הפרסום בביטוח לוהט: AIG נכנסת ישירות ב'הראל' בקמפיין חדש
בשנה האחרונה, הפרסום בקטגוריית הביטוח הפך לאחד הבולטים מבחינת היקפי ההוצאה הכספית עם נוכחות ערה של כל מותגי הביטוח המובילים בטלוויזיה, וכעת, בפרסומת החדשה של AIG שתעלה הערב לאוויר, חברת הביטוח כבר מסמנת מטרות ונכנסת ישירות בחברת הביטוח הראל.
את הקמפיין של AIG מובילה מגישת הטלוויזיה ואשת הכושר ענת הראל, וכן, הבחירה בה אינה מקרית, וכוללת רמז נוסף שמוסיף על העקיצה במשפט הסוגר של הפרסומת. הראל שהיסטוריית הפרסום שלה כוללת קמפיין למותג הדגנים פיטנס שבו היא מוצגת כאוטוריטה של בריאות וכושר מופיעה גם בקמפיין AIG כשהיא מוציאה את זעמה על שק איגרוף.
התסריט מדבר על הצעה שקיבלה הראל מ"חבר" שהמליץ לה על "ביטוח בריאות, מה זה יקר". הראל מציינת שהא אינה כועסת על החברה, ומוסיפה "פשוט לט ידעתי שב-AIG יש בדיוק אותו הביטוח רק בהרבה פחות כסף". הפאנץ' והעקיצה מגיעים בסוף כשהראל מישירה מבט למצלמה ואומרת "אולי יש לכם ביטוח בריאות" - המשפט שאיתו הראל רצה כבר שנים - רק שהפעם חלקו השני הוא: "אבל למה לשלם עליו כל כך הרבה".
- ענקית הביטוח מתמוטטת והמשקיע שהופך למיליארדר מקריסת הבנק המרכזי
- כשהביטוח נכשל - העליון עומד לצד הקטינה שנפגעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, מתחילת שנת 2019 פרסום חברות הביטוח (בריאות וכלי תחבורה) בטלוויזיה עומד על כ-274 מיליון שקלים במחירי מחירון. בתקופה המקבילה אשתקד, מינואר 2018 עד אמצע יולי 2018, בבדיקה דומה, עמד היקף הפרסום על 147 מיליון שקלים (מחירון) בטלוויזיה, כך שמדובר בעלייה דרמטית של 87%.
בין החברות הבולטות, בטלוויזיה בלבד, נמנות AIG (ראובני פרידן) עם הוצאה של כ-38 מיליון שקלים, ביטוח ישיר (באומן בר ריבנאי) עם 36 מיליון שקלים, הפניקס (No,No,No,No,No,Yes) עם 35.5 מיליון שקל והראל (לאו ברנט) שמובילה את הקטגוריה עם 70 מיליון שקל (מחירון). נתון נוסף שמעיד על פתיחת הכיס של חברות הביטוח הוא בהוצאה הכוללת (כל אמצעי המדיה) של חברות הביטוח בתקופה המקבילה ב-2018, שעמד על 210 מיליון שקלים, פחות מהפרסום בטלוויזיה בלבד ב-2019.
הפרסומת של AIG צפויה לעלות הערב לאוויר ומעניין לראות האם הראל תשיב מלחמה ותצא מ"אזור הנוחות" שלה שכולל בעיקר חסויות (והרבה מהן) בפריים טיים.
- 3.מני 15/07/2019 20:34הגב לתגובה זושומר נפשו ירחק מהחברה הזאת.
- 2.אילן 15/07/2019 14:07הגב לתגובה זוזה לא אותו ביטוח , אין קסמים , אנשים לא יודעים לקרוא ולבדוק . ביטוח בריאות זה לא ביטוח רכב
- 1.חזק ! (ל"ת)דור 14/07/2019 15:54הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי
כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג.
מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים.
פריים טיים
תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
רצועות חדשות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5%
רייטינג ו-29 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר"
עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.

עמית סגל עובר ל-"ישראל היום" ועוזב את "ידיעות אחרונות"
הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, הודיע לאחרונה על עזיבתו את עיתון "ידיעות אחרונות" לטובת כתיבת טור קבוע ב"ישראל היום"; האם זה יהפוך אותו לאיש התקשורת העשיר בישראל?
"
", כך עדכן הבוקר עמית סגל את עוקביו. המעבר של סגל מסקרן, ומגיע לאחר ספקולציות רבות שהועלו לגבי עזיבה שלו את חדשות 12 והצטרפות לעכשיו 14.ננסה להבין קצת האם המהלך ישנה את שכר החודשי של סגל. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות לאחרונה דיברו על הכנסות של מעל 3 מיליון שקל בשנה. אין נתונים רשמיים על שכרו המדויק בחדשות 12, אך לפי הערכות שונות, שכרו החודשי הוא כ-150,000 שקל, וכ-2 מיליון שקל בשנה. בנוסף, כתב סגל ספר מצליח, "סיפורה של הפוליטיקה הישראלית", שיצא לאור באוגוסט 2021 בהוצאה עצמית. הספר זכה להצלחה מסחרית מרשימה, עם מכירת כ-10,000 עותקים בתוך 48 השעות הראשונות להשקתו, כך שגם ספרו מהווה עבורו ערוץ הכנסה.
וכמובן, בנוסף לטלוויזיה ולספר, סגל מציע לציבור סדרת הרצאות, ובמידה ותזמינו אותו להרצאה, התשלום יהיה בגובה של עשרות אלפי שקלים. כל זה, אינו כולל את הכנסותיו מכתיבת הטור, שכאמור, שינה את משכנו ועזב את "ידיעות אחרונות" לטובת "ישראל היום", וניתן להעריך ששכרו רק השתפר בעקבות המעבר.
סגל הוא דמות שמעוררת מחלוקת וסערה בקרב גורמים שונים וכך היה מעורב במספר תביעות דיבה, בין היתר זכה בפיצוי של 120 אלף שקל מעומר נחמני על פרסומים פוגעניים ברשת. הוא עצמו נתבע על ידי הדס קליין בעקבות טור ב"ידיעות אחרונות", ובשנת 2015 זכה בתביעה שהגיש נגדו אורן חזן בעקבות תחקיר על מעשיו בבולגריה. לאחרונה גם הגיש תביעה נגד פאולה רוזנברג בגין טענות שפרסמה נגדו.
- עמית סגל זכה ב-120 אלף שקל; בית המשפט קבע כי דוברו של יאיר גולן פגע בשמו הטוב של סגל
- כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סגל (בן 43) החל את דרכו העיתונאית בשנת 1998 במקומון הירושלמי "כל העיר", ובהמשך עבר לשמש ככתב בתחנת גלי צה"ל. בשנת 2006 הצטרף לחברת החדשות של ערוץ 2 (כיום חדשות 12). הוא מחזיק בתואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים ובתואר
שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטי קולג' לונדון.