ערב בשידור חוזר: לקט של מאסטר שף עדיין מניב 15.9% בקשת
ערב השידורים של יום שני היה בסימן שידורים חוזרים. בקשת שודר לקט של מאסטר שף שעדיין הניב נתון רייטינג נאה של 15.9% ו-447K מול שידור חוזר של ארבע חתונות ברשת שהניב 7.5% עם 198K. בכאן 11, שידור חוזר של בואו לאכול איתי קיבל 2.3% עם 48K - כך עולה מנתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נידחת עד השעה 2 בלילה.
מאוחר יותר, 'חי בלילה' (קשת) עם 8.9%, לקט של 'הצינור' (רשת) עם 5.8%, 'נקסט' (קשת) עם 7.1%, 'היום שהיה' (רשת) עם 4.2%.
בגזרת הבוקר
קשת: חדשות הבוקר עם ניב רסקין עם 4.2%
רשת: העולם הבוקר עם אברי וטלי עם 2.9%
רצועת 17-19
קשת 12: חמש עם רפי רשף עם 7%, שש עם עודד בן עמי עם 9.2%
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון עם 3.8%, שש עם אמנון לוי עם 2.9%
כאן 11: ערב ערב עם 0.8%, קלמן וסג"ל עם 1.6%
ראש בראש בפרה פריים
תכנית חיסכון (קשת 12) עם גדעון אוקו קיבלה 10.1%,
מול לפני החדשות (רשת 13) שהניבה 4%, ואחריה ברקוד (רשת 13) עם 5.2%
העולם היום (כאן 11) קיבלה 2.2%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם 1.6%
בגזרת החדשות
חדשות 12 עם קרן מרציאנו עם 16.2% ו-424k
חדשות 13 עם 6.2% ו-176k
חדשות 11 עם 4.1% ו-98k
- 5.חדשות 13 חחחחח 21/08/2019 18:55הגב לתגובה זואת הפרחים תשלחו לקבלן ההריסות ממעריב: ליאור לנדברג
- 4.התאגיד מת, המלירדים זורמים. תחי השחיתות! (ל"ת)התאגיד הי"ד 21/08/2019 15:01הגב לתגובה זו
- 3.סילבר 20/08/2019 13:33הגב לתגובה זוערוץ 20 וואנבי, מערכת חדשות עייפה מימי גולן יוכפז, כתבים ועורכים שנמתח עד קצה גבול היכולת - והכל נראה על המסך.
- 2.אלעד 20/08/2019 12:15הגב לתגובה זוקלמן וסגל - 1.6%. גאולה ולונדון - 1.6%. מה שמעניין הוא כמה עולה הכלום הזה: אם קלמן, סגל ולונדון מקבלים כל אחד 20,000 ש"ח לחודש (ואני בטוח שיותר!), ההוצאה השנתית היא 720,000 ש"ח. נוסיף את גאולה אבן - סער - 40,000 לחודש שהם 480,000 ש"ח בשנה. סה"כ - 1,200,000 ש"ח לשנה. ברור שהחישוב הזה מוטה כלפי מטה, כי הוא לא כולל עלויות מעביד, אבל כדי לא לטעות נניח שזה אכן משהו שמתקרב למיליון וחצי ש"ח בשנה. אם זה לא מביך, מעליב, שערורייתי ומקומם - אני לא יודע טמטום מהו. לא נורא, הספירה לאחור לחיסול התאגיד התחילה.
- 1.התאגיד עושה צחוק מעצמו. והכסף זורם שם כאילו כלום. (ל"ת)ענת 20/08/2019 10:04הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
