מניות לעצמאות (כלכלית) - חמש מניות לטווח ארוך שיכולות להיות הטבע הבאה

השקעה של 10,000 דולר בטבע ב-1982 שווה היום יותר ממיליון דולר. הנה חמש מניות בת"א עם המון פוטנציאל
 |  (62)
בונים תיק
אחד החלומות הכמוסים ביותר של משקיעים בבורסה הוא להשקיע ב'טבע הבאה'. אותם משקיעים היו מוכנים לוותר על שיחת הטלפון מאראלה ובלבד שילחשו להם מיהי המניה שיכולה לעשות את זה בגדול - לייצר תשואה של אלפי אחוזים למשקיעים בטווח של שנים מהיום.

נתחיל מהשורה התחתונה - אין לנו כמובן מושג מי תהיה 'הטבע הבאה'. מצד שני, אנו כן יכולים לסמן עבורכם מספר מניות שיכולות להשיג תשואות מרשימות בתוך מספר שנים מהיום אם מה שהן מספרות היום למשקיעים - באמת יתגשם. חובת ההוכחה היא כמובן על החברה ומנהליה. 

הכתבה אינה מיועדת למי שמחפש השקעה לטווח קצר ורווח של 10% בתוך שבוע, אלא לאנשים עם הרבה סבלנות. לשם השוואה - 10,000 דולר שהושקעו במניית טבע בשנת 1982 השיגו מאז ועד היום תשואה של 10,230% - למעלה ממיליון דולר. השקעה במניית מיקרוסופט הניבה ממארס 86 ועד היום תשואה של 42,460%. סכום של 10,000 דולר היה הופך ליותר מ-4 מיליון דולר. 

הבורסה בתל אביב נמצאת אמנם במצב יחסית קשה מבחינת מחזורי המסחר, אך היא לא מפריעה לחברות להתפתח. למרות השיאים האחרונים שאנחנו רואים בשוק - מתחת לרדאר המשקיעים ישנן לא מעט מניות אשר יכולות לייצר רווח אדיר למשקיעים בטווח של שנים והיום כלל לא נמצאות על הרדאר של הגופים המוסדיים.

1,2 - וויטסמוק ואפליי (מחירי המניות: 16.4 ו-1,120) 

שתי החברות - וויטסמוק -2.29% וויטסמוק 89.6 -2.29% וויטסמוק בסיס:91.7 פתיחה:91 גבוה:91.4 נמוך:85.9 תמורה:301,757 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו אפליי -4.88% אפליי 111.1 -4.88% אפליי בסיס:116.8 פתיחה:116.8 גבוה:115 נמוך:109.5 תמורה:52,237 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הן מעין חברות אחיות - המחזיקות במיזם בשם קיבו - מקלדת וירטואלית. מדובר בפלטפורמת מקלדת ממותגת לסמארטפון אשר משלבת בתוכה תוכן. לקיבו שיתופי פעולה רבים בתחום הספורט - האוהדים משתמשים באפליקציה של החברה שהן אוהדים וקיבו הולכת וצוברת תאוצה. בין ההסכמים שנחתמו על ידי קיבו נציין את ברצלונה, ריאל מדריד, שחקן הכדורגל כריסטינו רונאלדו, המותג הלו קיטי ועוד.

עד כה הושקה האפליקציה רק לפלטפורמת של אנדרואיד והיא זכתה עד כה ללמעלה מ-2.5 מיליון התקנות בתוך פחות מחצי שנה. וויטסמוק ואפליי המחזיקות ב-42.5% מהמיזם כבר לוטשות עיניים להנפקה בחו"ל וכחלק מההסכם עם רונאלדו כבר הוזכר הנושא במסגרת הדיווחים המיידיים.

גם אם קיבו תונפק וגם אם לא, אין ספק שבחברות מקווים לצבור תאוצה עם האפליקציה. עסקאות בתחום האינטרנט מבוצעות על פי מכפיל מסוים על כמות המשתמשים וההורדות. חברות הפועלות בתחום הספורט (אדידס, נייקי ועוד') עשויות לגלות עניין רב ברכישת האפליקציה אשר תאפשר לה נגישות ופרסום אצל כמות משתמשים גבוהה. מהלך שכזה, אם יקרה עשוי להציף ערך רב - כנ"ל הנפקה בחו"ל. במקרה שכזה - התשואה שיראו המשקיעים של אפליי וויטסמוק תהיה חלומית.

3. ננו דיימנשן (מחיר מניה: 412.8)

תחום מדפסות התלת מימד הפך בשנים האחרונות ללהיט בבורסה האמריקנית. לחברות הישראליות יש שם נוכחות משמעותית דרך חברת סטרטסיס. גם חברות קמטק וסימטרון נמצאות בתמונה. אחת מהחברות הישראליות שנסחרות כאן בבורסה היא ננו דיימנשן אשר רוצה להגיע לשוק חדש - שוק של מדפסות תלת מימד למעגלים מודפסים.

היתרונות של החברה ברורים - אם היום למהנדסים לוקח כשבועיים בתכנון מעגלים ועד לקבלת אבטיפוס אצל ספק חיצוני, כעת הם יוכלו להדפיס כרטיסים אלקטרוניים במשרד בתוך מספר שעות. המדפסת נחשפה לראשונה לפני יותר משבוע בכנס גדול ומרשים. למרות זאת, החברה עדיין נמצאת בשלבי מחקר ופיתוח ושדרוג של המדפסת (הדפסה של יותר שכבות למשל).

בחברה מתכננים לבצע מכירות מסחריות של המדפסת במחצית השנייה של שנת 2016. אם המוצר יצליח ויהיה לו ביקוש (ובחברה טוענים שכן) - ננו דיימנשן תהפוך מיד למטרת רכישה מצד שחקניות גדולות אשר ינסו לרכוש את הטכנולוגיה. מצד שני, גם שיווק של המוצר בצורה עצמאית תוך הנפקה של החברה בנאסד"ק (כפי שכבר נרמז) עשויים להפוך את החברה הקטנה שנסחרת כיום בשווי של 100 מיליון שקל - לשחקנית מובילה בתחום. 

4. אלגומייזר (מחיר מניה: 302.5)

תחום הפרסום באינטרנט היה תמיד חידה עבור החברות. הן לא יכלו לדעת האם הפרסום אפקטיבי. הן היו מפנות משאבים לגוגל אדוורד במטרה להשיג לידים אך התמחור של מילות המפתח הוא חידה. הן לא ידעו האם התמחור שהן שמו הוא יקר או שהוא זול ועד היום מרבית החברות עושות זאת על פי תחושת בטן. אלגומייזר מנסה לפתור את הנושא.

המוצר שפיתחה החברה עושה אופטימיזציה בנושא. הוא מתעדף את מילות המפתח ומשנה את המחירים של מילות המפתח כך שיקטינו את ההוצאות פרסום אצל החברות. האם המוצר עובד? כנראה שכן. ברבעון הרביעי, הרבעון הראשון מאז הושקה התוכנה בצורה מסחרית - מציגה החברה הכנסות משמעותיות. לחברה גם יש הסכמים נוספים שנחתמו אל תוך שנת 2015.

אם לקוחות החברה מרוצים - הם ימשיכו לעבוד עם החברה גם בעתיד, ההכנסות יצמחו והחברה לא תתקשה לעבור לרווחיות. מצד שני, תחום האינטרנט הוא תחום דינמי עם תחרות רבה אך השוק הוא אינסופי. חברות קמות ונופלות בגלל גוגל (תראו את בבילון ופריון למשל). כל עוד אלגומייזר תדע לשתף פעולה עם גוגל - היא עשויה להצליח בענק. 

5. רדהיל (מחיר המניה: 578.2)

תחום מדעי החיים הוא תחום מסוכן. חברות המתבססות על תרופה או מוצר אחד הופכות כמעט כל ניסוי חשוב - לאירוע בינארי. הרבה מאוד דפיקות לב של המשקיעים ואז תנודה קיצונית במניה. מצד שני, את הפריצה שלה - חברת טבע שייכת להימור אחד על מוצר שנמצא בשלבים מוקדמים ממכון ויצמן - תרופת הקופקסון. התרופה לטרשת נפוצה שנמכרת היום במיליארדים היא זו שאפשרה לטבע לפתוח את הענק, לגדול באמצעות רכישות ולהפוך למה שהיא.

אנו לא חושבים שרדהיל יכולה להיות הטבע הבאה אך יש לה מספר כדורים במחסנית. החברה מנהלת מספר ניסויים קליניים של שלב 3. הצלחה באחד מהם עשויה להפוך את המוצרים לבלוקבאסטר. שני המוצרים המובילים של החברה זה המוצר של ה-H.Pylori שתוצאות ניסוי שלב 3 יפורסמו בחודש יוני הקרוב. מוצר נוסף שלגביו מתנהל ניסוי שלב 3 הוא למחלת הקרוהן - מחלה שאין לה היום פתרון. התוצאות יפורסמו כנראה רק בשנת 2016.

בשווי של 570 מיליון שקל ניתן לומר כי רדהיל הצליחה לייצר פלטפורמה לפיתוח תרופות שמצליחה להניב הסכמי מיסחור, עסקאות, ניסויים קליניים והדבר הכי חשוב - הרבה חלום למשקיעים. מחיר המניה הנוכחי לא מגלם בתוכו את מלוא הפוטנציאל הטמון בתרופה. כך או כך, הסיפור של רדהיל עד כה הוא מעניין, המוסדיים אוהבים את החברה וכל שנותר הוא להמתין ולראות האם צנרת המוצרים מצליחה להניב תרופה שהופכת לבלוקבאסטר.
תגובות לכתבה(62):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 39.
    עברו כמעט שנתיים וחצי מיום פרסום הכתבה
    Tauer 11/09/2017 22:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להלן התוצאות נכון להיום, ביחס ליום 23 באפריל 2015 אפליי ירדה 84% וויטסמוק ירדה 62% רדהיל ירדה 50% ננו דיימנשן ירדה 15% אלגומייזר עלתה 46% ממוצע 55%- (הפסד 55%) ומה עשתה טאואר בפרק הזמן הזה? עלתה 50%
    סגור
  • 38.
    וויטסמוק
    וויטסמוק 26/05/2015 01:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מישהו יודע למה האפליקציה של קיבו הושקה רק לאנדרואיד? ולמה לא גם לאייפון? הרי הפוטנציאל ענק ברגע שזה קורה. תודה מראש לעונים.
    סגור
  • 37.
    העיקר שהילה אוכלת את ליבה. היא ולירן רימו את המשקיעים (ל"ת)
    ונזרקו בלי כלום 07/05/2015 16:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    הטעיית הציבור
    הוא 27/04/2015 15:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אלגומייזר? נו באמת נראה כמו כתבה ממומנת
    סגור
  • 35.
    אם כל החברות האלה לא יתקימו עוד שנתיים?
    אבי 25/04/2015 23:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תתפטר לפחות?
    סגור
  • 34.
    שפע ימים
    יון 24/04/2015 14:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם מהגז פעם צחקועוד מעט יהלומים....
    סגור
  • 33.
    אתה קשקשן ברמות על..
    אני 24/04/2015 11:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לך תמכור נענע בשוק תרוויח יותר.
    סגור
  • 32.
    מניות (ל"ת)
    Yahav5@yahoo.com 24/04/2015 09:50
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 31.
    המניה שלי כיטוב פארמה רק עלייה נראית באופק (ל"ת)
    מיני באפט 24/04/2015 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    לגבי ננו דיימנשן-ששש...תנו לעבוד בשקט.נא לא להפריע (ל"ת)
    מ.א. 24/04/2015 09:07
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 29.
    רציו
    שרלוק הולמיס 24/04/2015 08:02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    רק
    סגור
  • המניה ירדה 25% בשנה האחרונה
    לשרלוק שמריץ את רציו 24/04/2015 08:31
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אז נראה לי שבאמרה שלך "רק רציו" יש כשל לוגי
    סגור
  • שרלוק צודק
    רציוווווו !!! 25/04/2015 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדובר על השקעה לשנים ומבלבלים את המוח על 25 אחוז ירדה בשבועיים הקרובים היא חוזרת ל 50 משם מתחיל פיתוח של לויתן ומשם צפונה אז שרלוק רציו זה השקעה בטוחה לשנים
    סגור
  • 28.
    הביא את כל החברות הכי זבל
    חחחח שקרן 24/04/2015 07:46
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חחח החברות האלו זקוקים למזומנים בגלל שרפת מזומנים שוטפת וחבורה של רמאים מנהלת בכל חארטה
    סגור
  • צריך לזכור
    מכיר את השוק 24/04/2015 14:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שימו לב שכולם למעט רדהיל חברות שמוזגו לשלדים זה אומר שלא הצליחו או ניסו להנפיק אם זאת גם אלוני חץ הייתה פעם שלד וגזית גלוב המון חלומות שאם יתגשמו אכן יהיו חברות ענק הסטטיסטיקה אומרת שאחד מיני רבים מצליח הייתי מציע לבדוק הנהלות חברי דירקטוריון דוחות וכאלה
    סגור
  • 27.
    מספר 4 בדקתי מה שאמרת - צודק חלקית
    מומחה לקנוניות 24/04/2015 01:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בדולר ב 1986 בערך 1.5 ש"ח(כולל המרה משקל לדולר) אז 15 אלף ש"ח. לפי האינפלציה הערך של היום הוא כ 95 אלף ש"ח. אז פקודה כזאת למניות טבע ומיקרוסופט של אז שהיו קטנות הרבה הרבה יותר לא היו מזעזות אותם אבל אתה צודק בהחלט היו פקודות גדולות.
    סגור
  • טען עוד
  • 26.
    opko
    דויד בכור 23/04/2015 21:28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    Opko
    סגור
  • 25.
    מניות להתרסקות ופשיטת רגל
    דני 23/04/2015 21:12
    הגב לתגובה זו
    8 0
    חפשו מזלכם במניות ערך בחול. המחזורים גבוהים הסחירות נורמלית והעסקים ברמה אחרת לגמרי. טבע יש רק אחת !
    סגור
  • 24.
    שותף בהרצת מניות
    כפיר 23/04/2015 21:11
    הגב לתגובה זו
    11 1
    תביא מכירות ולא פינטוזים טבע לא נבנתה מהרצות אלא מבזינס מה יש באלגומייזר מה ננו ומה באפלי הכל הודעות ועיסקאות שבהציבור ימן שנים את שאיפות ולא כמו טבע שאף פעם לא הפסידה כסף
    סגור
  • 23.
    מי שהשקיע בנדלן נכון..אותו רווח צבר..לידיעתך מ 1980 (ל"ת)
    חיים 23/04/2015 20:30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 22.
    המניות לטווח ארוך שלי
    אבנר 23/04/2015 20:23
    הגב לתגובה זו
    7 7
    פלוריסטם, כיטוב ,קומפיוגן לגזור ולשמור
    סגור
  • 21.
    הכי מדכא שהיה פה בשנים האחרונות. אפילו השמיים בכו
    יום העצמאות 23/04/2015 19:59
    הגב לתגובה זו
    10 4
    על מדינת ישראל מה נהיה ממנה. נדלנסיטים זבי חוטם שקונים דירה להשקעה עם משכנתא בחצי חינם וחושבים שהמציאו את הגלגל. נפוטיזים במפעלים כמו הנמלים וכיל. צביעות של הפוליטיקאים התערבות בעסקים ובניהול והחזרת הקומוניזים למדינה. גם לקבל משרה ציבורית בעיריה או במשרדי ממשלה זאת משימה בלתי אפשרית אם אתה לא מקורב של חבר של בן של אותו דבר באוניברסיטה אין לך סיכוי אם אתה לא בן ממשיך או מקושר. ארץ מושחתת וגועלית שיש בה רק חידון תנ"ך וחוג תנ"ך. ובעזרת אשם וכו. אפילו השמיים בכו היום מהארץ הזאת
    סגור
  • אתה שב וחוזר הרבה פעמים בזמן האחרון על אותם הנושאים
    התרשמות אישית 24/04/2015 11:59
    הגב לתגובה זו
    20 1
    שכבר כתבת, כדוגמת כיל וכדומה. לכן, לא קשה לזהות כי מדובר באותו כותב. הפעם, הוספת הרבה שטויות ....
    סגור
  • באופן אובססיבי הרבה שטויות כאן באתר. חבל על הזמן שאתה
    רואים שאתה מטקבק 24/04/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מקדיש לכך. אם תיגמל מכך בעצמך, מה טוב! ואם לא, אתה זקוק לטיפול פסיכולוגי כדי שתצא מכך. בהצלחה וכל טוב.
    סגור
  • 20.
    אינטק פארמה לקראת פריצה מעלה תעקבו אחריה (ל"ת)
    אינטק פארמה 23/04/2015 19:50
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 19.
    כן פייט
    דוד 23/04/2015 19:45
    הגב לתגובה זו
    1 10
    מתעוררת מחזור גדול . מישהו יודע למה ?
    סגור
  • 18.
    ממתי ביזפורטל יועצי השקעות או אנליסטים (ל"ת)
    בדיחה טובה 23/04/2015 19:13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 17.
    פלורסטים
    זמי 23/04/2015 19:06
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אם תחום תאי הגזע יצליח אז מה שקרה בטבע זה כלום לעומת מה שיהיה עם פלורסטים.
    סגור
  • 16.
    חכו שכיל תימכר . (ל"ת)
    כיל הדבר הבא 23/04/2015 18:47
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 15.
    עדיף היה לקנות דירות ולא מניות גם המס עלה 5% 20%
    טבע 23/04/2015 18:47
    הגב לתגובה זו
    4 1
    25% חכו ל 30%. עדיף לקנות דירה כי המדינה מעודדת קניית דירה מחלקת לכל אדיוט משכנתא מחצית הדירה בריבית אפסית . עם ישראל משקיע נדלן . משעבד מישהו אחר לשלם לבנק את המשכנתא שלו. פתאום כל אפס נהיה בעל 2 דירות . עד שארהב לא מעלה ריבית והרבה אין סיכוי לירידה
    סגור
  • 14.
    אלגומייזר
    אלי 23/04/2015 18:46
    הגב לתגובה זו
    6 3
    המניה הכי מעניינת ועם פוטנציאל ענק זו אלגומייזר
    סגור
  • אלגומייזר זה בלוף
    דויד 24/04/2015 09:39
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אין ביזנס הכל הרצה של סוחרי שלדים
    סגור
  • 13.
    מלנוקס
    אורי 23/04/2015 18:44
    הגב לתגובה זו
    3 6
    מלי את צודקת , מלנוקס חברה ייחודית בתחומה עם פוטנציאל ענק וניהול נכון , סיכוי גדול שאינטל תקנה אותה , בכל אופן הכיוון למעלה סביב 100 דולר
    סגור
  • 12.
    תאור יום המסחר האחרון בארץ, נעלם מהמסך הראשי - נא להחזיר
    למערכת ביזפורטל 23/04/2015 18:43
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הכותרת: יום סוער - העליות התמתנו בסיום.
    סגור
  • מניות בעלות סיכוי עמק אך גם סיכון גדול
    ותיק בשוק ההון 24/04/2015 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב ותבדקו את ההנהלות ההנפקות האחרונות מחירים מרווחים או מופסדים לבדוק שאין הנפקה שהיא בדיסקאונט על הקודמת חשוב לבדוק אלו אכן חברות צעירות עם פוטנציאל גדול אך גם סיכון גבוהה
    סגור
  • 11.
    כן פייט שווה פי כמה
    פיטר פן 23/04/2015 18:39
    הגב לתגובה זו
    2 21
    וניסחרת ב 80 מיליון שקל הצלחה בדלקת פרקים בדרך
    סגור
  • צודק אחי
    בגי 24/04/2015 17:24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    עכשיו מחכים למשלוח של כבשים חדש.....שומר נפשו ירחק מהמניה זבל הזו.
    סגור
  • 10.
    שימו עין על כיטוב פארמה!! (ל"ת)
    משה 23/04/2015 18:35
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 9.
    כיטוב פארמה !!!!!!
    הזאב 23/04/2015 18:34
    הגב לתגובה זו
    3 6
    במהלך יוני יולי עומד לצאת הודעה על אישור ייצור תרופת הקומבינציה המוצלחת שלהם ואז המניה תתחיל לזנק עומדת כרגע על 1.44 כל מי שקונה עכשיו רק ירוויח!!! בהצלחה
    סגור
  • מסכים אתך לחלוטין
    יודע 24/04/2015 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לדעתי כבר לפני יוני תתחיל שם ההמראה מתחילים לראות אט אט מחזורי המסחר גדלים
    סגור
  • אם אתה מביא מאמר מקצועי ואמין בנושא...
    סטולי 24/04/2015 06:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני קונה מליון מניות...
    סגור
  • בשביל זה יש את גוגל וגרפים (ל"ת)
    הזאב 24/04/2015 09:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    ביונדווקס
    ביונדווקס 23/04/2015 18:34
    הגב לתגובה זו
    1 7
    חיסון אוניברסלי לשפעת
    סגור
  • 7.
    חברות חלום יש הרבה בת"א, מימושים הרבה פחות (ל"ת)
    דור 23/04/2015 18:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    פרוטליקס עם חזון ותנופה שתתן המון נחת למשקיעים .... (ל"ת)
    פרוטליקס זה טבע הבא. 23/04/2015 18:04
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 5.
    מלאנוקס
    מלי 23/04/2015 17:57
    הגב לתגובה זו
    3 11
    פוטנציאל ל 150 דולר ואז אינטל תיקנה אותה ב200
    סגור
  • 4.
    זה היה מחיר של חצי דירת 3 חדרים בירושליים !!!
    דוד הגנן 23/04/2015 17:57
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מה זה השטויות האלה. מי שהיה לו כזה סכום היה קונה בית ללא בעיה ולא שם על מניה . לא יודע אבל בטח מי שהיה נותן כזאת הוראה היה מזעזע את כל השוק. אף אחד לא היה עושה את זה.
    סגור
  • 3.
    בריינסוויי ראשונה ברשימה !!! (ל"ת)
    Ok 23/04/2015 17:49
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • חברה כשלון אפילו מנכל נמלט ממנה (ל"ת)
    דניאל 23/04/2015 18:57
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • לשים לב טוב ולבדוק כל מניה לפני השקעה .
    מבין בשוק 23/04/2015 21:53
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מכיר את כל החברות שהוזכרו כולם חברות מבטיחות שבאמת יכולות להציף ערך אך כגודל הסיכון כך הסיכוי אלא חברות בשלב מתקדם אך צריכות עוד להוכיח. את עצמם
    סגור
  • לדניאל - אתה כשלון בהבנת המוצר 1 רק סבלנות ! (ל"ת)
    מדען 23/04/2015 21:26
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    לפני כשנה יצאה המלצה בכמה אתרים לקנות את
    מנדלסון 23/04/2015 17:46
    הגב לתגובה זו
    15 1
    מנדלסון כי היא תעלה 70%!!!!! מאז ההמלצה עברה יותר משנה והמניה התרסקה 30%. תקנו את המניות האלה ותפסידו הכל
    סגור
  • 1.
    בקרוב בקרוב פוטנציאל אדיר (ל"ת)
    שכחתם את בונוס 23/04/2015 17:37
    הגב לתגובה זו
    3 10
    סגור
  • מינואר עשיתי עליה כבר 50% (ל"ת)
    אחד 23/04/2015 20:35
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • בונוס
    משקיע 23/04/2015 18:54
    הגב לתגובה זו
    0 4
    לפי השמועות הולך להיות משהו ענק!!!!!
    סגור
  • בונוס ביוגרופ
    אמיר 23/04/2015 22:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה אומרות השמועות?
    סגור
  • עובדה
    אחד 25/04/2015 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משקיע פרטי קנה כמות מאד גדולה ב40 אג' ..
    סגור
  • אפליי אסור לגעת
    שמעונית 23/04/2015 17:57
    הגב לתגובה זו
    11 3
    נועם לניר הותיר את משקיעי בבילון ללא שקל וברח כמו גנב מהמניה ! עדיף שישקם את בבילון ולא ישקיע בחברה בשם אחר ! האם כדי לגנוב מהמשקיעים שוב?
    סגור
  • בבילון שעשתה 200%
    שמעון 23/04/2015 19:51
    הגב לתגובה זו
    0 6
    מוזר אני בניתי בית בזכות בבילון ולניר, לקח מניה השביח אותה פי 100!!, ושגוגל סגרו לו את העסק חילק דיבידנד למשקיעים, שמעונית אסור להיות חזיר וצריך לדעת מתי לצאת ממניה, בהצלחה בהשקעה הבאה שלך.
    סגור
  • אתה צודק
    לשמעון 24/04/2015 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון צריך לדעת מתי למכור אין לאף אחד ביטוח על כלום
    סגור
  • צודקת מאוד