וורנר מיוזיק גרופ מגיעה לישראל - ותנסה לאתר את הכוכבים הבאים
נועה קירל כבר כובשת את העולם (צילום מסך: מתוך קליפ ביוטיוב)
.
ענקית המוזיקה העולמית וורנר מיוזיק גרופ (WMG) נכנסת לפעילות ישירה בישראל ותקים נציגות מקומית - וורנר מיוזיק ישראל. בראש הנציגות תעמוד מריה מוכיח שמונתה למנכ"לית וורנר מיוזיק ישראל.
הסניף הישראלי נפתח במטרה להעמיק את הקשרים עם טאלנטים מקומיים, לאתר ולזהות אמנים ישראליים בעלי פוטנציאל הצלחה גלובלי. בתאגיד כבר חתומים כמה טאלנטים מקומיים, נועה קירל, נגה ארז וסטפן לגר, שרושמים הצלחה גם מעבר לים.
וורנר מיוזיק גרופ היא אחת מארבע חברות התקליטים המובילות בשוק המוזיקה העולמי. בעבר הייתה חלק מחברת אולפני האחים וורנר, אולם כבר כמעט 20 שנה שהיא חברה עצמאית, תחת שליטתו של המיליארדר היהודי-אמריקאי-רוסי לן בלווטניק, שבבעלותו בישראל מונופול הלט נשר, כלל תעשיות, והוא בעל השליטה ברשת 13. בסך הכל תחת החברה פועלים עשרות חברות תקליטים ולייבלים.
תעשיית המוזיקה המקומית נחשבת לקטנה בשם גודלה של ישראל, אבל גם בשל השפה העברית, שברוב המקרים היא מגבלה על הזמרים שרוצים לפרוץ החוצה. ואולם העולם הגלובלי דווקא מקל במקצת את הזמרים הישראלים את האפשרויות מחוץ לים. וורנר מיוזיק גרופ גם ראתה את הנתון המרשים הבא - גידול של 10% בהכנסות של תעשיית המוזיקה הישראלית בשנת 2021, על פי דוח של IFPI העולמית.
לאור נתון זה ולאור הצלחתם הבינלאומית של קירל, ארז ולגר, כמו גם הצלחה של אמנים נוספים בעשור האחרון, בהם הבלקן ביט בוקס, קרן אן, אסף אבידן, ולאחרונה גם סטטיק ובן אל, החליטה הקבוצה לפתוח נציגות מקומית שתהווה פלטפורמה לשיווק מקצועי של אמנים ישראלים בחו"ל. בשלב הראשון תגייס הנציגות בישראל עובדים בכירים ומנוסים בתחום המוזיקה וניהול אמנים, ולקראת סוף השנה יוקמו משרדי החברה בתל אביב.
ואם כבר נציגות בישראל, אז וורנר מיוזיק ישראל תשווק ותקדם באופן מקומי את אמני העל הבינלאומיים של תאגיד האם, כולל קולדפליי, אד שירן, ברונו מארס, רד הוט צ'ילי פפר, אניטה, קארדי בי, דיוויד גואטה, דואה ליפה וליזו.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
למנכ"לית של הנציגות המקומית, מריה מוכיח, ניסיון עשיר בתעשיית המוזיקה המקומית. היא שימשה כמנהלת המוזיקה והרפרטואר של WMG ושל BMG בהד ארצי. לאחר מכן הצטרפה ל-Lev Group Media שם עבדה יותר מעשור כמנהלת כללית וכיועצת קריאטיבית של R&A. בזמן עבודתה ב-Lev Group Media, טיפלה בחברות כמוWarner Music : , Warner Chappell, Beggars Group ,Domino Recordings ו-Kobalt Music Group. כמו גם בחברת התקליטים של לב, LGM Music. לאחרונה, עבדה מוכיח בצוות העסקי וב-Sync של המותג הישראלי העצמאי אנובה מיוזיק. כמו כן, עבדה כמנהלת אמנים וכיועצת לאמנים וללייבלים רבים.
.
מריה מוכיח (צילום: ענבל אייל)
.
בתפקידה החדש תדווח מוכיח לנשיא השווקים הצומחים של וורנר מיוזיק גרופ, אלפונסו פרז-סוטו ותעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם המנהלת הכללית של וורנר מיוזיק טורקיה, המשמשת גם כסמנכ"לית שיווק מזרח התיכון. פרז-סוטו אומר כי "לישראל יש תרבות עשירה והיא ביתם של יוצרים ואמנים מדהימים. מריה מביאה איתה ניסיון עצום בתעשיית המוזיקה ולכן היא האדם המתאים להוביל את הפעילות שלנו כאן. אנו מקווים להפוך את וורנר מיוזיק ישראל למעצמה מלאה בכוכבים מקומיים, ושואפים למשוך אלינו את הכישרונות המרגשים ביותר במדינה, תוך פתיחת הדלתות עבורם ברשת העולמית הנודעת של וורנר מיוזיק".
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
