מיכה קאופמן מייסד Fiverr נבחר לאיש השיווק בספטמבר

מאז הקמת Fiverr לפני 7 שנים, הצליחה החברה לחולל שינוי אמיתי בשוק הפרילנסינג ולהפוך לשוק מקוון מוביל לשירותים דיגיטליים מקצועיים וקריאטיביים
כתבי אייס |
נושאים בכתבה Fiverr מיכה קאופמן

מיכה קאופמן, מנכ"ל ומייסד Fiverr, נבחר לאיש השיווק של חודש ספטמבר בעקבות הקמפיין הבינלאומי של החברה והרחבת היצע השירותים של החברה. 

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בקאופמן לאחר שהחברה השיקה לאחרונה, וכחלק ממהלך גלובלי רחב היקף, את Fiverr Pro הממוקדת בשירותים מקצועיים ויוקרתיים בזירת המסחר הגלובאלית.

מאז הקמת Fiverr לפני 7 שנים בלבד, בשנת 2010, הצליחה החברה לחולל שינוי אמיתי בשוק הפרילנסינג ולהפוך לשוק מקוון מוביל לשירותים דיגיטליים מקצועיים וקריאטיביים. מטרת קאופמן בהקמת Fiverr הייתה יצירת טרנספורמציה בתחום שירותי הפרילנסינג – להעביר את השוק מהפכה בדרך שבה נרכשים ונמכרים שירותי פרילנסינג ולהצעידו מעולם האוף ליין לאון ליין, תוך הפשטת הממשק שבין הלקוח לפרילנסר.

בתחילת השנה ביצעה החברה מהלך בינלאומי מהפכני והשיקה קמפיין מיתוג בינלאומי תחת הכותרת "In Doers We Trust". הקמפיין המשולב הוא ייחודי וראשון מסוגו, וכלל פרסום בעולם הפיזי והדיגיטלי. עבודות הצילום בקמפיין נעשו על ידי שניים מהצלמים הידועים והמוכרים בעולם, פלאטון וסנדרו, וסרטון הווידאו הופק ובוים על ידי אחד מבתי היוצר המובילים בתעשייה. 

יתר על כן, כחלק מהמהלך הגלובאלי של הרחבת היצע שירותיה, השיקה החברה לאחרונה את Fiverr Pro, יוזמה חדשה הממוקדת בשירותים מקצועיים ויוקרתיים בזירת המסחר הגלובאלית. התוספת החדשה לפלטפורמה משלבת בין הפשטות והיעילות של זירת המסחר, המאפשרת 'הזמנה בלחיצת כפתור', לבין בחירה ידנית של פרילנסרים מקצועיים מהשורה הראשונה על מנת לענות על הצרכים המתרחבים של קהילת היזמים והעסקים הקטנים לשירותים מורכבים יותר.

החברה אף רכשה את Veed.Me, זירת מסחר לשירותי ווידאו ואנימציה באיכות גבוהה המציגה פרילנסרים מקצועיים בתחום. מטרת מכלול המהלכים האלה הייתה למתג את Fiverr ולקדמה כזירת המסחר הגדולה בעולם לשירותים דיגיטליים ולהפכה לשם נרדף לפרילנסינג מקוון, הדוגל בערכי יזמות רזה, עשייה וחריצות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.