
אאוטבריין רוכשת את Ligatus - חברת פרסום נייטיב גרמנית
פלטפורמת קידום התוכן אאוטבריין מחזקת את כוחה באירופה עם רכישת חברת Ligatus הגרמנית הפעילה בתחום פרסום הנייטיב. מהלך הרכישה מבוסס על עסקת מניות מול Ligatus, חברת בת של קבוצת התקשורת והתוכן Gruner + Jahr מקבוצת ברטלסמן – מתאגידי התוכן הגדולים באירופה.
Ligatus מאפשרת למשווקים לנהל קמפיינים באתרי תוכן מובילים באירופה. במקביל היא מציעה פלטפורמה טכנולוגית לניהול היצע הזדמנויות חשיפה - SSP. בחברה מסבירים, כי "הרכישה תביא להרחבת והעמקת פעילות החברה במדינות אירופה עם יותר מ-1,400 אתרי תוכן מובילים לרבות:, Zeit, Le Monde STERN, RTL, Les Echos ו- 24ORE." כמו כן, במסגרת הרכישה, יצטרף מנהל הדיגיטל הראשי של Gruner + Jahr(חברת האם של Ligatus), ארנה וולטר, לדירקטוריון של אאוטבריין. דיוויד קוסטמן, מנכ״ל משותף באאוטבריין: "החיבור החשוב עם Ligatus מאפשר לנו לבסס את המובילות של אאוטבריין בשוק האירופאי הקיים כמו גם לבצע חדירה לשווקים נוספים. בזכות מערכת הפרסום המתוחכמת של Ligatus ויכולותיה הטכנולוגיים המתקדמים של אאוטבריין, נוכל להבטיח את חווית הדיסקברי החכמה והאיכותית ביותר בעולם".