מיטב דש לחוסכים בקרן פנסיה: דמי ניהול של 0.9% בלבד מהפרמיה ו-0.09% מהצבירה - מי ייהנה?

מועדון הצרכנות הייטק-זון מאגד 180,000 עובדי הייטק בישראל. משתף פעולה עם בית ההשקעות במהלך שיכול להביא לחיסכון של עשרות אחוזים מדמי הניהול

|
(18)
עמלות בתי ההשקעות
מועדון הצרכנות הייטק-זון הודיע היום כי הגיע לסיכום עם בית ההשקעות מיטב-דש על תנאים מיוחדים שיוצעו ל-180,000 חברי המועדון, אשר מאגד בתוכו את חברות ההיי-טק הגדולות בישראל.
המועדון יציע לחברים בו הצטרפות דיגיטלית לקרן הפנסיה של מיטב-דש באינטרנט עם תנאים מהטובים ביותר בשוק הפרטי: 0.09% דמי ניהול על הצבירה ו-0.9% בלבד דמי ניהול על הפרמיה.
שמעות המהלך היא חיסכון פוטנציאלי של עשרות אחוזים מדמי הניהול של עובדי ההייטק בישראל, ותוספת של עשרות אלפי שקלים לכל חוסך בקופת הפנסיה.
מיטב דש, בית ההשקעות השני בגודלו בישראל, מנהל כ-40 מיליארד שקל בתחום החיסכון ארוך הטווח. התנאים המוצעים אטרקטיביים בשוק הפנסיה הנוכחי בחברות ההייטק, בו דמי הניהול הממוצעים הינם כ-4% על הפרמיה וכ-0.25% מהצבירה.
נועם בוסידן ודגן רונן, מנכ"לים משותפים הייטק-זון: "החלטנו לצאת למהלך שיעורר את המודעות לנושא ויאפשר לאנשים להגן על הפנסיה שלהם, כדי לשמור על אותה רמת חיים גם בגיל הפרישה".
ירון בר און, מנכ"ל משותף ב"הייטק סוכנות לביטוח" המלווה את המהלך: "בשוק הפנסיה כיום יש אנומליה שפועלת נגד טובת החוסכים. עובדי ההייטק משלמים כיום פי 3 ממה שהם יכולים לשלם בהסדר החדש ומדובר בחיסכון שיכול להגיע עד ל-250,000 שקל".
אילן רביב, מנכ"ל בית ההשקעות מיטב-דש: "אנו רואים בעובדי ענף ההייטק שותפים טבעיים למהלך הפנסיה הדיגיטלית שלנו. החוסכים ייהנו מהוזלת עלויות ההצטרפות והתפעול דרך פלטפורמה דיגיטלית ויהיו חברים בקרן פנסיה איכותית שנשענת על יכולות המחקר וניהול ההשקעות המוכחות של מיטב דש. אני בטוח שרבים מהעובדים שחברים בהייטק-זון יראו בהזדמנות זו את הדרך להגדיל את סכום החיסכון הפנסיוני שלהם ואנו מברכים אותם על כך".
תגובות לכתבה(18):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    ירון בר אור סוכן ולא יועץ. לידיעתכם
    ייריב 19/04/2015 01:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוציאים מהייטקיסטים את סוכן הביטוח הראשון ומעבירים לסוכן הביטוח השני. להזכיר לכם ירון בר און היה משנה למנכל סוכנות הביטוח הכי גדולה. מה זה אומר? פתאום הוא בא לעשות טוב לעובדי ההייטק. סוכני ביטוח הם לא יועצי ביטוח. הייטק זון זה תרגיל של סוכנות ביטוח לכל דבר. תתחילו להתפכח ולהבין את ניגוד האינטרסים שיש בין חוסכים לסוכני ביטוח! בהצלחה ל״הייטק זון״
    סגור
  • 13.
    דמי ניהול
    אייל 10/03/2015 19:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מציע לעובדי ההיטק לבחון את תקנון הקרן. דמי ניהול הם לא הכל.
    סגור
  • 12.
    תנאים מצוינים
    נעמי 01/03/2015 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנאים מצוינים. איפה אפשר לראות את רשימת החברות?
    סגור
  • 11.
    למה רק להייטקיסטים? רוצה גם (ל"ת)
    יונה לרנר 25/02/2015 21:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    כל הכבוד!
    אמיר 23/02/2015 21:16
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מקווה שעוד גופים יילכו בעקבותיכם. כל השוק צריך ללכת בכיווון הזה, זה מאבק על הזכות של כל אחד מאיתנו להזדקן בכבוד
    סגור
  • בסוף מדובר בסוכני ביטוח אחרים
    ייריב 19/04/2015 01:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סוכן ביטוח זה ניגוד אינטרסים מוחלט. תתקשרו עם קרן פנסיה שלא דרך סוכן!! סוכן זה סכנה לכסף שלכם
    סגור
  • 9.
    מגדל לוקחים 0.6 על צבירה ו 2 אחוז על הפקדות ,חוצפנים (ל"ת)
    בני 23/02/2015 17:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 8.
    דאגה עד כה להשבת הכספים המגיעים למחזיקים במניית גבעות
    מדוע הנהלת הבורסה לא 23/02/2015 17:03
    הגב לתגובה זו
    11 1
    עולם?!!! עד מתי צריך להימשך השוד והגזל הציבורי הזה?!!!
    סגור
  • 7.
    תפתחו קרן פנסיה באינטרנט גם אי.בי.אי....
    22 23/02/2015 14:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ועם מיטב דש דיגיטלית עמלות של 1.49 דמי הפקדה ו 0.19 מהצבירה ואני חושב שישנם חברות זולות יותר כמו אי.בי.אי במקום שסוכני הביטוח יקרעו אתכם בעמלות של 6 אחוז להפקדות ו 0.50 מהצבירה ללא כל הצדקה וערך מוסף .
    סגור
  • 6.
    הגיע זמן שמשהו יעשה סוף לחגיגה בדמי הניהול
    אבי רון 23/02/2015 14:38
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כל בכבוד רק התארגנות צרכנית ומלחמה צודקת . קדימה מהפיכה צרכנית גם בפנסיה . הייטקזון הכחלון של הפנסיה
    סגור
  • 5.
    תנו קישור לדף באתר (ל"ת)
    גיא 23/02/2015 14:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    של המחזיקים במניית גבעות עולם? מתי יחזירו להם את הכספים
    מתי ייפסק כבר העושק 23/02/2015 14:15
    הגב לתגובה זו
    25 2
    שנגזלו מהם?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!׳
    סגור
  • 3.
    סטטוסים בתשלום ?!! (ל"ת)
    אנונימי 23/02/2015 14:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    האם מי שלא עובד הייטק יכול להצטרף
    תומר 23/02/2015 14:01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    למועדון ולקבל תנאים משופרים אלו ?
    סגור
  • כרגע גם אני לא יכול להצטרף
    הלוואי 23/02/2015 15:00
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ואני עובד הייטק... הסוכן ביטוח של החברה לא יסכים בחיים לעבוד איתם, הוא לא יקבל את העמלה שלו :(
    סגור
  • 1.
    אז שוב העשירים מתעש5רים
    musa 23/02/2015 13:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מתי זה יגיע גם לעובדים הזוטרים במשק?
    סגור
  • עובדי הייטק לא עשירים
    לא ממש 23/02/2015 15:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הם אולי מרוויחים טוב יותר משכר מינימום אבל הם עדיין בגדר מעמד הביניים. מה גם שזה כמו כוסות רוח למת - המעסיק עובד דרך סוכן ביטוח והוא לא מקבל עמלות מזה אז יוצא שלא נוכל להינות מהעמלות האלו
    סגור
  • הייטק זון זה תרגיל עם סוכנות ביטוח אחרת