אברי גלעד
צילום: צילום נוי ערקובי

חודש וחצי לאחר שהושקה: תוכניתו של אברי גלעד יורדת

הכישלון ברייטינג הוביל את רשת לבטל את התוכנית שפיתח גלעד לרצועת שבע בערב, וכבר בעוד כשבועיים תוחלף זמנית ע"י "לפני החדשות" עד לגיבוש פורמט חדש. גם תוכנית הבוקר צפויה לעבור זעזוע
אלכסנדר כץ | (5)

רשת 13 החליטה להוריד את תוכניתו של אברי גלעד "מדד ישראל", לאחר כישלון קשה בטבלאות הרייטינג ועם ביקורות קשות. כבר בעוד פחות משבועיים תשודר במשבצת השעה שבע בערב התוכנית "לפני החדשות", ש"מדד ישראל" החליפה אותה, עד לגיבוש פורמט חדש לרצועה.

גלעד היה המוח מאחורי הפורמט של "מדד ישראל", עם מעורבות הצופים, אולם התוכנית הגיע לעתים לשפל של 3%, ובחלק מהמקרים קיבלה נתוני צפייה נמוכים מהתוכנית ששודרה בשעות שלפניה. במקרה אחד לפחות היא רשמה רבע מנתוני הרייטינג של תוכנית חיסכון בקשת. 

המטרה במעבר של גלעד מתוכנית הבוקר לרצועת שבע בערב, הייתה להביא צופים לרצועה החלשה של רשת, כדי שזו תהווה מקפצת רייטינג עבור מהדורת החדשות של רשת, שסובלת מנחיתות משמעותית מול חדשות 12.

ואולם, עם מקפצה של 3-4%, נתוני הרייטינג של החדשות נראו בהתאם: בשבוע שעבר נרשם שפל של 5.2%, ואתמול למשל 5.5%. ברשת לא יכלו להמשיך כך, וכעת שוברים שם את הראש איזו תוכנית לשבץ במשבצת שבע, משבצת קריטית בכל לוח שידורים. 

אבל כאן לא מסתיים כאב הראש של רשת. גלעד עזב את רצועת הבוקר לאחר כמעט 20 שנה, והסביר זאת בין היתר בשחיקה, לאחר שנאלץ במשך שנים רבות לקום מוקדם בבוקר. הפורמט החדש של תוכנית הבוקר, אליו הצטרף בין היתר צביקה הדר, סובל אף הוא מחולשה ברייטינג, ולעיתים רושם מחצית מהרייטינג של המתחרים בקשת. גם במשבצת זו ברשת שוקלים מה לעשות, ולא מן הנמנע שנראה שם שינוי מהותי במבנה התוכנית והקאסט. 

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מרכז 28/04/2022 12:23
    הגב לתגובה זו
    כל עוד אילה חסון נמצאת בערוץ 13 אף אחד לא ייכנס. איכסה פיכסה. אישה דוחה ששיריינה מקום אצל ביבי. כנל שרון גל. (אך הוא עדיף). שיתנו לרביב דרוקר תוכנית אקטואליה ולא "המקור".או שיתנו לאופירה אסאייג!!!!!!
  • 2.
    only 14 (ל"ת)
    rocky 28/04/2022 03:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יוסי 27/04/2022 17:09
    הגב לתגובה זו
    ורק אז תעלו ברייטינג
  • בול 28/04/2022 12:37
    הגב לתגובה זו
    אילה חסון הורידה להם רייטינג
  • fu..... u (ל"ת)
    rocky 28/04/2022 03:40
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״