אביב הגיע, פסח בא, הרייטינג צלל: על נתוני הצפייה בסופ"ש
ליל הסדר היה שממה טלוויזיונית של שידורים חוזרים ונתוני צפייה נמוכים, כמדי פסח וראש השנה. אתמול צא מזה רשמה 10.3%, בחמישי ערב פושר לסדרה כפולים
צא מזה (קשת) רשמה עם 10.3%, מול 6% לשידור החוזר של קובי וליטל (רשת). מדובר על נתונים נמוכים למוצ"ש, ואולם סבירים ביחס לכך שמדובר בערב שאחרי ליל הסדר, כאשר הציבור עדיין נמצא במסגרות משפחתיות - טיולים, חופשות וכו'.
פרה-פריים:
שידור חוזר של ארץ נהדרת (קשת) – 5.2%
שידור חוזר של אהבה חדשה (רשת) - 1.8%
בגזרת החדשות:
מהדורת שבת חג (קשת) – 12.3%
מהדורת שבת חג (רשת) – 6.7%
.
יום ו':
.
הפריים-טיים של ערב ליל הסדר הורכב משידורים חוזרים שרשמו נתונים מאד נמוכים. שני פרקים בשידור חוזר של סברי מרנן (קשת) רשמו 2.6% ו-2%, שלושה פרקים של ישמח חתני (קשת) ניפקו 1.7%, 1.5% ו-1.9%, שני פרקים בשידור חוזר של נבסו (רשת) הסתפקו ב-0.5% ו-0.4%, שידור חוזר של אל תפילו את המיליון (רשת) ניפק 0.7% ושידור חוזר של בחזרה לפספוסים (רשת) עם 1.1%.
נתוני הרייטינג של המהדורות בערב ליל הסדר (וערב שישי) היו - כמדי ראש השנה וערב פסח - נמוכים:
חדשות חג (קשת) - 2.6%
חדשות חג (רשת) - 1%
בגזרת הבוקר:
שישי בבוקר (קשת) – 3.9%
העולם הבוקר (רשת) – 3.6%
.
יום ה'
.
שני פרקים (פרק 5 ו-6) של הסדרה כפולים (קשת) הסתפקו ב-11.6% ו-9.8%. מנגד פרק נוסף בסדרת הדוקו המלחמה על הבית (רשת) לציון 20 שנה למבצע חומת מגן, רשם 8.2%.
בהמשך הערב, התוכנית אנשים (קשת) על מותו של אלכס גלעדי, קיבלה 5.5%, לקט של הצינור (רשת) רשם 4.3%, היום שהיה (רשת) הניבה 4.6%, ונקסט (קשת) עם 3.1%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת) - 5.9%
העולם הבוקר (רשת) - 2.6%
בפרה פריים:
קשת: חמש עם רפי רשף - 8.2%, שש עם - 9.9%, תכנית חיסכון - 11.6%
רשת: חמש - שרון גל - 4%, שש - 3.8%, מדד ישראל - 3.4%
בגזרת החדשות:
חדשות 12 - 16.8%
חדשות 13 - 6.9%
- 3.לרון 17/04/2022 12:55הגב לתגובה זוגם הרדיו אינו מציאה,למשל בתוכניות ה"דברת", 5 דקות להסבר איך מתקשרים,20 דקות פרסומות,והיתר טוק שואו TALK SHOW ל 6 אנשים מדברים לכולו 60 מאזינים,מי הפרייר שמשלם על פרסומות???,,עדיפים שלטי חוצות א כאלו שלא גורמים תאונות,מעבר לסלולרי הנורא
- 2.לרון 17/04/2022 12:48הגב לתגובה זוהן הפרסומות הבלתי נגמרות,יותר פרסומות פחות רייטינג,לי זה מובן וברור
- 1.רבע דתיים, רבע ערבים, רבע בחו"ל, מה אתם רוצים? (ל"ת)אני 17/04/2022 12:06הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.