והרי התחזית: סמנכ"לית השיווק של רדיו ללא הפסקה סיגל גפני עוזבת לאחר 15 שנה
סמנכ"ל השיווק סיגל גפני עוזבת את רדיו ללא הפסקה. גפני, שעובדת בתחנה התל אביבית ב-15 השנים האחרונות, הודיעה למנכ"ל אור צלקובניק ולבעלי המניות על החלטתה לסיים את תפקידה.
גפני ניהלה את פעילות השיווק והפרסום של התחנה שכללה שיתופי פעולה אסטרטגיים מסחריים ותוכניים, ופיתוח תחום שיווק התוכן והקריאייטיב של רצועות השידור ברדיו ובמערך הדיגיטל של התחנה. בנוסף, ניהלה את מערך יחסי הציבור, הרגולציה ואת תחום האחריות החברתית, במקביל להיותה חזאית בערוץ 1.
בעשור האחרון היא לקחה חלק בצוות הגשת המכרזים לזיכיונות שידור של קבוצת רדיו ללא הפסקה, הכוללת את 103FM, רדיו צפון ללא הפסקה - שם היא מכהנת גם כדירקטורית, ואת ECO99FM, אותה הציעה גפני לאפיין כתחנה הירוקה הראשונה בארץ.
"בתקופה בה מספר ערוצי התוכן הוא עצום, להצליח לאורך שנים לייצר רמת מעורבות גבוהה ונאמנות מצד קהלים רבים זה דבר מאתגר במיוחד", מסרה גפני בהודעה שהתחנה פרסמה. "אני עוזבת מקום שהיה בית שני עבורי וזה הזמן למצוא את האתגר הבא. אני מודה מעומק הלב לאנשים הנהדרים והמוכשרים שקשורים לרדיו ללא הפסקה ובראשם למנכ"ל אור צלקובניק ולמנכ"ל הקודם איל פאר על שהייתה לי הזכות ליצור איתם רדיו מצוין ושובר שיאים. תודה גדולה במיוחד לבעלי המניות ובראשם לאלי עזור, על ההערכה ועל ההזדמנות שניתנה לי להתנסות באופן מעמיק בכל הקשור לתרבות ניהולית ועל ההשראה העצומה לאורך השנים".
- 3.לא מכיר אותה אישית, אבל אי אפשר שלא להתרשם מצניעותה ומאישיותה מעוררת הכבוד. (ל"ת)שימון 05/06/2016 13:00הגב לתגובה זו
- 2.Biz 18/05/2016 00:30הגב לתגובה זועבדנו יחד תקופה קצרה. אחלה בן אדם. מקצועית ומקושרת. בהצלחה.
- 1.רון שלום 17/05/2016 16:41הגב לתגובה זוהלםםםםם!!! אישיות יוצאת דופן, אין עוד אנשים כמוך, את יכולה לעזוב אבל אנחנו לא נעזוב אותך!!! בטוח שתצליחי בדרכך החדשה. ב ה צ ל ח ה

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.