סיגל גפני
צילום: יח"צ

והרי התחזית: סמנכ"לית השיווק של רדיו ללא הפסקה סיגל גפני עוזבת לאחר 15 שנה

גפני ניהלה את פעילות השיווק והפרסום של התחנה, כולל שת"פים ופיתוח תוכן, ומערך היח"צ, ואף אפיינה את ECO99FM כתחנה ירוקה
אלכסנדר כץ | (3)

סמנכ"ל השיווק סיגל גפני עוזבת את רדיו ללא הפסקה. גפני, שעובדת בתחנה התל אביבית ב-15 השנים האחרונות, הודיעה למנכ"ל אור צלקובניק ולבעלי המניות על החלטתה לסיים את תפקידה.

 

גפני ניהלה את פעילות השיווק והפרסום של התחנה שכללה שיתופי פעולה אסטרטגיים מסחריים ותוכניים, ופיתוח תחום שיווק התוכן והקריאייטיב של רצועות השידור ברדיו ובמערך הדיגיטל של התחנה. בנוסף, ניהלה את מערך יחסי הציבור, הרגולציה ואת תחום האחריות החברתית, במקביל להיותה חזאית בערוץ 1.

 

בעשור האחרון היא לקחה חלק בצוות הגשת המכרזים לזיכיונות שידור של קבוצת רדיו ללא הפסקה, הכוללת את 103FM, רדיו צפון ללא הפסקה - שם היא מכהנת גם כדירקטורית, ואת ECO99FM, אותה הציעה גפני לאפיין כתחנה הירוקה הראשונה בארץ.

 

"בתקופה בה מספר ערוצי התוכן הוא עצום, להצליח לאורך שנים לייצר רמת מעורבות גבוהה ונאמנות מצד קהלים רבים זה דבר מאתגר במיוחד", מסרה גפני בהודעה שהתחנה פרסמה. "אני עוזבת מקום שהיה בית שני עבורי וזה הזמן למצוא את האתגר הבא. אני מודה מעומק הלב לאנשים הנהדרים והמוכשרים שקשורים לרדיו ללא הפסקה ובראשם למנכ"ל אור צלקובניק ולמנכ"ל הקודם איל פאר על שהייתה לי הזכות ליצור איתם רדיו מצוין ושובר שיאים. תודה גדולה במיוחד לבעלי המניות ובראשם לאלי עזור, על ההערכה ועל ההזדמנות שניתנה לי להתנסות באופן מעמיק בכל הקשור לתרבות ניהולית ועל ההשראה העצומה לאורך השנים".

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    לא מכיר אותה אישית, אבל אי אפשר שלא להתרשם מצניעותה ומאישיותה מעוררת הכבוד. (ל"ת)
    שימון 05/06/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    Biz 18/05/2016 00:30
    הגב לתגובה זו
    עבדנו יחד תקופה קצרה. אחלה בן אדם. מקצועית ומקושרת. בהצלחה.
  • 1.
    רון שלום 17/05/2016 16:41
    הגב לתגובה זו
    הלםםםםם!!! אישיות יוצאת דופן, אין עוד אנשים כמוך, את יכולה לעזוב אבל אנחנו לא נעזוב אותך!!! בטוח שתצליחי בדרכך החדשה. ב ה צ ל ח ה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו

בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח

מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים. 

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד. 

לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.