיובי?
    סגור
  • אני חושב שזה
    אפולו 06/05/2015 13:00
    הגב לתגובה זו
    11 0
    בגלל שירדה מהפרק הרכישה של אפל על ידי אגרי כי המחיר הנידרש היה גבוה ב100 מליארד דולר ממה שאגרי הסכימה לשלם. חבל מאד. היו צריכים לתת אפילו 800 מליארד דולר. הבנת במבי?
    סגור
  • לא הבנתי
    אגרי 06/05/2015 13:56
    הגב לתגובה זו
    0 2
    על איזה עסקה אתה מדבר, העסקה המדוברת כרגע היא מול קופיקס
    סגור
  • לאגרי
    אפולו 06/05/2015 14:36
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בוא וקבל עצה מתייש זקן : 1. שכח ממה שקראת על אפל. 2. בלי להעליבך חבר..אבל אני מציע לך לקחת את מעותיך או הונך ולהשקיעו בדבר הסולידי ביותר(אם יש כזה דבר)אל תתעסק בשטויות שאינך מבין בהן. 3.לחילופין ..צבור את מעותיך במזומן בחבון עו"ש בבנק גדול ויציב..השקל מטבע חזק..כך ייטב לך. בהצלחה.
    סגור
  • לאגרי
    אפולו 06/05/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    התשובה שלי נמצאת בתוך השאלה שלך ובין המילים בתשובותי.חוזר על הצעתי: צא ולמד את כל הנושא לעומק..גם לאחר מכן תהיינה שאלות ואפילו אולי יותר. ערב טוב בחור.
    סגור
  • המון תודה על ההמלצה
    אגרי 06/05/2015 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אבל בכול ההתכתבות הנ״ל לא ענית לי על שאלה פשוטה למדיי
    סגור
  • אם אפשר תשובה מילולית (ל"ת)
    אגרי 06/05/2015 12:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 15.
    סטאר נייט!!!
    ארי 06/05/2015 11:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מי שמשקיע עכשיו צפוי לרווח של עשרות אחוזים ויותר תוך ימים ספורים! לגבי טאואר, קניתי עכשיו והרבה! זה הזמן, דוחות בפתח
    סגור
  • 14.
    הבאה בתור לטוס די פארם (ל"ת)
    אבי 06/05/2015 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    טאואר , מזור , פרוטרום
    דוד מ 06/05/2015 10:34
    הגב לתגובה זו
    13 3
    טאואר ופרוטרום חברות טובות ומצויינות , יש גופים שרוצים לקנות בזול ולכן מפרסמים כתבות או הודעות שמשרתות את אותם גופים והעדר בורח , זמן קצר לאחר מכן הן עולות יפה , לגבי מזור אין שום הצדקה לירידות בסדר גודל כזה וימים יגידו
    סגור
  • בנתיים קנון מחלקת אותה כדיבידנד, ב 15 שקל למניה!!!
    סוחר ותיק 06/05/2015 14:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא יודע למה לא פרסמו את זה פה.. אבל זה הפרסום נמצא במגנא מיום שבת. לצערי קניתי אותה בחמישי, ודקה אחרי היה את הפרסום של הדיבדנד, המניה הזאת גמורה בנתיים, שווה לקנות אותה אולי יום לפני הדוחות.. לא יודע.. אני מתלבט עדיין
    סגור
  • לא ראיתי פרסום כזה, עבודה של השורטיסטים ולדעתי בשבוע ה
    דוד מ 06/05/2015 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הבא יש דוחות והיא תעלה יפה , נראה את זה כבר ביום יומיים הקרובים
    סגור
  • תחפש ידיעה מיום שבת של קנון במגנא.. אני לא שקרן
    סוחר ותיק 06/05/2015 18:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    We are sending you this Proxy and Information Statement in connection with Kenon Holdings Ltd.’s (“Kenon”, “we” and “us”) proposed distribution in specie of up to 19,699,836 ordinary shares of Tower Semiconductor Ltd. (“Tower”), par value New Israeli Shekels 15.00 per share (the “Tower Shares”),
    סגור
  • טאואר
    משה 06/05/2015 12:41
    הגב לתגובה זו
    2 4
    נתראה לאחר הדוחות....אז יבינו אלה שברחו שהפסידו בגדול.
    סגור
  • 12.
    ישראמקו שער 80 היום לפחות (ל"ת)
    שיר 06/05/2015 10:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 11.
    לזאב אפה אתה...כיטוב... (ל"ת)
    מורן 06/05/2015 09:58
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • סבלנות עם כיטוב העליות יבואו (ל"ת)
    הזאב 06/05/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • סבלנות..סבלנות..וירידות.................. (ל"ת)
    יעקב 06/05/2015 12:07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • אני כמוך סוחר ותיק הסבלניים בסוף מנצחים (ל"ת)
    הזאב 06/05/2015 15:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • קניתי ב 13/04/2015 ומאז עלתה 20% עכשיו תיקון קטן...
    סוחר ותיק 06/05/2015 13:57
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אחרי התיקון היא תמשיך לעלות.. אין מה לעשות ככה זה מניות אנשים ממשים. אז סבלנות. אותו הדבר קרה אתמול עם ננו דיימנשן. גם שם המגמה היא עלייה ברורה. רק סבלנות תנצח, לא לתת לפחד להשתלט
    סגור
  • אני מבין שספגת נפילה קשה
    לאסף 06/05/2015 16:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל הנפילה במניה קרתה בגלל שהם גייסו עוד כסף בדיסקאונט עמוק. לא בגלל שהמוצר שלהם לא טוב. יש תסיסה מאוד טובה לגבי הניסוי שלהם, ואם הם ידווחו הצלחה היא תעלה בחזרה לכיוון 400
    סגור
  • כיטוב פארמה
    אסף 06/05/2015 15:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני נכנסתי בשער 400 מופסד חזק והרבה כסףמה אתם ממליצים ? מה הייתם עושים?תודה
    סגור
  • 10.
    ביוקנסל הולכת לטוס היום (ל"ת)
    אבי 06/05/2015 09:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 9.
    מרסקים את המניה . היא תמשיך לרדת לשער 4900 (ל"ת)
    טאואר 06/05/2015 09:26
    הגב לתגובה זו
    5 10
    סגור
  • 8.
    תרדו מגורביץ
    שלמה 06/05/2015 09:22
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מישהו הכריח אתכם ללכת לפי ההמלצות והניתוחים הטכניים שלו? הכי קל להאשים את כל העולם ואשתו במקום לקחת אחריות אישית על החלטות. מי שבאמת מצפה לעשות רווח של 20% בשבוע שייקח בחשבון שזה יכול לעבוד גם הפוך. לאיש אין יכולת לתזמן את השוק (גם לא לגורביץ כי אם הייתה חו את היכולת הזו הוא לא היה מנתח טכני בביזפורטל) ומי שרוצה להרוויח תשואות נאות חייב סבלנות, לעיתים של שמים ארוכות
    סגור
  • האיש מקבל במה ומטעה אנשים
    אריק 06/05/2015 09:46
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אם אין ביכולות הניתוח הטכני שלו אמינות אין סיבה שיקבל במה,ונהפוך הוא צריך לאסור את פרסום ההמלצות כי זו יכולה להיות הונאה,אנשים מפסידים המון כסף כי הם מסתמכים על הניתוח שלו גם אם זה לטווח ארוך.
    סגור
  • מותר לפרסם מדור הורוסקופים
    שמטוב 06/05/2015 11:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל עניין ההניתוח הטכני אינו רציני בדרך כלל. הניתוח הטכני טיפשי במיוחד כאשר יש שינוי מפתיע, כי הניתוח הטכני מניח כהנחת בסיס "הכל מתנהל באופן קבוע וללא הפתעות."
    סגור
  • ניתוח טכני זה לא קריטריון שאפשר לסמוך עליו
    שלמה 06/05/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם באמת כל עצה של גורביץ הייתה עובדת אחרי דקה אז אף אחד לא היה צריך לעבוד כולל לא גורביץ עצמו. אתה בתור אדם ומבוגר ואחראי לא אמור על סמך ניתוחים טכניים בביזפורטל לקחת החלטות (וגם לא על סמך יועצים בבנק) אלא רק על סמך תחושה אישית שלך ויכולת אישית להתמודד עם תנודתיות בטווח הקצר. ציפיה לרווחים מהירים משולים למשחק בקזינו. מי שנמצא בתוך עולם הבורסה חייב אורך רוח לזמן ארוך מאוד כדי לעשות תשואות יפות וכוחות נפשיים חזקים מאוד להתמודד עם תנודתיות וירידות של עשרות אחוזים בתקופות מסויימות. ראה למשל מדד ת"א 25 ות"א 100 למשל שבעשרים שנה עלו פי 17 ופי 14 בהתאמה עם כל המיתונים שהיו בדרך.
    סגור
  • גורביץ
    רמי 06/05/2015 11:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא גם המליץ על טאואר ב 1350 ומישם רץ ל 7000 פלוס
    סגור
  • 7.
    למה אפריקה עולה והשוק יורד ?
    איתי 06/05/2015 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אפשר הסבר ?
    סגור
  • אפריקה
    אפריקה 06/05/2015 11:17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ישבור 414 והוא ב 500
    סגור
  • 6.
    גורביץ גם המליץ על אלביט מערכות
    אנונימי 06/05/2015 08:53
    הגב לתגובה זו
    4 3
    ומאז ירידה של של 10% !!!
    סגור
  • לאנוניני
    שווינריי 06/05/2015 13:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תגיד לי כבר שאלת את שלמה מאוס וטאפירו הסגנים שלך אם להפסיק לקנות שורט רמי לוי אני מפוצץ בסחוה שורט בשער ממוצא 16000 ואני כבר מחכה שירד ל 1000 ואז אקנה איזה שבע אלף שקל ואוכל להגיע לממוצע של 8000 שהימלצתם עד מתי נובמבר 6
    סגור
  • 5.
    מעיין מי גזר קופון על מזור. אין שום סיבה להתרסקות
    מזור 06/05/2015 08:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא היה שום חדש. מעניין שזה יצא לפני הדו"ח וכל הטמבלים מכרו מזור ועוד מעט יצטערו.
    סגור
  • 4.
    בסוף החודש אישור בעלי המניות לפיצול טאואר . מחזיקי
    טאואר 06/05/2015 08:31
    הגב לתגובה זו
    5 1
    קנון יאכלו אותה אח"כ עם עוד פיצול . לא ישאר להם כלום מקנון
    סגור
  • 3.
    אמרתי שהמעוף יתרסק השבוע.........
    המתקן 06/05/2015 08:07
    הגב לתגובה זו
    2 6
    יאאלה היום עוד 2 אחוז צלילה. בהצלחה
    סגור
  • אמרת 1470 (ל"ת)
    למתקן 06/05/2015 09:02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 2.
    גורביץ מה עם אופקו וטאואר המלצת וברחת (ל"ת)
    אלי 06/05/2015 07:59
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 1.
    איפה גורביץ ?המליץ על טאואר ב13/3