חודש וחצי לאחר שהושקה: תוכניתו של אברי גלעד יורדת
רשת 13 החליטה להוריד את תוכניתו של אברי גלעד "מדד ישראל", לאחר כישלון קשה בטבלאות הרייטינג ועם ביקורות קשות. כבר בעוד פחות משבועיים תשודר במשבצת השעה שבע בערב התוכנית "לפני החדשות", ש"מדד ישראל" החליפה אותה, עד לגיבוש פורמט חדש לרצועה.
גלעד היה המוח מאחורי הפורמט של "מדד ישראל", עם מעורבות הצופים, אולם התוכנית הגיע לעתים לשפל של 3%, ובחלק מהמקרים קיבלה נתוני צפייה נמוכים מהתוכנית ששודרה בשעות שלפניה. במקרה אחד לפחות היא רשמה רבע מנתוני הרייטינג של תוכנית חיסכון בקשת.
המטרה במעבר של גלעד מתוכנית הבוקר לרצועת שבע בערב, הייתה להביא צופים לרצועה החלשה של רשת, כדי שזו תהווה מקפצת רייטינג עבור מהדורת החדשות של רשת, שסובלת מנחיתות משמעותית מול חדשות 12.
ואולם, עם מקפצה של 3-4%, נתוני הרייטינג של החדשות נראו בהתאם: בשבוע שעבר נרשם שפל של 5.2%, ואתמול למשל 5.5%. ברשת לא יכלו להמשיך כך, וכעת שוברים שם את הראש איזו תוכנית לשבץ במשבצת שבע, משבצת קריטית בכל לוח שידורים.
- אברי גלעד עוזב רשמית את ערוץ 13 ומסביר מה קרה שגרם לו לעזוב ל-12
- אחרי הדשדוש הארוך: מה קרה אמש לרצועת שבע של רשת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אבל כאן לא מסתיים כאב הראש של רשת. גלעד עזב את רצועת הבוקר לאחר כמעט 20 שנה, והסביר זאת בין היתר בשחיקה, לאחר שנאלץ במשך שנים רבות לקום מוקדם בבוקר. הפורמט החדש של תוכנית הבוקר, אליו הצטרף בין היתר צביקה הדר, סובל אף הוא מחולשה ברייטינג, ולעיתים רושם מחצית מהרייטינג של המתחרים בקשת. גם במשבצת זו ברשת שוקלים מה לעשות, ולא מן הנמנע שנראה שם שינוי מהותי במבנה התוכנית והקאסט.
- 3.מרכז 28/04/2022 12:23הגב לתגובה זוכל עוד אילה חסון נמצאת בערוץ 13 אף אחד לא ייכנס. איכסה פיכסה. אישה דוחה ששיריינה מקום אצל ביבי. כנל שרון גל. (אך הוא עדיף). שיתנו לרביב דרוקר תוכנית אקטואליה ולא "המקור".או שיתנו לאופירה אסאייג!!!!!!
- 2.only 14 (ל"ת)rocky 28/04/2022 03:41הגב לתגובה זו
- 1.יוסי 27/04/2022 17:09הגב לתגובה זוורק אז תעלו ברייטינג
- בול 28/04/2022 12:37הגב לתגובה זואילה חסון הורידה להם רייטינג
- fu..... u (ל"ת)rocky 28/04/2022 03:40הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
