סיגל גפני
צילום: יח"צ

והרי התחזית: סמנכ"לית השיווק של רדיו ללא הפסקה סיגל גפני עוזבת לאחר 15 שנה

גפני ניהלה את פעילות השיווק והפרסום של התחנה, כולל שת"פים ופיתוח תוכן, ומערך היח"צ, ואף אפיינה את ECO99FM כתחנה ירוקה
אלכסנדר כץ | (3)

סמנכ"ל השיווק סיגל גפני עוזבת את רדיו ללא הפסקה. גפני, שעובדת בתחנה התל אביבית ב-15 השנים האחרונות, הודיעה למנכ"ל אור צלקובניק ולבעלי המניות על החלטתה לסיים את תפקידה.

 

גפני ניהלה את פעילות השיווק והפרסום של התחנה שכללה שיתופי פעולה אסטרטגיים מסחריים ותוכניים, ופיתוח תחום שיווק התוכן והקריאייטיב של רצועות השידור ברדיו ובמערך הדיגיטל של התחנה. בנוסף, ניהלה את מערך יחסי הציבור, הרגולציה ואת תחום האחריות החברתית, במקביל להיותה חזאית בערוץ 1.

 

בעשור האחרון היא לקחה חלק בצוות הגשת המכרזים לזיכיונות שידור של קבוצת רדיו ללא הפסקה, הכוללת את 103FM, רדיו צפון ללא הפסקה - שם היא מכהנת גם כדירקטורית, ואת ECO99FM, אותה הציעה גפני לאפיין כתחנה הירוקה הראשונה בארץ.

 

"בתקופה בה מספר ערוצי התוכן הוא עצום, להצליח לאורך שנים לייצר רמת מעורבות גבוהה ונאמנות מצד קהלים רבים זה דבר מאתגר במיוחד", מסרה גפני בהודעה שהתחנה פרסמה. "אני עוזבת מקום שהיה בית שני עבורי וזה הזמן למצוא את האתגר הבא. אני מודה מעומק הלב לאנשים הנהדרים והמוכשרים שקשורים לרדיו ללא הפסקה ובראשם למנכ"ל אור צלקובניק ולמנכ"ל הקודם איל פאר על שהייתה לי הזכות ליצור איתם רדיו מצוין ושובר שיאים. תודה גדולה במיוחד לבעלי המניות ובראשם לאלי עזור, על ההערכה ועל ההזדמנות שניתנה לי להתנסות באופן מעמיק בכל הקשור לתרבות ניהולית ועל ההשראה העצומה לאורך השנים".

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    לא מכיר אותה אישית, אבל אי אפשר שלא להתרשם מצניעותה ומאישיותה מעוררת הכבוד. (ל"ת)
    שימון 05/06/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    Biz 18/05/2016 00:30
    הגב לתגובה זו
    עבדנו יחד תקופה קצרה. אחלה בן אדם. מקצועית ומקושרת. בהצלחה.
  • 1.
    רון שלום 17/05/2016 16:41
    הגב לתגובה זו
    הלםםםםם!!! אישיות יוצאת דופן, אין עוד אנשים כמוך, את יכולה לעזוב אבל אנחנו לא נעזוב אותך!!! בטוח שתצליחי בדרכך החדשה. ב ה צ ל ח ה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.