רונית אלמוג ויריב יוגב נשי אישי רדיו
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

הרופא שכיכב ב'בייבי בום' - מגיע לרדיו תל אביב

פרופ' יריב יוגב ודר' רונית אלמוג יגישו החל מהערב תכנית שבועית חדשה בנושאי בריאות האישה, שתשודר במקביל גם ברשתות החברתיות
אלכסנדר כץ |
נושאים בכתבה רדיו תל אביב

אחרי שכיכב בעונות הראשונות של בייבי בום בערוץ 10 והפך לדמות מוכרת כמעט בכל בית, מקבל פרופ' יריב יוגב תכנית רדיו חדשה יחד עם ד"ר רונית אלמוג. לאייס נודע כי התכנית תשודר מדי יום, כבר מהערב (יום א', 20:00) ברדיו תל אביב 102FM.

 

פרופ' יוגב הוא מהרופאים הגניקולוגים והמיילדים הבכירים בישראל, ומשמש כעת ככמנהל בית החולים ליס ליולדות. בתקופת 'בייבי בום' ניהל את מחלקת היולדות של בלינסון. ד"ר אלמוג היא מומחית בגינקולוגיה, מיילדות וטיפולי פריון, ומשמשת כרופאת נשים בכירה בליס. היא הופיעה בסדרה התיעודית איכילוב ב-yes  דוקו.

 

יוגב ואלמוג יובילו תכנית בריאות נשים שתשודר במקביל לרדיו גם באתר התחנה, באפליקציה שלה ובשידור וידאו גם בעמודי הפייסבוק של בית החולים ליס, בית החולים איכילוב ושל רדיו תל אביב. רצועת השידור תעסוק מדי שבוע בתמהיל נושאים הנוגע לפריון, הריון, לידה ורפואת נשים בכלל. צמד הרופאים ינגיש למאזינות ולמאזינים מידע רפואי בנושאי גניקולוגיה, ילודים ופגייה, הפריה חוץ-גופית, הריון בסיכון גבוה, אשפוז טרום לידתי, מעקב הריון, פוריות גברים, תזונה, בדיקות גנטיות ועוד. השניים יענו בשידור על שאלות.

 

ברדיו תל אביב אומרים כי הוחלט על הפקת התכנית לאחר שזיהו צורך הולך וגובר של מאזינים ומאזינות לתוכן בריאות מהימן ואיכותי בנושאי הריון ולידה המונגש בשפה ברורה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.