סיגל גפני
צילום: יח"צ

והרי התחזית: סמנכ"לית השיווק של רדיו ללא הפסקה סיגל גפני עוזבת לאחר 15 שנה

גפני ניהלה את פעילות השיווק והפרסום של התחנה, כולל שת"פים ופיתוח תוכן, ומערך היח"צ, ואף אפיינה את ECO99FM כתחנה ירוקה
אלכסנדר כץ | (3)

סמנכ"ל השיווק סיגל גפני עוזבת את רדיו ללא הפסקה. גפני, שעובדת בתחנה התל אביבית ב-15 השנים האחרונות, הודיעה למנכ"ל אור צלקובניק ולבעלי המניות על החלטתה לסיים את תפקידה.

 

גפני ניהלה את פעילות השיווק והפרסום של התחנה שכללה שיתופי פעולה אסטרטגיים מסחריים ותוכניים, ופיתוח תחום שיווק התוכן והקריאייטיב של רצועות השידור ברדיו ובמערך הדיגיטל של התחנה. בנוסף, ניהלה את מערך יחסי הציבור, הרגולציה ואת תחום האחריות החברתית, במקביל להיותה חזאית בערוץ 1.

 

בעשור האחרון היא לקחה חלק בצוות הגשת המכרזים לזיכיונות שידור של קבוצת רדיו ללא הפסקה, הכוללת את 103FM, רדיו צפון ללא הפסקה - שם היא מכהנת גם כדירקטורית, ואת ECO99FM, אותה הציעה גפני לאפיין כתחנה הירוקה הראשונה בארץ.

 

"בתקופה בה מספר ערוצי התוכן הוא עצום, להצליח לאורך שנים לייצר רמת מעורבות גבוהה ונאמנות מצד קהלים רבים זה דבר מאתגר במיוחד", מסרה גפני בהודעה שהתחנה פרסמה. "אני עוזבת מקום שהיה בית שני עבורי וזה הזמן למצוא את האתגר הבא. אני מודה מעומק הלב לאנשים הנהדרים והמוכשרים שקשורים לרדיו ללא הפסקה ובראשם למנכ"ל אור צלקובניק ולמנכ"ל הקודם איל פאר על שהייתה לי הזכות ליצור איתם רדיו מצוין ושובר שיאים. תודה גדולה במיוחד לבעלי המניות ובראשם לאלי עזור, על ההערכה ועל ההזדמנות שניתנה לי להתנסות באופן מעמיק בכל הקשור לתרבות ניהולית ועל ההשראה העצומה לאורך השנים".

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    לא מכיר אותה אישית, אבל אי אפשר שלא להתרשם מצניעותה ומאישיותה מעוררת הכבוד. (ל"ת)
    שימון 05/06/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    Biz 18/05/2016 00:30
    הגב לתגובה זו
    עבדנו יחד תקופה קצרה. אחלה בן אדם. מקצועית ומקושרת. בהצלחה.
  • 1.
    רון שלום 17/05/2016 16:41
    הגב לתגובה זו
    הלםםםםם!!! אישיות יוצאת דופן, אין עוד אנשים כמוך, את יכולה לעזוב אבל אנחנו לא נעזוב אותך!!! בטוח שתצליחי בדרכך החדשה. ב ה צ ל ח ה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.