ענת הראל
צילום: צילום מסך
TV

הפרסום בביטוח לוהט: AIG נכנסת ישירות ב'הראל' בקמפיין חדש

AIG לוקחת את המשפט הידוע של הראל "אולי יש לך ביטוח, אבל אין לך הראל" ומשנה את חלקו השני ל"למה לשלם עליו כל כך הרבה"? הבחירה בענת הראל לפרזנטורית אינה מקרית 
משה בנימין | (3)

בשנה האחרונה, הפרסום בקטגוריית הביטוח הפך לאחד הבולטים מבחינת היקפי ההוצאה הכספית עם נוכחות ערה של כל מותגי הביטוח המובילים בטלוויזיה, וכעת, בפרסומת החדשה של AIG שתעלה הערב לאוויר, חברת הביטוח כבר מסמנת מטרות ונכנסת ישירות בחברת הביטוח הראל.

את הקמפיין של AIG מובילה מגישת הטלוויזיה ואשת הכושר ענת הראל, וכן, הבחירה בה אינה מקרית, וכוללת רמז נוסף שמוסיף על העקיצה במשפט הסוגר של הפרסומת. הראל שהיסטוריית הפרסום שלה כוללת קמפיין למותג הדגנים פיטנס שבו היא מוצגת כאוטוריטה של בריאות וכושר מופיעה גם בקמפיין AIG כשהיא מוציאה את זעמה על שק איגרוף.

התסריט מדבר על הצעה שקיבלה הראל מ"חבר" שהמליץ לה על "ביטוח בריאות, מה זה יקר". הראל מציינת שהא אינה כועסת על החברה, ומוסיפה "פשוט לט ידעתי שב-AIG יש בדיוק אותו הביטוח רק בהרבה פחות כסף". הפאנץ' והעקיצה מגיעים בסוף כשהראל מישירה מבט למצלמה ואומרת "אולי יש לכם ביטוח בריאות" - המשפט שאיתו הראל רצה כבר שנים - רק שהפעם חלקו השני הוא: "אבל למה לשלם עליו כל כך הרבה". 

 

על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, מתחילת שנת 2019 פרסום חברות הביטוח (בריאות וכלי תחבורה) בטלוויזיה עומד על כ-274 מיליון שקלים במחירי מחירון. בתקופה המקבילה אשתקד, מינואר 2018 עד אמצע יולי 2018, בבדיקה דומה, עמד היקף הפרסום על 147 מיליון שקלים (מחירון) בטלוויזיה, כך שמדובר בעלייה דרמטית של 87%. 

בין החברות הבולטות, בטלוויזיה בלבד, נמנות AIG (ראובני פרידן) עם הוצאה של כ-38 מיליון שקלים, ביטוח ישיר (באומן בר ריבנאי) עם 36 מיליון שקלים, הפניקס (No,No,No,No,No,Yes) עם 35.5 מיליון שקל והראל (לאו ברנט) שמובילה את הקטגוריה עם 70 מיליון שקל (מחירון). נתון נוסף שמעיד על פתיחת הכיס של חברות הביטוח הוא בהוצאה הכוללת (כל אמצעי המדיה) של חברות הביטוח בתקופה המקבילה ב-2018, שעמד על 210 מיליון שקלים, פחות מהפרסום בטלוויזיה בלבד ב-2019. 

הפרסומת של AIG צפויה לעלות הערב לאוויר ומעניין לראות האם הראל תשיב מלחמה ותצא מ"אזור הנוחות" שלה שכולל בעיקר חסויות (והרבה מהן) בפריים טיים. 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מני 15/07/2019 20:34
    הגב לתגובה זו
    שומר נפשו ירחק מהחברה הזאת.
  • 2.
    אילן 15/07/2019 14:07
    הגב לתגובה זו
    זה לא אותו ביטוח , אין קסמים , אנשים לא יודעים לקרוא ולבדוק . ביטוח בריאות זה לא ביטוח רכב
  • 1.
    חזק ! (ל"ת)
    דור 14/07/2019 15:54
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״